Miten kuukautisongelmat voi olla tabu VAUVA-palstalla?
Mitä helvettiä? Onko muilla ollut kuivia hiutaleita vuodon seassa alusta loppuun? En edes voi valita kuin seksi tai av välillä, eikä tämä liity seksiin. Järki päähän modet.
Kommentit (36)
Ihan hyytymiltä tuon kuvauksen perusteella kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyytymiltä tuon kuvauksen perusteella kuulostaa.
Oikeasti, siis tuon ylemmän viestin? Luulin että verihyytymät on niitä paksumpia sattumia. Ja lihanpaloilta näyttävät limakalvoa. Missä näistä edes opetetaan kirjaimellisesti? Voiko olla, että kuukupissa nämä näkyy selvemmin? Koska aiemmin ei kuukupin kanssa ole ollut kuin tasaista vuotoa. Mielestäni näistä asioista pitäisi saada puhua enemmän ihan yksityiskohtien kanssa. Huomaa kyllä kun jotain sattuu niin ei olekaan ns virallista tietoa saatavilla.
Enpä oikein keksi muuta kun että hiutaleet ovat kuivunutta verta kuukupin reunoista (et ole pessyt kuppia hyvin). Alapäässä on aika kosteat paikat eli tuskin sinne mitään kuivuu?
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikein keksi muuta kun että hiutaleet ovat kuivunutta verta kuukupin reunoista (et ole pessyt kuppia hyvin). Alapäässä on aika kosteat paikat eli tuskin sinne mitään kuivuu?
Tämä ei ole mitenkään mahdollista ja mietin ettet taida olla kuppia ennen käyttänyt kun et tiedä kuinka tarkkaa kupin peseminen on. Melkein epätoivo iskee kun tämmöistä lukee.
Mene terveydenhoitajalle, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu mistä? Tuntuu kyllä aika paskalta, siksikö tästä ei löydy mitään tietoa tai keskusteluja! Vituttaa olla nainen eikä gynellekään pääse. Miltä ne näyttää mitä kutsutte hyytymiksi, kai niitä sanottaisiin hiutaleiksi eikä hyytymiksi jos puhuisimme samasta asiasta. Olen 30v ja puhun uudesta ongelmasta.
Hyytymät ovat sellaisia klönttejä. Vähän kuin huonosti tehdyssä kiisselissä olisi liivateklönttejä, mutta kuukautisten ovat tummia.
Vierailija kirjoitti:
"Mina loukkaantua naisten vuoto", t. M ohammed
Hehe ja yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Sun eritteesi eivät kuulu tänne.
Jos miesten alapääjutut kuuluvat, niin silloin kuuluvat myös naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummatkaan eivät kuulu tänne kuten hyvin tiedät.
No mene gynelle hyvä nainen. Jos huolettaa niin ammattilaiset auttaa. Ja kuukuppia kannata pimpsassa päiviä hautoa. Muutama tunti max.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummatkaan eivät kuulu tänne kuten hyvin tiedät.
Naisten alapääjutut ovat olleet tällä palstalla normisettiä vuosikymmenet. Jos olet liian herkkä niille, jätä ne lukematta. En minäkään lue kaikkia ketjuja, vaan vain itseäni kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu mistä? Tuntuu kyllä aika paskalta, siksikö tästä ei löydy mitään tietoa tai keskusteluja! Vituttaa olla nainen eikä gynellekään pääse. Miltä ne näyttää mitä kutsutte hyytymiksi, kai niitä sanottaisiin hiutaleiksi eikä hyytymiksi jos puhuisimme samasta asiasta. Olen 30v ja puhun uudesta ongelmasta.
Hyytymät ovat sellaisia klönttejä. Vähän kuin huonosti tehdyssä kiisselissä olisi liivateklönttejä, mutta kuukautisten ovat tummia.
Niinpä, näin ajattelin. Ja silti googlekin tarjosi näitä selitykseksi. Enköhän tiedä mikä on hyytymä tähän ikään mennessä.
"Mene gynelle" huutelijat eivät tiedä ettei julkisella pääse gynelle. Tämä oli itsellekin järkytys. Pääsin lääkärille eri kuukautisasiassa, otti sukupuolitautitestit vaikka olen toinen Neitsyt Mariasta. Luki ääneen jonkin ohjelman näyttämiä ehdotuksia kuinka "se ei voi olla tämä kun kipu tuntuisi eri paikassa." Arvauskeskus vitsi tuli mieleen, ikävä vaan kun on itse hakemassa apua.
Eikö kellään ole ollut samaa? Yli 30v.
Ööh siis hyytymiä on kaikilla mut en tiiä mitä tarkotat tolla kuivalla..?
Kaikki eivät ole välttämättä hyytymiä. Huomatkaa, että kuukautisten aikana kohdustaa poistuu limakalvo veren saattelemana.
Sitähän minä ihmettelen, tummia kuivia pieniä hiutaleita kun tyhjennän kuukupin. Hiutaleet tarttuu siis posliiniin niitä on kauttaaltaan vuodossa, joka muuten kuin paksua tummanpunaista vettä. Ihankuin kohtu ei tyhjentyisi kokonaan edellisten menkkojen lopuksi? Miten kohdussa voi olla mitään mikä näyttää kuivalta? Se näyttää tasan tarkkaan siltä miltä johonkin haavaan kuivunut veri näyttää! Siksihän tässä huolissaan olen.