Miten kuukautisongelmat voi olla tabu VAUVA-palstalla?
Mitä helvettiä? Onko muilla ollut kuivia hiutaleita vuodon seassa alusta loppuun? En edes voi valita kuin seksi tai av välillä, eikä tämä liity seksiin. Järki päähän modet.
Kommentit (36)
"Mina loukkaantua naisten vuoto", t. M ohammed
Kuivia? Ei nyt mitään kuivia kun verta tulee, mutta jonkinlaista hyytymää on mukana minulla joka kerta.
Ei sattumageneraattorilla arvottu poisto liity tabuihin mitenkään, oppikaa jo se. Ihan sama mikä aihe, saattaa poistua, tai sitten olla poistumatta.
Olet uusi palstalla.
Kuivia hiutaleita :DD Mitä ihmettä? Limakalvon kappaleita ja hyytynyttä verta joo.. Se nyt on normaalia.
Kuivat hiutaleet kuulostaa oudolta, ei voi olla niin pahasti kuivuneet paikat kenelläkään että veri kuivuu sinne
Mullakin tulee Kellogs corn flakes kuivahiutaleita kerran kuussa
Poistoon menee jos vaikka kirjoittaa vauvasta, ei tätä paikkaa voi ymmärtää.
Menkää haisevien vittuongelmienne kanssa jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Kuivia hiutaleita :DD Mitä ihmettä? Limakalvon kappaleita ja hyytynyttä verta joo.. Se nyt on normaalia.
Kuivat hiutaleet kuulostaa oudolta, ei voi olla niin pahasti kuivuneet paikat kenelläkään että veri kuivuu sinne
Sitähän tässä mietin, että mitä ihmettä? Kyllä ihan kuivia hiutaleita, eivät näy siteessä tai tamponissa, ainoastaan kuukuppia tyhjentäessä näkyy täynnä kuivia hiutaleita. Hiutale on nimenomaan paras sana, ei ole hyytymä tai lihalta näyttävä limakalvon kappale. Tämähän on ihan hirveää tietoa naisen kehosta vuonna 2024, josta ei saa keskustella.. netistä löytyi kyllä paljon kysymyksiä englanniksikin muilta joilla sama ongelma, mutta ei vastauksia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene itse. Tämä on naisten palsta alun perin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse. Tämä on naisten palsta alun perin!
Ei tämä ole mikään terveyspalsta. Ilmiannettu!
Ilmiannettu mistä? Tuntuu kyllä aika paskalta, siksikö tästä ei löydy mitään tietoa tai keskusteluja! Vituttaa olla nainen eikä gynellekään pääse. Miltä ne näyttää mitä kutsutte hyytymiksi, kai niitä sanottaisiin hiutaleiksi eikä hyytymiksi jos puhuisimme samasta asiasta. Olen 30v ja puhun uudesta ongelmasta.
Miten ne hiutaleet nyt kuivia voisiolla veren seassa? Pakattu vakuumiin?
Veri kyllä kuivuu - yllättäen. Ehkä ne hiutaleet ovat peräisin esim häpyhuulilta.
Vierailija kirjoitti:
Vauva-ja taaperojutuille on oma osio.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu mistä? Tuntuu kyllä aika paskalta, siksikö tästä ei löydy mitään tietoa tai keskusteluja! Vituttaa olla nainen eikä gynellekään pääse. Miltä ne näyttää mitä kutsutte hyytymiksi, kai niitä sanottaisiin hiutaleiksi eikä hyytymiksi jos puhuisimme samasta asiasta. Olen 30v ja puhun uudesta ongelmasta.
SOITA JA TILAA AIKA TERVEYDENHOITAJALLE.
Keitä hiutaleistas vaikka puolukkapuuroo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-ja taaperojutuille on oma osio.
Alapeukku faktalle, just.
Se on tabu koska täällä päivystää Silakkaliike ilmiantelemassa ketjuja aiheesta riippumatta.