En pääse matkoille kun ei ole kaveria!
Yksin en ole matkustanut. Olen introvertti ja kaverinkin olisi hyvä olla.
Vinkkejä yksinmatkusteluun?
Kommentit (46)
Jos jännittää yksin matkaaminen, suosittelisin jotain suht turvallista Euroopan maata, jossa puhutaan hyvin englantia. Ota hotelli läheltä nähtävyyksiä mitä haluat nähdä ja kaupungissa missä voit kävellä helposti paikkoihin. Googlessakin on paljon tietoa. Itse katson aina google mapsista missä kaikki sijaitsee yms. Jos taas haluat tavata paljon uusia ihmisiä, niin hostellit ovat hyviä ja asiakaspalvelu näissä on yleensä hyvin avuliasta.
Itse kun menin ensimmäiselle ulkomaan matkalle yksin, kuuntelin omaa jaksamistani eli jos alkoi ahdistaa tai väsyttää, menin surutta hotellille loppuillaksi viettämään aikaan. Aina ei tarvitse nähdä kaikkea heti ja uudet asiat, paikat ja ihmiset voivat myös väsyttää. Ota rauhassa ja nauti!
Mietin kans yksin matkustamista. Olen yleensä mennyt jonkun sukulaisen kanssa mutta nyt ei kukaan pääse.
Katsoin jo Finnlinesin reissuja Saksaan. Tai jotain bussimatkaa. Viro kanssa kiinnostaa.
Mitä introvertti tekee matkaseuralla?
Matkustan enimmäkseen yksin.
Pärnu yksin? Kokemuksia? Millainen sää yleensä kesällä.
Mulla paljon kavereita, ja onneksi pääsee yksin reissuun sillonku haluaa.
Jos kulttuurillinen loma tiedossa (aasiassa) niin sinne ei kavereita tartte mukaan, menee aika paikallisiin tutustuessa aina.
t.mieS
Mä en ole enää muuta tehnytkään. En haluaisi enää lähteä jonkun kanssa.