"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa
Kommentit (845)
En ole nähnyt lastani kohta viiteen vuoteen. Rahat ja terveys mennyt. Sitä ei voi ulkopuolinen kuvitellakaan miten rumia temppuja vieraannuttaja voi tehdä.
Huomenta Juhis. Kun sinä tunnut tietäväsi kaikista asioista kaiken etkä koskaan ota mistään neuvoista vaaria, niin en voi muuta sanoa kuin onnea matkaan. Älä sitten heittele ihmisiä liveistäsi pois, jos koet että olet vahva negatiiviselle palautteelle tai kun et saa ihmisiä uskomaan koko tarinaasi. Älä myöskään tee päätöksiä kuinka työnantajat tekevät sadoista hakijoista valinnat, ketkä ne työpaikan saa. Mainehaitta on PAHIN ikinä, vaikka itse hlö ei sitä itse olisi aiheuttanutkaan.
Olet vielä hyvin pieni osa sos.median ydintä, joka on raakaa välillä. Et selvästi ymmärrä mitä olet tekemässä tai mitä luulet saavuttavasi. Siitä kertoo myös se että joudut tekemään videoita, kuinka sinua ei puolusteta.
Uskallan väittää että jos joskus kansa sinut löytää, et tule tätä kestämään. Sos.mediassa ei vaikuttaja tai siksi haluava koskaan hanki oikeaa asiakaskuntaa noin kun nyt teet. Ns. pellejä on siellä paljon, joita kyllä seurataan mutta kuinka moni on tällaisen vaikuttajan puolella, on jo ihan eri asia. Kannattaa joskus kuunnella ja miettiä, mitä voisit tehdä toisin kun et selvästi saa asioita esiin niin kuin haluat. Ehkei sinua aina uskota ja sillekin on syynsä - hyvä miettiä myös tältä kantilta.
"Tuliko Juhis nyt tännekin riehumaan vai manipuloiko jonkun samanlaisen sekopään tänne säätämään?"
Erittäin todennäköisesti. Tai kyllä se ainakin käy täällä välillä kirjoittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
"Juurikin näin. Ukolta tulee kyllä paljon juttua muttei mitään asiaa. Poukkoilee sinne tänne yrittäessään vastata kysymyksiin saaden aikaan lopulta vain jotain epämääräistä sillisalaattia. Ei mitään faktaa tai ytimekästä Pelkkää liirumlaarumia laskee suustaan. Kuvittelee ehkä olevansa kovinkin älykäs ja luulee pystyvänsä jotenkin manipuloimaan muita, mutta valitettavasti katsoja tämän keplottelun aistii. Ukko ns. kusee itse omiin muroihinsa jatkuvasti.
Äiti on varmasti tämän 10 vuoden aikana alkuun yrittänytkin isän kanssa keskustella, mutta hyvin todennäköisesti huomannut sen olevan yhtä tyhjän kanssa.
Kuitenkaan se ei ole olennaista, mitä kautta isälle huoli hänen käytöksestään tuodaan ilmi, vaan se hänen OMA käytös itsessään eli alkoholi ja somevideointi, joka on se tämän hetken ongelma. Ja jos niihin ei isä ole valmis tekemään muutoksia vaikka asiasta on
Taitaa olla äidin valjastamia kavereita täällä nyt valehtelemassa ja tykkäilenässä ummet ja lammet! Kuten sinä. Tämän takiahan osassa näistä viesteistä ei ole mitään mainintaa tosta äidin käytöksestä ja rikoksesta. Et esimerkiks puolustele lasta vaikka tiedät että lasta lyödään tai kyllä normaali ihminen vähintäänkin paheksuisi lapsen lyömistä. Sinä et. Toivottavasti et ite harrasta samaa!!! Täst kyl hyvin huomaa et ei sulla ole puhtaat jauhot pussissa. Mun mielestä äiti olis ansainnut myös ne uhkasakot! Mutta käräjillä käydään nyt ainakin läpi toi äidin fyysinen väkivalta. Jos itse olisit joutunut pahoinpitelyn uhriks lapsena niin et puolustelis tääl tyyppiä joka lyö. t. kokemusasiantuntija
Vierailija kirjoitti:
"Tuliko Juhis nyt tännekin riehumaan vai manipuloiko jonkun samanlaisen sekopään tänne säätämään?"
Erittäin todennäköisesti. Tai kyllä se ainakin käy täällä välillä kirjoittelemassa.
Näyttäs olevan äiti itse kavereineen paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Juhis. Kun sinä tunnut tietäväsi kaikista asioista kaiken etkä koskaan ota mistään neuvoista vaaria, niin en voi muuta sanoa kuin onnea matkaan. Älä sitten heittele ihmisiä liveistäsi pois, jos koet että olet vahva negatiiviselle palautteelle tai kun et saa ihmisiä uskomaan koko tarinaasi. Älä myöskään tee päätöksiä kuinka työnantajat tekevät sadoista hakijoista valinnat, ketkä ne työpaikan saa. Mainehaitta on PAHIN ikinä, vaikka itse hlö ei sitä itse olisi aiheuttanutkaan.
Olet vielä hyvin pieni osa sos.median ydintä, joka on raakaa välillä. Et selvästi ymmärrä mitä olet tekemässä tai mitä luulet saavuttavasi. Siitä kertoo myös se että joudut tekemään videoita, kuinka sinua ei puolusteta.
Uskallan väittää että jos joskus kansa sinut löytää, et tule tätä kestämään. Sos.mediassa ei vaikuttaja tai siksi haluava koskaan hanki oikeaa asiakaskuntaa noin kun nyt teet. Ns. pellejä on siellä paljon,
Kirjoitteletko kaikille tik tokkaajille näitä sun ohjeita?😁
Vierailija kirjoitti:
Juhis lupasi aamukahviliven - jota ei näy eikä kuulu. Koska kyttää täällä. Ja koska tuli paha mieli, kun KAIKKI eivät ymmärrä häntä. Voivoi.
"Uskallan väittää että jos joskus kansa sinut löytää, et tule tätä kestämään. Sos.mediassa ei vaikuttaja tai siksi haluava koskaan hanki oikeaa asiakaskuntaa noin kun nyt teet. Ns. pellejä on siellä paljon, joita kyllä seurataan mutta kuinka moni on tällaisen vaikuttajan puolella, on jo ihan eri asia."
Näinhän se menee. 3000 seuraajan somettaja ei sitä vielä ymmärrä. Mitä suurempi yleisö hänet löytää, sitä varmemmin lähestyy se päivä kun alkaa löytymään ihmisiä menneisyydestä (vanhoja tuttuja, kavereita, naapureita, sukulaisia, ex-naisystäviä ym) jotka tulevat kertomaan asioita myös hänestä.Ja ne asiat eivät ole aina positiivisia, eivätkä ehkä tue hänen tavoittelemaansa lopputulosta. Hänen lapsensa äiti vaikuttaa sen verran järkevältä, ettei välttämättä tule pesemään likapyykkiään julkisesti - mutta loputtomiin en laskisi senkään varaan. Joskus saattaa tulla se viimeinen pisara hänellekin. Tai jollekin toiselle.
"Näyttäs olevan äiti itse kavereineen paikalla."
Ilmiselvä Juhis. Hän kun on sen verran delu ettei voi uskoa, että kukaan muu voisi häntä kritisoida. Varmaan kaikki liveissäänkin häntä kyseenalaistavat ihmiset ovat äidin kavereita. Ihailtavaa denialismia. Voikun pystyisi itsekin samaan. Olisi elämä hirvittävän paljon helpompaa, kun olisi aina oikeassa ja vika kaikkiin vastoinkäymisiin olisi aina muissa ihmisissä.
Ei hyvää päivää. Tänään on taas "kasattu aineistoa" jtn olematonta rikosilmoitusta varten. Yhtenä kohtana mm "pelastustoimen laiminlyönti". On se äkykäs.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää. Tänään on taas "kasattu aineistoa" jtn olematonta rikosilmoitusta varten. Yhtenä kohtana mm "pelastustoimen laiminlyönti". On se äkykäs.
Kävin kurkkimassa pari kertaa. Uskomatonta jaaritusta! Ja hovi uskoo ja tsemppaa. Siis ihan todella puuduttavaa toimintaa; ei pystynyt kuin pikaisiin piipahduksiin, muuten aivot räjähtäisi.
Täällä näyttäis Juhis ja Lispetti kirjoittelevan kilpaa, hakkisivat huoneen.
Seurailin tänään iltapäivällä liveä useamman tunnin, ja alan yhä enemmän taipumaan siihen, että toi jätkä on erittäin narsistinen. Korostaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan vähän joka asiassa. On omasta mielestään asiantuntija joka helvetin asiassa ja suhtautuu alentavasti kaikkiin, jotka erehtyvät kyseenalaistamaan hänen erinomaisuutensa. Sen lisäksi on tietenkin vielä ihan helvetin komea ja älykäs.
Syy miksi ei anna kenenkään kyseenalaistaa eikä väitellä kanssaan on se, että tietää alitajuisesti olevansa heikoilla ja yrittää kynsin ja hampain pitää kiinni siitä, ettei paljastu.
Hyvänä esimerkkinä tuo yllä mainittu "pelastustoimen laiminlyönti". Kirjailee aineistoonsa rikosilmoitusta varten tuollaisia kohtia, ja on olevinaan niin asiantuntijaa. Juhis, kun kuitenkin näitä luet niin tiedoksi, että pelastustoimen laiminlyönti kuuluu rikoslaissa Pelastuslakiin. Se velvoittaa kansalaisia toimimaan esim onnettomuuden, tulipalon tms tapahtuman aikana auttavasti. Sisältää myös velvollisuuden ilmoittaa viranomaisille tilanteesta sekä ryhtyä pelastustoimiin, esim lisävahinkojen ehkäiseminen (alkusammutus, loukkaantuneiden avustaminen jne).
Sitä EI sovelleta sellaisessa tilanteessa, että äiti ei ole hankkinut lapselleen sellaista apua kun olisit toivonut. Mitä ikinä sillä tarkoititkaan livessäsi. Ja tätä samanlaista soopaahan sinä laskettelit menemään tuntitolkulla. Ja ihan vinkkinä, niin älä nyt herran jestas mene lähettämään noita räpellyksiäsi kenellekään viranomaiselle. Nolaat vaan itsesi. Jos kertomasi siitä, että sinulla on juristi pitää paikkaansa (mitä vahvasti epäilen), niin anna hänen hoitaa asia. Sinulla ei valitettavasti ole kompetenssia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään lasta lyövän äidin puolustelijoiden kokoontumisajot! Onko teilläkin tapana harrastaa samaa? Siellä on aika karua settiä äidistä ihan viranomaisten papereista luettuna. Mä ainaki kauhistelin tota et äiti on lyönyt lasta. Pahempihan se nyt on ku joku saunakalja! Lapsi selkeesti pelkää äitiään!
Kukas täällä on mitään lyömisiä puolustellut? En löytänyt yhtäkään viestiä ketjusta, missä puolusteltaisiin lyömistä.
Tämä ketju on Juhiksesta tehty ja ap kyselyt mielipiteitä hänestä. Meillä on vain Juhiksen versiot asioista ja hän somessa itseään tuo esille.
Toki on ikävää jos äiti on sortunut joskus lasta läpsäisemään, mutta se ei poista Juhiksen ongelmia. Vaakakupissa oikeudessa katsotaan kumminkin kokonaisuutta. Mikäli tuo on ollut äidiltä vain yksittäinen ylilyönti ja muuten on hoitanut pojan hyvin, niin ei se huoltajuutta sen vuoksi menetä. Isän ongelmat taas on hyvin syvällä persoonassa. Ei ymmärrä käytöksensä vaikutuksia poikaansa. Syyllistää äitiä vieraannuttamisesta vaikka vieraannuttaa ihan itse itseään käyttäytymällä lapsellisesti ja pitämällä kynsin ja hampain kiinni halustaan kuvata poikaa ja kaljotella tapaamisissa. Tyhmähän tuo setä on. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään lasta lyövän äidin puolustelijoiden kokoontumisajot! Onko teilläkin tapana harrastaa samaa? Siellä on aika karua settiä äidistä ihan viranomaisten papereista luettuna. Mä ainaki kauhistelin tota et äiti on lyönyt lasta. Pahempihan se nyt on ku joku saunakalja! Lapsi selkeesti pelkää äitiään!
Ei siitä sovi puhua kun täällä täytyy haukkua isää, se on tässä jutun juoni nyt!
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä Juhis. Hän kun on sen verran delu ettei voi uskoa, että kukaan muu voisi häntä kritisoida. Varmaan kaikki liveissäänkin häntä kyseenalaistavat ihmiset ovat äidin kavereita. Ihailtavaa denialismia. Voikun pystyisi itsekin samaan. Olisi elämä hirvittävän paljon helpompaa, kun olisi aina oikeassa ja vika kaikkiin vastoinkäymisiin olisi aina muissa ihmisissä.
t. tän keissin äiti jonka tekoja ei ikinä saa kritisoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^ Apua! Jos joku IHASTUU Juhikseen? Mut kyllähän meitä mahtuu moneen junaan. Ja vielä 😁-hymiö päälle, ihqua! ^^
Älä viiti olla mustis!😉
Vaikuttaa et äiti on mustis siitä et lapsi viettää aikaa isänsä kans ja ihan varmasti käy noissa liveissäkkn vahtaamassa Juisee ja kyttäämäs et mitä naisii sil on! Ehkä on täälläkin palstalla kirjoittelemassa nyt.😉
Just samaa olin tulossa kirjoittamaan! Vaikuttaa tosi mustikselta.🤭
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut juhis! Nyt kandee rajottaa tota harhaluuloisuutta ettet ihan vallan sekoo.😦
Tuliko Juhis nyt tännekin riehumaan vai manipuloiko jonkun samanlaisen sekopään tänne säätämään?