Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet työpaikoilla sellaista ilmiötä, että joillakin on pakonomainen tarve tietää toisten yksityisestä elämästä kaikki

Vierailija
30.10.2024 |

tuntuu että oikein utelevat tätä tietoa, että pääsevät jakamaan sitä tietyn kuppikunnan kesken. Olen aina ollut sitä mieltä että yksityinen elämä kuuluu työpaikan ulkopuolelle, mutta jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä että on julkinen velvollisuus kertoa toisille kaikki mitä joku keksii kysyä. Jotenkin loukkaantuvat jos ei kerro tai jättää vastaamatta.

Edellisellä työpaikalla joku oli keksinyt, että olen voittanut lotossa suuren summan rahaa. En tiedä mistä tämä juttu oli lähtenyt liikenteeseen. Tämä tyyppi sitten varmaan viikon koitti udella paljonko olen voittanut. Kun näin että asia vaivasi häntä niin kovasti, niin vastasin vaan että summa voi olla mitä tahansa 100 000 - 100 0000 euron väliltä. Varmaan menetti yöunet tämän takia.

:D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tukityöllistettynä työkkärin järkkäämässä valmennuksessa siinä ohessa. Ryhmätyöskentelyä kovasti. Kuin ryhmäterapiaa kaikki pitäis kertoa hyvin epämiellyttäville ihmisille. Valmentaja on alkanut veetuilla kun on huomannut etten ole kauhean vastaanottavainen.

Vierailija
2/2 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkintaa tapahtuu uskojen puolesta ja vakoojat on yksi ryhmä. Myös ne jotka kopioi ihmisiä eli kerää tiedot väärentää passit ja paperit IDENTITEETTI VARKAAT. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä