Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tukia leikattiin ja sen takia mulla on nyt 2kk vuokrat maksamatta, kuka auttaa? On pakko ollut jättää vuokrat maksamatta että saan ruoka

Vierailija
30.10.2024 |

Mun tukia leikattiin ja sen takia mulla on nyt 2kk vuokrat maksamatta, kuka auttaa? On pakko ollut jättää vuokrat maksamatta että saan ruokaa

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kalliisti olet syönyt.

Ihan normaalin määrän noin 800€/kk

Ap

Niinkö? Kannattaisi syödä edullisemmin.

Peltiruoka, annos alle 2 euroa

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010776555.html

Papu-pekonikeitto, annos alle 0,90e

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010795707.html

Vierailija
62/69 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tämä sama jankkaaja, jolla on aina kuun loppupuolella 1-5€ rahaa tilillä, eikä rahaa ruokaan, kun tukia on leikattu. Olet nyt kuukausitolkulla kysellyt, mistä apua, joten olisiko jo aika lopettaa tämä touhu ja tehdä jotain hyödyllistä. 

Trollihan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa vuokra ensin. Aina pitää maksaa vuokra ensin. Sitten sähkö ja puhelin. 

On paljon mielekkäämpää vaikka nähdä nälkää turvallisessa kodissa kuin olla kadulla. 

Vierailija
64/69 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 2015 tiukkaa rahallisesti. Söin 7kk pelkkää kaurapuuroa ja monivitamiinia. Olin toimeentulotuen varassa. Sain säästettyä tuon 7kk aikana aika tarkalleen 3800 euroa, jotka nostin pieninä erinä automaatista ja säilytin kotona.

Vierailija
65/69 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee

Vierailija
66/69 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te meette tämän saman tyypin retkuun joka ainoa kerta? Aina samantyylinen tarina, mutta summat vaan vaihtuu ja tarina pikkaisen. "Mulla 4e tilillä, miten selviän ensi viikkoon" ja sitä rataa. Veikkaan, että aloittajakin oikeasti myhäilee. Vassarit ilmeisesti vastailee täällä kerta toisensa jälkeen...

Tämä tyyppi oli ennen hyvin aktiivinen vastailemaan ihmisille, ja jokainen vastaus oli edellistä absurdimpi. Nykyään rölliydet ovat aika laiskoja verrattuna vuoden takaiseen menoon. Hauskaa väitellä tämän kanssa. :) Ei nyt kannata ole syytä kuvitella, että tässä retkuun mentäisiin. Retkun kanssa vaan väitellään.

Vierailija
67/69 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas nyt AP:n huolisi ?

Sillä oli vielä elokuussa 2023 naisystävä. Kaikki olivat ällistyneitä.

Vierailija
68/69 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä pamauttanut sen tyttiksen peräti paksuksikin?

Vierailija
69/69 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä pamauttanut sen tyttiksen peräti paksuksikin?

Välissä oli yksin ja sitten yhtäkkiä ilmoitti tässä syksyllä, että 15 vuotta nuorempi tyttis on paksuna. Se jos mikä alkoi vaikuttaa trollaukselta (että joku 15 vuotta nuorempi katselisi). Nyt on tosiaan aika veteläksi käynyt tämä laiskajaakko. Hädin tuskin jaksaa tehdä absurdin aloituksen ja vastailla ekasivulle. Näissä oli ennen hyvä juoni; nyt vaikuttavat vain heitoilta. Alun perin väitteli yli 90 sivua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi