Kukaan ei enää käy kotipizzassa
Nämä uudet linjaukset tuhosivat kotipizzan. Ei ennenkään monta asiakasta ja nyt ei yhtään.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmiset menee konkurssiin jos käy tuolla syömässä tuohon hintaan.
alkaa hinta olla sellanen, että ihmiset tekee omat pizzat nykyään.
itse kävin pizzerioissa sen takia, että voi olla päivän tekemättä ruokaa. siinä vaiheessa kun yhen pizzan hinnalla saa kotona tehtyä viikon pizzat niin ihan mielelläni teen itse.
Kokeilisit joskus työssä käymistä. Miten persaukinen voi ihminen olla jos menee konkurssiin sen vuoksi että käy Kotipizzassa syömässä? En ymmärrä näitä valittajia. Laadukkaammasta tuotteesta pitää maksaa vähän enemmän, tee sinä kotona oma pizza vaikka matonkuteista ja perunankuorista jos haluat.
Tai sitten elät jossain haavemaailmoissa. Aika harva suomalainen enää pystyy syömään missään ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse kävin pizzerioissa sen takia, että voi olla päivän tekemättä ruokaa. siinä vaiheessa kun yhen pizzan hinnalla saa kotona tehtyä viikon pizzat niin ihan mielelläni teen itse.
Kokeilisit joskus työssä käymistä. Miten persaukinen voi ihminen olla jos menee konkurssiin sen vuoksi että käy Kotipizzassa syömässä? En ymmärrä näitä valittajia. Laadukkaammasta tuotteesta pitää maksaa vähän enemmän, tee sinä kotona oma pizza vaikka matonkuteista ja perunankuorista jos haluat.
Tai sitten elät jossain haavemaailmoissa. Aika harva suomalainen enää pystyy syömään missään ravintoloissa.
Sinä tunnut olevan niin ulkona todellisuudesta ettei maksa vaivaa edes jänkätä.
Mulla ei ole varaa nyt kuin pakastepizzoihin tai itsetehtyihin.
Kotipizzalla on huonot, raa'at pizzat. Puuttuva maku ja täyte korvataan rasvaisella, mauttomalla juustolla.
Linjauksista en tiedä, mutta tässä kaupungissa ainakin 10 pizzeriaa tarjoaa parempaa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä koska ne on ihan vityn kalliita
Kyllä, ainakin kokoonsa nähden. Kävin tässä äskettäin syömässä pizzaa yhdessä pizzapaikassa, ja oli pizzalla kokoa, nam
Paskanko väliä sillä koolla on, minä haluan laatua enkä mitään peltipullaa.
Kyllä kotipizzassa vaan edelleen on parhaat pizzat eikä tuo tahti näytä hiljentyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pudottaisivat nyt hintaa kun halvensivat raaka-aineita
Ei siellä ole raaka-aineita halvennettu. Mitä nyt oikein sekoilet?
Kotimainen liha vaihdettu ulkomaiseen, isot otsikot oli taannoin. En käy enää, tai ainakin vaadin kotimaisen kinkun.
Tykkään kyllä mausta. Parhautta. :~}
Eivät käytä enää kotimaista lihaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät takaa enää lihan kotimaisuutta, kun ulkomaista saa halvemmalla.
Tänään kävin ja oli täynnä lounastajamiehiä.
Niissä on niin säälittävän vähän täytteitä, ettei tulisi mieleenkään ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen liha vaihdettu ulkomaiseen, isot otsikot oli taannoin. En käy enää, tai ainakin vaadin kotimaisen kinkun.
Tykkään kyllä mausta. Parhautta. :~}
Haluan nähdä sen uutisen missä on kerrottu, että kaikki kotipizzassa myytävät lihatuotteet ovat nyt ulkomaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä koska ne on ihan vityn kalliita
Kyllä, ainakin kokoonsa nähden. Kävin tässä äskettäin syömässä pizzaa yhdessä pizzapaikassa, ja oli pizzalla kokoa, nam
Tämähän se junteilla. Paskat mausta ja laadusta, kunhan on iso ja lilluu rasva-juustoliemessä.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla on pizzauuni kotona.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on niin säälittävän vähän täytteitä, ettei tulisi mieleenkään ostaa.
Ei pizzoissa ole ollenkaan täytteitä, vain PÄÄLLISIÄ.
Vierailija kirjoitti:
Eivät käytä enää kotimaista lihaa!!
Ja mamulipitseriatko käyttää ?
Voihan se olla toki kotimaista Kissan tai Rotan lihaa. No pääasia että kotimaista.