Lämpimin talvitakki?
Onko suosituksia lämpimistä (ja silti suht tyylikkäistä) talvitakeista? Ja ei mitään Canada Goose -hintaisia vaan jossain keskihinnassa (~250-300e). Onko nuo Luhdan, esim. Gerby esim. ihan mummotakkeja? Haluaisin ulkoilla paljon myös talvella, mutta viime talven pakkaset muistissa.
Kommentit (21)
Pitkä toppatakki on lämpimin, merkillä ei väliä.
Canada Goose tuotteita ei pidä ostaa, eläviltä nyhdetään höyhenet.
Mulla on Rukan pitkä toppis. On hyvä.
Eikös Luhta ole menossa nurin, kovat alet Triplassa ja Outlet kylässä !
Laadukkaat villakangastakit ovat todella lämpöisiä. Mun villakangastakista ei tule tuulikaan läpi yhtään
Gerby on varmasti lämmin mutta sen verran lyhyt että kovilla pakkasilla täytyy sitten jalkoihin laittaa jotain lämpimämpää housua. Pidemmän takin etu on siinä että ei tarvitse mitään ulkohousuja erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pitkä makuupussitakki on todella hyvä.
Mutta ei mustaa, järkyttävän näköistä kun naiset kulkee kuin zombiet noissa mustissa pitkissä täkeissä!
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaat villakangastakit ovat todella lämpöisiä. Mun villakangastakista ei tule tuulikaan läpi yhtään
Mutta ei sateen pitäviä sitten yhtään, pesua näille ei myöskään yleensä suositella.
Jos tarvitset sitä lenkkireissulle niin miksi ihmeessä sen pitää olla "tyylikäs"??!
Vierailija kirjoitti:
Eikös Luhta ole menossa nurin, kovat alet Triplassa ja Outlet kylässä !
Voi herran terttu sentään. Manna.co menossa nurin niin nyt kaikki menee vauvalaisten mielestä nurin. Luhta on osa luhta sportswear companya joka on toistaiseksi vakavarainen, joskin hiljalleen vuotava laiva. Aika perus yritys siis
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitset sitä lenkkireissulle niin miksi ihmeessä sen pitää olla "tyylikäs"??!
niin sinähän et välitä yhtään miltä näytät kun ihmisten pariin menet
Lenkkeilkööt kukin, missä asuissa tykkää. Kai se on täysin oma asiani, haluanko minä itselleni tyylikkään enkä jotain mielestäni susirumaa rääsyä tai muodotonta möykkyä. Enkä mistään pelkästä lenkkeilystä puhunut, ulkoilla voi muutenkin, esim. kävellä jostain tilaisuudesta, teatterista tmv kotiin. Kulkea pitkin kaupungin/kaupunkien katuja jne.
https://www.superdry.fi/naiset/talvitakit/details/266317/hupullinen-eve…;
Nää on myös lämpimiä ja sopii nuorelle
8848 Altitude. Pärjää täällä lapin paukkupakkasissa, ei tuule läpi ja on lämmin. Useampi takki ja housut olleet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin sinähän et välitä yhtään miltä näytät kun ihmisten pariin menet
No jollain lenkkireissulla on ihan hemmetin sama miltä näytät!!
Jos Canada Goose nyt ei käy, toinen hyvä on Parajumpers.
Sellainen pitkä makuupussitakki on todella hyvä.