Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten viskistä voisi tehdä flunssaoloon kuuman juoman/totin? Muita viinatotivinkkejä?

Vierailija
30.10.2024 |

Hei kertokaa miten saisin tehtyä viskipohjaisen kuuman totin, olo on jotenkin flunssatyyppinen? 

Muita totivinkkejä, joissa olisi mukana vähän alkoa? 

Konjakkia ei ole kotona eikä brandya, voisin hankkia. Rommiakaan ei ole. Viskiä on. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viski sopii totiin jos rommia ei ole. Lisäksi kuumaa vettä, sitruunaa, inkivääriä, hunajaa. Kannattaa kumota useampi tuopillinen.

Vierailija
22/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy koettaa vaikka hetimiten, mulla on kahvinkeitin päällä.

Makuna haluisin enemmän semmosta kirpeämpää (semmosta että tuntuu rykäisevän aivastuksin kaikki kuntoon), kermahomma ei niinkään nyt.   

Vierailija kirjoitti:

Kahvi ja viski?

Vierailija kirjoitti:

Irish Coffee?

https://www.valio.fi/reseptit/irish-coffee/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa vettä, sitruunaa, hunajaa ja viskiä. Toimii ihan yhtä hyvin kuin romminkin kanssa. Tai saman voi tehdä teepussin kera. 

Vierailija
24/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sanoit ainekset. Teen tätä, mulla on inkivääriä, sitruunaa, hunajaa. Ja viskiä. Kiitti! 

Vierailija kirjoitti:

Viski sopii totiin jos rommia ei ole. Lisäksi kuumaa vettä, sitruunaa, inkivääriä, hunajaa. Kannattaa kumota useampi tuopillinen.

Vierailija
25/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti paljon kaikille vinkkejä sanoneille! Vaikka en vastannut jok viestiin yksitellen, niin luen tarkkaan ja kiitokset.  Alan nyt tehdä jotain näistä vinkeistä. Otan varovasti, koska mun pitäis vielä mennä kauppaan. 

Vierailija
26/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva musta tee, sinne tiraus sitruunamehua ja hunajaa, ja aimo loraus viskiä. 

Vierailija
28/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii onko se viinan kotiinkuljetus sallittua  Alkosta vai ei ?

Sitähä vois tilata jos sattuu sairastuun,etukäteen turha ostaa ku ne tulis juotua kuitenki ekalla vapaalla.

Vierailija
29/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän vahva vihreä tee pohjana? Mulla olisi Clipperin vihreää kofeiinitonta teetä. On mulla kyl mustaa kofeiinitonta Liptonin teetäkin, kumpi näistä olisi parempi tuohon -musta ja vihreä tee vähän eri makuiset. Ehkä tarvii vaan kokeilla? Mutta jos sulla on tähän mielipide/kokemus niin laita vaan?

Vierailija kirjoitti:

Vahva musta tee, sinne tiraus sitruunamehua ja hunajaa, ja aimo loraus viskiä. 

Vierailija
30/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rommia, vettä/teetä, puolikkaan sitruunan mehu ja lusikallinen hunajaa. Iso annos C-vitamiinia siis.

Vierailija
31/31 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap. Nyt mulla toisessa kädessä ketjun vinkeillä koottu juoma: kiehautin veden ja kaadoin mukiin, laitoin sekaan sitruunasta mehua ja silppusin inkiväärinpalasia pohjalle muhimaan, sitten tipautin 2 kofeiinitonta mustan teen teepussia sinne ja nyt vuorossa viskitilkan lisääminen. Hunajaa tulisi terveyssuositusten mukaan lisätä vasta kun juoma ei olee kuumaa, muuten sen hyvät vaikutukset menetetään joten sitä ei voi vielä lisätä seokseen, ääh.