Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen vyötärölihava mutta jalkani ovat ihan tikut

Vierailija
30.10.2024 |

Olen 165 cm ja 52kg. Vaikka kuinka laihdutan niin keskivartalo ei ikinä ole sopusuhtainen alavartaloon nähden.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät sen sanomattakin. 

Vierailija
2/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Nyt kun ikää on tullut, niin olen plussapallo jossa tulitikut raajoina. Vyötärö minulla oli silloin kun pidin itseni reilusti alipainoisena, mutta sellaista en enää jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kroppasi on sen muotoinen. Minäkin laihdutin alipainoiseksi nuorempana ja silti reisiläskit pysyivät, koska olen päärynä muodoltani.

Vierailija
4/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät sen sanomattakin. 

En taida tietää. Hiilarit, vaikuttaako ne mihin paino kertyy?

Vierailija
5/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kroppasi on sen muotoinen. Minäkin laihdutin alipainoiseksi nuorempana ja silti reisiläskit pysyivät, koska olen päärynä muodoltani.

Mutta tuohan on miten naisen vartalo on parhaimmillaan

Vierailija
6/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisillä on eri mallisia vartaloita. Johtuu hyvin pitkälti geeneistä. Ei kannata laihduttaa, se vain sotkee aineenvaihdunnan ja painonhallinta on entistä hankalampaa. Kehosi on hyvä juuri sellaisena kuin se on, ei tarvitse yrittää mukautua vallitseviin kauneusihanteisiin.

Vierailija
7/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät sen sanomattakin. 

Ei vaikuta. Se mitä sait geeneissä, vaikuttaa. Treenillä voit yrittää kiristää vyötärön aluetta, mutta enempää ei kannata todellakaan laihduttaa. 

Vierailija
8/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kroppasi vain on sellainen. Itse olen vyötäröltä pikkiriikkinen mutta jalkani on tukit. Rasva ei kerry ollenkaan yläkroppaan.

Vierailija
9/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas alkoholin käyttö?

Vierailija
10/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuohan on miten naisen vartalo on parhaimmillaan

Nykyään olen samaa mieltä, nuorempi ja epävarmempi minä ei valitettavasti vielä tätä nähnyt :)

Vierailija
11/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmisillä on eri mallisia vartaloita. Johtuu hyvin pitkälti geeneistä. Ei kannata laihduttaa, se vain sotkee aineenvaihdunnan ja painonhallinta on entistä hankalampaa. Kehosi on hyvä juuri sellaisena kuin se on, ei tarvitse yrittää mukautua vallitseviin kauneusihanteisiin.

Mutta eikös vyötärörasva ole iso terveysriski? Siitä nyt ei pääse eroon vaikka ulkonäön hyväksyisinkin

Vierailija
12/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noilla mitoilla olla kovasti vyötärölihava? Lihasta ei varmaankaan muualla ole. 

Vierailija
13/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös vyötärörasva ole iso terveysriski? Siitä nyt ei pääse eroon vaikka ulkonäön hyväksyisinkin

On, terveyden kannalta se on kaikkein huonoin paikka rasvalle. 

Vierailija
14/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät sen sanomattakin. 

Höpö höpö. Kyse on rakenteesta. Älä kommentoi naisten kroppia, kun et niistä mitään ymmärrä. Meidän koko suku on omenavartaloisia ja se on tasan tarkkaan geenit mikä siihen vaikuttaa. 

Vierailija
15/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisessa tilanteessa, missä BMI on noin alhainen. Juurikaan rasvaa sinulla ei kokonaisuudessakaan ole, niin eipä sitä sisäelimienkin ympärille hirveästi riitä. Pidä kuitenkin silmällä asiaa jos alat paljon lihomaan, silloin tosiaan voi olla haitallista tuo kertymistapa.

Vierailija
16/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insuliiniresistenssi. Itsekin olen tynnyrin muotoinen normaalipainossa. Olen 171 / 69 ja vyötärö on yli 90 cm. Välttelen hiilareita ja liikun paljon. 

Vierailija
17/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon auta muu kuin kirurgiset operaatiot

Vierailija
18/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät sen sanomattakin. 

Ei vaikuta. Se mitä sait geeneissä, vaikuttaa. Treenillä voit yrittää kiristää vyötärön aluetta, mutta enempää ei kannata todellakaan laihduttaa. 

Tai treenillä pikemminkin lisää lihaksia muuhun kroppaan, niin on sopusuhtaisempi ja terveyskin paranee? Lihasmassa on tärkeää erityisesti ikääntyessä. 

Vierailija
19/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insuliiniresistenssi. Itsekin olen tynnyrin muotoinen normaalipainossa. Olen 171 / 69 ja vyötärö on yli 90 cm. Välttelen hiilareita ja liikun paljon. 

Pystyykö insuliiniresistenssiä hoitamaan?

Vierailija
20/78 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, terveyden kannalta se on kaikkein huonoin paikka rasvalle. 

Itse olen alistunut siihen, että näin on. Vyötärönympärysketjuissa täällä hyvin yleisesti mua 20-30 kiloa painavammilla on kapeampi vyötärö. Mä en saa olla kuin n. 60 kiloinen, että vyötärö pysyy alle 90 cm. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan