Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tapaillut jonkun aikaa yhtä miestä ja nyt eilen

Vierailija
18.02.2007 |

ehdotti seksiä.. No emme vielä harrastaneet, vähän esileikkiä vain.. Hänelle on nääs tosi tosi iso ja pelkään että se satuttaa tai ei mahdu, on kyllä kuulemma aina mahtunut, 20-5 kuulemma koko:). Itse olen aika pini nainen 165/53kg. Eilen ei vielä ollut edes täydessä valmiudessa ja aikast iso oli:) Kertokaa naiset jotaka olette harrastaneet seksiä iso munaisen kanssa millasta se on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ehdotti seksiä.. No emme vielä harrastaneet, vähän esileikkiä vain.. Hänelle on nääs tosi tosi iso ja pelkään että se satuttaa tai ei mahdu, on kyllä kuulemma aina mahtunut, 20-5 kuulemma koko:). Itse olen aika pini nainen 165/53kg. Eilen ei vielä ollut edes täydessä valmiudessa ja aikast iso oli:) Kertokaa naiset jotaka olette harrastaneet seksiä iso munaisen kanssa millasta se on?

tarinoita siitä, kuinka Seiväs lävistää Pienen Naisen.

Mene lukemaan synnytyskertomuksia!

Ja asiallinen vastaus: Vagina kiihottuneena venyy, on kostea ja joustava. Normaalilla naisella, joka ei jännitä, vaan on riittävän märkä ja kiihottunut, ei ole mitään fysiologisia esteitä sille, etteikö penistä saisi sisälle.

Ja vaikka 53kg nainen lihoisi 20kg ja olisi iso kuin läskitiinu, se vagina ei sitä millään tavalla leviä.

Vierailija
2/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies oli aika huono sängyssä, joten en varmaan ollut ihan kauhean kiihottunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkää ja siksi jännittää, kannattaa itse säädellä sitä tahtia, millä penis työnnetään sisään. Eli nainen päälle, ei välttämättä istuvassa asennossa vaan sivuttainkin on hyvä. Sitten vain sama syvä huokaus (uloshengitys) kuin gynen vastaanotolla. Näin alavatsa rentoutuu. Penistä ei tarvitse kerralla survoa, vähä vähältä riittää. Ja jos nainen oikein jännittää, tuntuu miehestäkin ikävältä.