Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa

Vierailija
30.10.2024 |

Mitä ajatuksia tää tyyppi herättää?

Kommentit (845)

Vierailija
141/845 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko ihmetellyt miksi äiti ei ole jutellut näistä asioista isän kanssa? Miksi kaikki tehdään pojan välityksellä tai viranomaisnilmoitusten kautta."

Minä en ainakaan ole ihmetellyt. Hän vaikuttaa sellaiselta henkilöltä jonka kanssa on täysin mahdotonta keskustella, koska hän ei kestä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Sen lisäksi hänen "annas kun minä kerron sinulle nyt 6h kestävällä luennolla, miksi sinä olet väärässä ja minä oikeassa" -tyylinsä on niin järjettömän raskasta, että harvapa tuota jaksaisi kuunnella. Saati yrittää saada itse sanottua siihen mitään väliin

Vierailija
142/845 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia kokonaisuutena on laaja. Ei kannata ottaa mitään vaikutteita muutamasta videosta.

Tässä on nyt kyseessä lapsen oikeus isään! Tämä ei toteudu vaikka tästä on oikeiden päätös ja yhteishuoltajuus. Systeemi on rikki.

Vai onkohan sittenkin kyse isän oikeudesta lapseen, viis lapsen edusta. 

Itse olen vilpittömästi käsityksessä että lapsen etu on kyseessä. Osaan jollain tapaa samaistua hätään ja Juhiksen tilanteeseen, koska on näitä omiakin lapsia, joista kaksi omia ja yksi ottolapsi miehen edellisestä suhteesta. Mieheni lapsen äiti oli silloin todella haastava kaikkine kommerverkkeineen. Milloin hän teki aiheettomaksi todettuja ilmoituksia mistäkin, voi asioita ja harmia oli paljon jne. Nykyään kaikki onneksi hyvin ja anteeksi annettu ja ystäviä ollaan, mutta vuosia oli taistelua. Lapselle jäi hiukan hampaankoloon äitinsä yritykset vieraannuttaa. Mutta, onneksi äiti on jutellut asiat halki ja pyytänyt anteeksi, ja ovat nykyään todella hyvässä tilanteessa. Voi kun näiltä tämän Juhiksen keissin molemmilta vanhemmilta löytyisi vilpitöntä tahtoa hoitaa asiat keskenään puhumalla, mutta jostakin syystä tämä ei ole vielä onnistunut. Itse kyllä haistan vieraannuttamista äidin puolelta, ihan vilpittömästi, kokemuksiini perustuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/845 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko ihmetellyt miksi äiti ei ole jutellut näistä asioista isän kanssa? Miksi kaikki tehdään pojan välityksellä tai viranomaisnilmoitusten kautta."

Minä en ainakaan ole ihmetellyt. Hän vaikuttaa sellaiselta henkilöltä jonka kanssa on täysin mahdotonta keskustella, koska hän ei kestä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Sen lisäksi hänen "annas kun minä kerron sinulle nyt 6h kestävällä luennolla, miksi sinä olet väärässä ja minä oikeassa" -tyylinsä on niin järjettömän raskasta, että harvapa tuota jaksaisi kuunnella. Saati yrittää saada itse sanottua siihen mitään väliin

Jos kirjottaa sitten kirjeen ja sopii siinä toiveista, tapaamisista jne? Toki tilanteen ollessa näin kuuma voi helposti mennä väittelyksi mutta ei nyt varmaankaan ajatella että siinä vain yksi riitelee keskenään?

Vierailija
144/845 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se äiti on kirjoittanutkin. Mutta sekin kirje sai juuri sellaisen vastaanoton kun voit kuvitella. Kirje tulkittiin jälleen vaan yhdeksi todisteeksi vieraannuttamisesta ja sanottiin että on äidin sepitystä vailla mitään totuuspohjaa 

Vierailija
145/845 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhis puhunut että haluaa näkyvyyttä asioille ja pyytää seuraamaan tiliään. Muutaman kerran livessä olleena kannattaa tätä miettiä kaksi kertaa. Jos et pysty sulattamaan alle 100 hlön liveissä esiin tulleita kommentteja tai haastamista ilman että haukut ja provosoidut, niin mietippä, mitä se on kun sinulla on tuhansia liveseuraajia.

Olet useasti puhunut ettei pää kestä etkä meinaa jaksaa. Voin kokemuksesta kertoa, ettei kommentointi tule vähenemään seuraajien lisäännyttyä. Ja mitä nyt olen mukana ollut, kukaan ei ole sinua liveissä haukkunut vaan haastanut. Et selvästi kestä tätä joten paras olisi laittaa sivut kiinni ja jatkaa taistelua oikeudessa ilman sos.mediaa. 

Ajattele myös poikaasi, jonka nimeä ja sairaustietoja julkisesti esität. Ne ei häviä netistä koskaan. Kivan pojan hakea kesätöitä muutaman vuoden päästä, kun kaikki pas.. tulee ensimmäisenä silmille työnantajan googlatessa. Ja kyllä, tätä tehdään paljon vaikka työnantajat eivät sitä myönnäkään. 

Maha ennenkuin haukut taas yhdeksi trolliksi, niin voin sanoa että tiedän varmasti sos.mediasta enemmän kuin sinä ja tiedän mitä on olla esillä. 

Vierailija
146/845 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko asialliset kommentit vain niitä, jotka ovat Juhiksen puolella? Juhis raivostuu eri mieltä olevista.

Ei anna lainata!

Parhaita ovat vilpittömät neutraalit asialliset tärkeät kysymykset, joista on jotakin hyötyä niin kuuntelijalle/kyselijälle kuin livettäjällekin. Osaanottajia on niin paljon laidasta laitaan, että en yhtään ihmettele jos välillä turhautuu.

Toisaalta, usein livet ovat olleet myös täynnä naurua ja leppoisia. Ihailijat ovat olleet suloisia!!:D Olisiko jotkut jopa ihan ihastununeetkin Juhikseen!!! 😁 Näistä on väännetty vitsiä mukavalla tutulla porukalla livessä. Elääkin pitää vaikka suru on suuri. Hyvä irtiotto välillä on enemmän kuin paikallaan.

Vilpilliset provosoivat kysymykset ovat ärsyttäviä jo lukeakin. Joidenkin ihmisten myötötunto ja köytöstavat ovat vajaavaisia. En ole nähnyt että tämä iskä turhaan turhautuu, kyllä siihen ihan syy on tarvittu. Ellei ole menneet jotenkin tosi pahasti ajatukset ristiin tms. väärinkösityksen vuoksi tms.

Vierailija
147/845 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna taaskaan lainata!

Vastaan siis tälle:

*Juhis puhunut että haluaa näkyvyyttä asioille ja pyytää seuraamaan tiliään. Muutaman kerran livessä olleena kannattaa tätä miettiä kaksi kertaa. Jos et pysty sulattamaan alle 100 hlön liveissä esiin tulleita kommentteja tai haastamista ilman että haukut ja provosoidut, niin mietippä, mitä se on kun sinulla on tuhansia liveseuraajia.

Olet useasti puhunut ettei pää kestä etkä meinaa jaksaa. Voin kokemuksesta kertoa, ettei kommentointi tule vähenemään seuraajien lisäännyttyä. Ja mitä nyt olen mukana ollut, kukaan ei ole sinua liveissä haukkunut vaan haastanut. Et selvästi kestä tätä joten paras olisi laittaa sivut kiinni ja jatkaa taistelua oikeudessa ilman sos.mediaa. 

Ajattele myös poikaasi, jonka nimeä ja sairaustietoja julkisesti esität. Ne ei häviä netistä koskaan. Kivan pojan hakea kesätöitä muutaman vuoden päästä, kun kaikki pas.. tulee ensimmäisenä silmille työnantajan googlatessa. Ja kyllä, tätä tehdään paljon vaikka työnantajat eivät sitä myönnäkään. 

Maha ennenkuin haukut taas yhdeksi trolliksi, niin voin sanoa että tiedän varmasti sos.mediasta enemmän kuin sinä ja tiedän mitä on olla esillä. *

Ymmärtäähän tuon että haluaa jakaa asiaa. Mutta totta, tuo saattaa käydä haastavaksi välillä. Siinä on punnittava haitat ja hyödyt. En usko että hän tekisi tätä hommaa jos ei kokisi tarpeelliseksi?

En maalaisisi piruja seinille, jos googlettaa niin tuskin menee niihin videoihin tai edes sinne päin. Ja mitäpä haittaa ylipäätään tuosta olisi työnhaun kannalta - ihan siis autenttinen kysymys. Itse olen työnantaja. Minua kiinnostaa ainoastaan se että olet ajoissa paikalla, olet luotettava, sisäistät asiat suht. nopeasti ja että yrität parhaasi. :)

Vierailija
148/845 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se äiti on kirjoittanutkin. Mutta sekin kirje sai juuri sellaisen vastaanoton kun voit kuvitella. Kirje tulkittiin jälleen vaan yhdeksi todisteeksi vieraannuttamisesta ja sanottiin että on äidin sepitystä vailla mitään totuuspohjaa 

Ei kai äiti tälle isälle mitään kirjettä kirjoittanut vaan vitanomaisille?

Vierailija
149/845 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kirjoittanut

Vierailija
150/845 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekaisin hän on ja en yhtään ihmettele, että miksi ei saa olla lapsen kanssa. Isä ei edes ymmärrä, että lapsi on pyytänyt olemaan SELVINPÄIN ja kuvaamatta häntä.

Onkohan äiti enää lyönyt lasta? Eikös tästä pojan lyömisestä ole rikosilmoitus tehty ja aikanaan äiti joudu vastuuseen?

Koska se on todistettu ja kirjattu niin pakkohan siitä on seurauksia tulla äidille. Ei lapsen lyömisestä pääse pälkähästä ja se on ihan oikein.

👍 

Vierailija
151/845 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko asialliset kommentit vain niitä, jotka ovat Juhiksen puolella? Juhis raivostuu eri mieltä olevista.

Ei anna lainata!

Parhaita ovat vilpittömät neutraalit asialliset tärkeät kysymykset, joista on jotakin hyötyä niin kuuntelijalle/kyselijälle kuin livettäjällekin. Osaanottajia on niin paljon laidasta laitaan, että en yhtään ihmettele jos välillä turhautuu.

Toisaalta, usein livet ovat olleet myös täynnä naurua ja leppoisia. Ihailijat ovat olleet suloisia!!:D Olisiko jotkut jopa ihan ihastununeetkin Juhikseen!!! 😁 Näistä on väännetty vitsiä mukavalla tutulla porukalla livessä. Elääkin pitää vaikka suru on suuri. Hyvä irtiotto välillä on enemmän kuin paikallaan.

Vilpilliset provosoivat kysymykset ovat ärsyttäviä jo lukeakin. Joidenkin ihmisten myötötunto ja köytöstavat ovat vajaavaisia. En ole nähnyt että tämä iskä turhaan turhautuu, kyllä siihen ihan syy on tarvittu. Ellei ol

Apua! Jos joku IHASTUU Juhikseen? Mut kyllähän meitä mahtuu moneen junaan. Ja vielä 😁-hymiö päälle, ihqua!

Vierailija
152/845 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Ukolta tulee kyllä paljon juttua muttei mitään asiaa. Poukkoilee sinne tänne yrittäessään vastata kysymyksiin saaden aikaan lopulta vain jotain epämääräistä sillisalaattia. Ei mitään faktaa tai ytimekästä  Pelkkää liirumlaarumia laskee suustaan. Kuvittelee ehkä olevansa kovinkin älykäs ja luulee pystyvänsä jotenkin manipuloimaan muita, mutta valitettavasti katsoja tämän keplottelun aistii. Ukko ns. kusee itse omiin muroihinsa jatkuvasti.

Äiti on varmasti tämän 10 vuoden aikana alkuun yrittänytkin isän kanssa keskustella, mutta hyvin todennäköisesti huomannut sen olevan yhtä tyhjän kanssa. 

Kuitenkaan se ei ole olennaista, mitä kautta isälle huoli hänen käytöksestään tuodaan ilmi, vaan se hänen OMA käytös itsessään eli alkoholi ja somevideointi, joka on se tämän hetken ongelma. Ja jos niihin ei isä ole valmis tekemään muutoksia vaikka asiasta on jopa poika itse ilmaissut huolensa, niin sitten varmasti tapaamisista on turha keskustella. Oikeuden päätöksillä tapaamisista ei ole merkitystä jos isän tämänhetkinen käytös on lapselle  vahingollista ja on omiaan vaarantamaan pojan henkisen hyvinvoinnin. Todella simppeliä, kaikki muu ukon jargoni asian ympärillä on epäolennaista.

Vierailija
153/845 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juurikin näin. Ukolta tulee kyllä paljon juttua muttei mitään asiaa. Poukkoilee sinne tänne yrittäessään vastata kysymyksiin saaden aikaan lopulta vain jotain epämääräistä sillisalaattia. Ei mitään faktaa tai ytimekästä  Pelkkää liirumlaarumia laskee suustaan. Kuvittelee ehkä olevansa kovinkin älykäs ja luulee pystyvänsä jotenkin manipuloimaan muita, mutta valitettavasti katsoja tämän keplottelun aistii. Ukko ns. kusee itse omiin muroihinsa jatkuvasti.

Äiti on varmasti tämän 10 vuoden aikana alkuun yrittänytkin isän kanssa keskustella, mutta hyvin todennäköisesti huomannut sen olevan yhtä tyhjän kanssa. 

Kuitenkaan se ei ole olennaista, mitä kautta isälle huoli hänen käytöksestään tuodaan ilmi, vaan se hänen OMA käytös itsessään eli alkoholi ja somevideointi, joka on se tämän hetken ongelma. Ja jos niihin ei isä ole valmis tekemään muutoksia vaikka asiasta on jopa poika itse ilmaissut huolensa, niin sitten varmasti tapaamisista on turha keskustella. Oikeuden päätöksillä tapaamisista ei ole merkitystä jos isän tämänhetkinen käytös on lapselle  vahingollista ja on omiaan vaarantamaan pojan henkisen hyvinvoinnin. Todella simppeliä, kaikki muu ukon jargoni asian ympärillä on epäolennaista."

Olet täysin oikeassa. Luulen että noi sen "fanit" jotka uskoo kyselemättä kaikki noi sen jorinat, sijoittuvat sinne keskijakauman vasemmalle puolelle. Ja toi mitä se väittää, että äiti ei ole tuonut huoltaan hänelle ilmi, ei pidä paikkaansa. Esim fb:sta löytyy eräältä tässäkin ketjussa mainitulta palstalta äitin hänelle kirjoittama kirje/sähköposti. 

Oikeuden päätöksellä ei ole myöskään merkitystä siinäkään suhteessa, että lapsi on jo sen ikäinen että hänen mielipidettään kuullaan. Jos kokee, ettei halua tavata toista vanhempaansa niin sitten ei tapaa. Siihen ei enää kukaan pakota. Eikä edes saa pakottaa. Tästäkin vinkkelistä isän kannattaisi keskittyä ainoastaan siihen, että pyrkii luomaan uudestaan suhteen lapseen. Alottaisi ns ihan puhtaalta pöydältä, lapsen ehdoilla. Eli ensin se alko, videointi, painostava/ahdistava käytös (tenttaaminen ym) pois ja näyttää lapselleen että osaa käyttäytyä hänen seurassaan niin kuin lapsi on toivonut. Eihän tuo mitään rakettitiedettä ole. Muille kuin hänelle.

Vierailija
154/845 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Ukolta tulee kyllä paljon juttua muttei mitään asiaa. Poukkoilee sinne tänne yrittäessään vastata kysymyksiin saaden aikaan lopulta vain jotain epämääräistä sillisalaattia. Ei mitään faktaa tai ytimekästä  Pelkkää liirumlaarumia laskee suustaan. Kuvittelee ehkä olevansa kovinkin älykäs ja luulee pystyvänsä jotenkin manipuloimaan muita, mutta valitettavasti katsoja tämän keplottelun aistii. Ukko ns. kusee itse omiin muroihinsa jatkuvasti.

Kuitenkaan se ei ole olennaista, mitä kautta isälle huoli hänen käytöksestään tuodaan ilmi, vaan se hänen OMA käytös itsessään eli alkoholi ja somevideointi, joka on se tämän hetken ongelma. Ja jos niihin ei isä ole valmis tekemään muutoksia vaikka asiasta on jopa poika itse ilmaissut huolensa, niin si

Täydellistä kommentointia! Juuri tuo pökerryttävä sanojen pyörittely vetoaa varmaan muutamaan (yksinkertaiseen) liveseuraajaan. Juhis itse kuvittelee olevansa älykäs ja fiksu argumentoija. Arrggghh!

Vierailija
155/845 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se vakiofraasi AINA kun joku vähänkään kyseenalaistaa hänen sanomisiaan. "Sinä et selvästikään tiedä mitä on vieraannuttaminen. Otapa ensin selvää vieraannuttamisesta, niin sitten ymmärrät mistä tässä puhutaan".

Saa olla aika tynnyrissä kasvanut, jos ei tiedä mitä vieraannuttaminen on. Tuo on vaan hänen tapansa mitätöidä itselleen epämieluisat kommentit, kun ei osaa niihin muuta vastata. Siinäpä sitä älykästä ja fiksua argumentointia kerrakseen.

Vierailija
156/845 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkaan se ei ole olennaista, mitä kautta isälle huoli hänen käytöksestään tuodaan ilmi, vaan se hänen OMA käytös itsessään eli alkoholi ja somevideointi, joka on se tämän hetken ongelma. Ja jos niihin ei isä ole valmis tekemään muutoksia vaikka asiasta on jopa poika itse ilmaissut huolensa, niin si

Ai, mä sain käsityksen et äiti on narsku ja kontrollifriikki, käy kyl hyvin ilmi kaikista virallisista dokumenteistakin mitä tuol on esitetty. En usko et äiti on yrittänyt keskustella ollenkaan, sekin käy ilmi tuol tiktokis. Et ole tannu seurara? Mistä tiedät ettei toi syyllistäminen oo vaan äidin sairas juttu millä saa tehtyä kiusaa? 

Vierailija
157/845 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Apua! Jos joku IHASTUU Juhikseen? Mut kyllähän meitä mahtuu moneen junaan. Ja vielä 😁-hymiö päälle, ihqua! ^^

Älä viiti olla mustis!😉

Vierailija
158/845 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään lasta lyövän äidin puolustelijoiden kokoontumisajot! Onko teilläkin tapana harrastaa samaa? Siellä on aika karua settiä äidistä ihan viranomaisten papereista luettuna. Mä ainaki kauhistelin tota et äiti on lyönyt lasta. Pahempihan se nyt on ku joku saunakalja! Lapsi selkeesti pelkää äitiään!

Vierailija
159/845 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^ Apua! Jos joku IHASTUU Juhikseen? Mut kyllähän meitä mahtuu moneen junaan. Ja vielä 😁-hymiö päälle, ihqua! ^^

Älä viiti olla mustis!😉

Vaikuttaa et äiti on mustis siitä et lapsi viettää aikaa isänsä kans ja ihan varmasti käy noissa liveissäkkn vahtaamassa Juisee ja kyttäämäs et mitä naisii sil on! Ehkä on täälläkin palstalla kirjoittelemassa nyt.😉

Vierailija
160/845 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa äiti olla kyttääjä ja yrittää määrätä kaikesta, sellaisen käsityksen tosta tilistä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä