"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa
Kommentit (845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Täysin ilman pätevää syytä vieraannutettuja vanhempia on useita. Nämä omasta mielestään hyvällä asialla olevat häiriintyneet tyypit vesittävät heidänkin avunhuudot.
Juuri äsken taas tämä kyseinen hlö julkaisi erittäin kyseenalaisen videon alustallaan.
Harmi, että tämä isä ei vastannut standardejasi, mutta hänellä on silti oikeus ajaa lapsensa oikeuksia. Lapsella on oikeus isäänsä, oikeudessa tulleiden päätösten turvinkin. Huoltosuhde yhteishuoltajuus, jota äiti ei ole noudattanut. Tätä on jatkunut pitkään. Olisiko sinulla ehkäpä antaa hyviä neuvoja mitä kannattaisi tehdä?
Olisi. Ihan ensin kaikki videot alas, joissa puhutaan hänen lapsestaan. Sen jälkeen yhteys joko äitiin ja/tai viranomaiseen, jo
Tämä!
Sekaisin hän on ja en yhtään ihmettele, että miksi ei saa olla lapsen kanssa. Isä ei edes ymmärrä, että lapsi on pyytänyt olemaan SELVINPÄIN ja kuvaamatta häntä.
Vierailija kirjoitti:
"Olisin kyllä heittänyt uhkasakon joka ikisestä kerrasta kun olis estetty lasta tapaamasta. Sillähän toi olis loppunu."
-Ei sen ikäistä lasta määrätä enää tapaamaan toista vanhempaansa vasten tahtoaan. Sen ikäisen lapsen omaa mielipidettä kuunnellaan jo. Ja tällä toiminnallaan isä vaan varmistaa sen, että lapsi ei halua tavata jatkossakaan. Surullista mutta totta. Vielä kun isä itsekin ymmärtäisi tämän, niin hän koettaisi keksiä ehkä jtn positiivisempia keinoja vaukuttaa asiaan.
Tässä taistellaan nyt ihan selvästi vaan taistelemisen ilosta. Ja tiktok-seuraajien huomiosta.
Voi kun äiti ajattelisikin lapsen parasta ja kuuntelisi. Lapsi oli ilmoittanut jossakin palaverissä että ikävöi isäänsä. Äiti kyllä ansaitsisi suuret sanktiot!
Vierailija kirjoitti:
Sekaisin hän on ja en yhtään ihmettele, että miksi ei saa olla lapsen kanssa. Isä ei edes ymmärrä, että lapsi on pyytänyt olemaan SELVINPÄIN ja kuvaamatta häntä.
Jos on jotakin ongelmia niin ne voi varmaan selvittää puhumalla isän kanssa? Onko näin tehty?
Tämä mies selittelee ja syyttelee muita. Itseään luulee komeaksi ja älykkääksi ja tätä mielellään tuo esille. Voimia äidille onneksi kaikki näkevät ettei tälläinen mies ole sovelias lapsen lähelle kuin tarkasti valvottuna.
Äidin kannattaisi hakea lähestymiskieltoa että hänen perheensä saisi vihdoin rauhan.
Tätä on ollut kyllä kammottavaa seurata. Tämä mies on jakanut nettiin kaiken, lapsen koko nimi ja kasvot on kaikilla tiedossa yhdistettynä hänen arkaluontoisiin asiakirjoihinsa, jotka ei todellakaan kuulu ulkopuolisille. Tiktok-profiilissa julkisena myös äidin koko nimi ja vielä entinenkin nimi näkyvillä. Äitinä tekisin kyllä jo rikosilmoituksen vähintään tuosta lapsen salassapidettävien asiakirjojen julkaisemisesta, lapsiparka on vasta 11-vuotias ja hänet on jo vedetty julkisuuteen näin hirveällä tavalla yksityistietoineen päivineen.
Jaha, nyt lensi livestä vieras kesken lauseen ulos, kun ei purematta niellyt tuota "minä olen oikeassa ja muut väärässä koska minä sanon niin" -paasausta... Äijällä kiehuu tuolla nyt levy täysillä.
"Jaha, nyt lensi livestä vieras kesken lauseen ulos, kun ei purematta niellyt tuota "minä olen oikeassa ja muut väärässä koska minä sanon niin" -paasausta... Äijällä kiehuu tuolla nyt levy täysillä."
Tätä se on tuon kanssa ollut aina. Puhuu kamalasti, ummet ja lammet sanomatta oikeasti mitään. Omasta mielestään todistelee kamalasti kaikkea noilla jorinoillaan, vaikka oikeasti ei ole todistanut yhtään mitään. Sama levy jauhaa aamusta iltaan. Ja heti kun joku osaa vähänkään argumentoida, ja laittaa hänet ahtaalle niin hermo palaa välittömästi ja estot paukkuu, nimittelee ja haukkuu
Toi mies on niin narsistinen. Välillä yrittää esittää mukavaa ja ettei ikinä hauku yms. Mutta sitten nopeasti kyllä käyttää minkälainen hän on oikeesti. Kuka olis ihastunut työttömään juoppoon, joka mesoaa tiktokissa. Paitsi tietty joku pipsa, joka on itse samalainen.
Minua surettaa että pojan kaikki tiedot ovat saatavilla..Poikaa voidaan kiusata ja toedot ikuisesti netissä! Ei tämä voi olla laillista että näin saa tehdä. Ymmärrän täysin äidin ja isäpuolen suojelunhalun että eivät lasta halua tälläisen ihmisen lähelle.Heidän kannattaisi kyllä ottaa viranomaisiin yhteyttä,ehkä lähestymiskiellon saa näin pahassa tapauksessa koskemaan myös lapsen tietojen levittelyä. Luultavasti lapsi joutuu pelkäämään koulussakin että tämä henkilö sinne yllättäen tunkee .. Miten kauhea tilanne pojalle ja perheelle!
Kyllä tässä casessa todennäköinen syy nykytilanteeseen on se, että poika itse kokee iha oikeasti isäsä luona olemisen vaikeaksi, eikä siksi halua tavata Kyse ei ole mistään äidin manipuloinnista tai vieraannuttamisesta äidin taholta. Mutta varmasti äitikin on huolissaan isän kyvystä olla vastuullinen aikuinen noilla tapaamisilla. Ja varmasti kyllä ymmärtää poikaa jos tämä ei isäänsä halua tavata, eikä poikaa tapaamisiin ala pakottamaankaan.
Isä ilmeisesti kuvaa tapaamisissa jatkuvalla syötöllä poikaa lypsäen tältä lauseita, joita isä voisi hyödyntää tulevassa oikeudenkäynnissä hyödykseen. Lapsi on aina lojaali vanhemmilleen, jonka vuoksi poika onkin vaikessa tilanteessa. Ei haluaisi selvästikään loukata isäänsä, mutta ei halua, että Isä julkaisee TikTokkiin kuvaamiaan videoita pojasta, koska kokee ne noloiksi ja nöyryyttäviksi jos kaverit näkee ne. Ihan ymmärrettävää. Isän käytös oli todella ahdistava ja lapsellinen sillä videolla, missä poika tulee koulusta potkulaudalla ja isä on yllättäen kytiksellä kameroineen vastassa. Isä itse omalla lapsellisella ja oudolla käytöksellään on saanut vieraantumisen aikaan. Vanhemman kuuluisi olla lapselle turvallinen ja asiallinen, ei mikään omituinen pelle, jonka kanssa lapsi joutuu olemaan varuillaan ja häpeämään jatkuvasti saati, että lapsen pitäisi vanhempaa lohdutella, niinkuin tämä poika videolla joutui tilanteeseen, jossa isä-poika roolit oli kyllä aivan sekaisin.
Vaikuttaa myös siltä, että hänellä on useampi TikTok-tili, ja itse tsemppaa itseään näillä käyttäjillä. Ainakin yksi isoimmista faneista kirjoittaa täsmälleen samaan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä casessa todennäköinen syy nykytilanteeseen on se, että poika itse kokee iha oikeasti isäsä luona olemisen vaikeaksi, eikä siksi halua tavata Kyse ei ole mistään äidin manipuloinnista tai vieraannuttamisesta äidin taholta. Mutta varmasti äitikin on huolissaan isän kyvystä olla vastuullinen aikuinen noilla tapaamisilla. Ja varmasti kyllä ymmärtää poikaa jos tämä ei isäänsä halua tavata, eikä poikaa tapaamisiin ala pakottamaankaan.
Isä ilmeisesti kuvaa tapaamisissa jatkuvalla syötöllä poikaa lypsäen tältä lauseita, joita isä voisi hyödyntää tulevassa oikeudenkäynnissä hyödykseen. Lapsi on aina lojaali vanhemmilleen, jonka vuoksi poika onkin vaikessa tilanteessa. Ei haluaisi selvästikään loukata isäänsä, mutta ei halua, että Isä julkaisee TikTokkiin kuvaamiaan videoita pojasta, koska kokee ne noloiksi ja nöyryyttäviksi jos kaverit näkee ne. Ihan ymmärrettävää. Isän käytös oli todella ahdista
Todella hyvin tiivistetty, ja minäkin uskon että asia on täsmälleen noin.
Toi on kans kyllä yks hiton hohhoijjaahomma, että kaiki mitä (isän luvatta levittelemissä) papereissa isästä lukee, on äidin keksintöä ja valehtelua ja äiti on pakottanut lapsen sanomaan jne. Sit kuitenkin se pitäisi ottaa ehdottomana totuutena, että äiti pieksee kotona lasta, koska jossain mystisessä "paperissa lukee".
Vierailija kirjoitti:
Onkohan äiti enää lyönyt lasta? Eikös tästä pojan lyömisestä ole rikosilmoitus tehty ja aikanaan äiti joudu vastuuseen?
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa että pojan kaikki tiedot ovat saatavilla..Poikaa voidaan kiusata ja toedot ikuisesti netissä! Ei tämä voi olla laillista että näin saa tehdä. Ymmärrän täysin äidin ja isäpuolen suojelunhalun että eivät lasta halua tälläisen ihmisen lähelle.Heidän kannattaisi kyllä ottaa viranomaisiin yhteyttä,ehkä lähestymiskiellon saa näin pahassa tapauksessa koskemaan myös lapsen tietojen levittelyä. Luultavasti lapsi joutuu pelkäämään koulussakin että tämä henkilö sinne yllättäen tunkee .. Miten kauhea tilanne pojalle ja perheelle!
Henkilö? Hän on lapsen isä. Mitäs luulet että lapsi itse ajattelisi jos lukisi tällaisia sinun viestejä? Eniten sinä teet tässä hallaa. Poika on palaverissa ilmoittanut että on isää ikävä. Poika ei ole ikinä puhunut näitä esille tulleita alko-some asioita missään palaverissa, kaikki ovat olleet papereiden miäukaan äidin kertomaa. Mistä me voimme tietää siis että äiti puhuu totta?
Ei varmaan kannata hatkossakaan yhtään miettiä onilla aivoilla?
Jaahas, yllättäen Juhis ilmestyi taas tänne kun on pieni tauko livessä
No nyt sitten iski vainoharha? En ole mikään juhis.