"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa
Kommentit (845)
Vierailija kirjoitti:
"Jaha, nyt lensi livestä vieras kesken lauseen ulos, kun ei purematta niellyt tuota "minä olen oikeassa ja muut väärässä koska minä sanon niin" -paasausta... Äijällä kiehuu tuolla nyt levy täysillä."
Tätä se on tuon kanssa ollut aina. Puhuu kamalasti, ummet ja lammet sanomatta oikeasti mitään. Omasta mielestään todistelee kamalasti kaikkea noilla jorinoillaan, vaikka oikeasti ei ole todistanut yhtään mitään. Sama levy jauhaa aamusta iltaan. Ja heti kun joku osaa vähänkään argumentoida, ja laittaa hänet ahtaalle niin hermo palaa välittömästi ja estot paukkuu, nimittelee ja haukkuu
Jos totta puhutaan niin voisi olla vaikeaa pitää pokkaa. Ihan jo siitä syystä että asia on hyvin vaikeaa näyttää toteen ymmärrettävästi tai selittää, ja samalla kommenteissa vilisee trolleja ja aika pahojakin kommentteja. Ei siis todella ole suurin osa mitään fiksuja, asiasta kirjoittelijoita, vaan tahallaan yrittävät tuikkia ja loukata. Lyödään lyötyä jos näin voi sanoa. Itsellä välillä tosi hankala katsoa. Ihmetyttää että miten ihmiset ovat niin ilkeitä. Jos huomaavat että toisella tulee turhautuminen niin heitetään vain huolella lisää vettä kiukaalle. Kai nämä ihmiset saavat siitä jotakin tyydytystä?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, yllättäen Juhis ilmestyi taas tänne kun on pieni tauko livessä
Jos minua tarkoitit niin en ole juhis, edelleenkään. Kirjoitin juuri kommentin muun muassa trolleista.
Ei kannata alkaa yhtään enempää harhaluullisemmaksi kuin on tarpeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekaisin hän on ja en yhtään ihmettele, että miksi ei saa olla lapsen kanssa. Isä ei edes ymmärrä, että lapsi on pyytänyt olemaan SELVINPÄIN ja kuvaamatta häntä.
Onkohan äiti enää lyönyt lasta? Eikös tästä pojan lyömisestä ole rikosilmoitus tehty ja aikanaan äiti joudu vastuuseen?
Koska se on todistettu ja kirjattu niin pakkohan siitä on seurauksia tulla äidille. Ei lapsen lyömisestä pääse pälkähästä ja se on ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua tarkoitit niin en ole juhis, edelleenkään. Kirjoitin juuri kommentin muun muassa trolleista.
Etpä tietenkään. Sehän on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhis on saanut manipuloitua pikkuisen hovin ympärilleen. Ovatko trollit trolleja vai ulkopuolisin silmin nähtyä ihmetystä, kun Juhis paahtaa rinnakkaistodellisuudessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä tietenkään. Sehän on selvä.
Tämänhän voimme todistaa. Onko juhis livessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhis on saanut manipuloitua pikkuisen hovin ympärilleen. Ovatko trollit trolleja vai ulkopuolisin silmin nähtyä ihmetystä, kun Juhis paahtaa rinnakkaistodellisuudessaan?
En ole mikään hovi vaan ihan tavallinen scrollaaja. Etkö sinä muka ole huomioinut epäasiallisia kommentteja livessä? 😮
Ei ole livessä. En ymmärrä miten liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään hovi vaan ihan tavallinen scrollaaja. Etkö sinä muka ole huomioinut epäasiallisia kommentteja livessä? 😮
Olen ollut livessä vain muutaman kerran. Kommentit ovat ihmetteleviä, siis Juhiksen ehdottoman käytöksen ihmettelyä. Tosiaankin Juhikselta piisaa puhetta, josta tosin puuttuu ydin. Kommenteissa aitoa ihmettelyä lapsen asioista, ja kuinka Juhis niitä hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole livessä. En ymmärrä miten liittyy asiaan?
Se joka väitti minua juhikseksi, voi katsoa liveä ja samaan aikaan minä laitan tänne viestin. Näin epäilijä voi olla varma että minä, eli viestin laittaja, en ole juhis.
Sinänsä sääli, että hän käyttää ilmeisesti kaiken energiansa näihin somevouhotuksiin, kun voisi keskittyä joko tuleviin oikeudenkäynteihin(?) tai niihin tuleviin TV-esiintymisiin lasten asialla(?), tai vaihtoehtoisesti keskittyä hoitamaan omaa elämää ja itseään kuntoon, jotta voisi antaa lapselle mahdollisimman turvallisen tapaamismahdollisuuden kanssaan. Nyt kaikki energia tuntuu menevän siihen että puolustelee omia toimiaan somessa pojan asioista, eikö vaikuta siltä että aikoisi tulevaisuudessakaan tehdä muuta pojan suhteen kuin tätä somevääntöä. Kai videoharrastusta voi jatkaa pojan kanssa ihan vaan omaksi iloksi ja muistoiksi, julkaisematta siitä someen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut livessä vain muutaman kerran. Kommentit ovat ihmetteleviä, siis Juhiksen ehdottoman käytöks
Olen ollut useamminkin, usein se on sellaista tarkoituksenomaista provoamista eräiltä, ei hyvät mielessä. Mutta toki on asiallisiakin kysymyksiä. Nämä asialliset ovat parhaita koska siinä tulee selitettyä/ymmärrettyä asiaa tarkemmin. Ja Juhiskin voi saada oivalluksia/jotakin uutta. Näistä hän itsekin usein kiittelee! Jos ei olisi häiritseviä trolleja niin jäisi aikaa enemmän paneutua kysymyksiin. Jos minulta kysytään niin Juhiksen kannattaisi pistää trollit suoraan mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä sääli, että hän käyttää ilmeisesti kaiken energiansa näihin somevouhotuksiin, kun voisi keskittyä joko tuleviin oikeudenkäynteihin(?) tai niihin tuleviin TV-esiintymisiin lasten asialla(?), tai vaihtoehtoisesti keskittyä hoitamaan omaa elämää ja itseään kuntoon, jotta voisi antaa lapselle mahdollisimman turvallisen tapaamismahdollisuuden kanssaan. Nyt kaikki energia tuntuu menevän siihen että puolustelee omia toimiaan somessa pojan asioista, eikö vaikuta siltä että aikoisi tulevaisuudessakaan tehdä muuta pojan suhteen kuin tätä somevääntöä. Kai videoharrastusta voi jatkaa pojan kanssa ihan vaan omaksi iloksi ja muistoiksi, julkaisematta siitä someen?
Hänellä on asianajaja joka hoitaa keissiä. Me emme, tai minä ainakaan, ymmärrä miltä tuntuu olla erossa lapsestaan, vielä tietäen että lapsi kaipaa kovasti. En usko että kannattaa miettiä miksi joku tässä asemassa oleva yrittää tehdä kaikkensa selvitäkseen täysjärkisenä. Hän saa vertaistukea ja seuraa liveissä jne. Eikös se ole ihan hyvä juttu? Emmehän me nyt varmaan mitään pahaa tälle isälle toivo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut livessä vain muutaman kerran. Kommentit ov
Ovatko asialliset kommentit vain niitä, jotka ovat Juhiksen puolella? Juhis raivostuu eri mieltä olevista.
Tottakai pojalla voi olla kaikesta isän sekoilusta huolimatta ikävä isää ja kaipaa varmasti sellaista ihan tavallista ja tasapainoista isää ja miehen mallia. Mutta kun isä ei sellaiseen normauliuuteen nyt kykene, niin valitsee mielummin sitten sen etäisyyden.
Aivan varmasti sekä poika, että äiti toivoo, että tapaamiset toteutuisi ilman kaljottelua ja näitä dorkia videointeja. Vaikka poika olisikin joskus ollut innoissaan somevideoiden tekemisestä isän kanssa, niin se on nyt niin kauaksi karannut hauskasta ja mukavasta ajanvietteestä, että mieli tasan varmasti on pojalla muuttunut. Ja sitäkään ei tää faija millään pysty käsittämään. Ei tietenkään, kun hänen motiivina on vaikka väkisin saada puserrettua pojasta itselleen edullista materiaalia käräjille.
Isällä varmaan pitääkin kiirettä näiden hommien kanssa kun poika on nyt 11? ja 12-vuotiaana lapsella on jo itsellään enemmän sanavaltaa siihen, kenen luona haluaa asua. Eli isän pitäisi ennen sitä saada itselleen huoltajuus keploteltua jos haluaa tavoitteensa onnistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ol
Minusta ei. Parhaita ovat aidot kysymykset. Juuri nämä mitkä ovat neutraaleja. Ei juhis ole hermostunut jos kysymys on vilpitön. Mutta olen huomannut että välillä erehtyy luulemaan joitain kysymyksiä vilpilliseksi ja vastaa mitä vastaa, mutta onko tuo ihmekkään kun kysyjiä on yleensä todella monia
Vierailija kirjoitti:
Asia kokonaisuutena on laaja. Ei kannata ottaa mitään vaikutteita muutamasta videosta.
Tässä on nyt kyseessä lapsen oikeus isään! Tämä ei toteudu vaikka tästä on oikeiden päätös ja yhteishuoltajuus. Systeemi on rikki.
Vai onkohan sittenkin kyse isän oikeudesta lapseen, viis lapsen edusta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pojalla voi olla kaikesta isän sekoilusta huolimatta ikävä isää ja kaipaa varmasti sellaista ihan tavallista ja tasapainoista isää ja miehen mallia. Mutta kun isä ei sellaiseen normauliuuteen nyt kykene, niin valitsee mielummin sitten sen etäisyyden.
Aivan varmasti sekä poika, että äiti toivoo, että tapaamiset toteutuisi ilman kaljottelua ja näitä dorkia videointeja. Vaikka poika olisikin joskus ollut innoissaan somevideoiden tekemisestä isän kanssa, niin se on nyt niin kauaksi karannut hauskasta ja mukavasta ajanvietteestä, että mieli tasan varmasti on pojalla muuttunut. Ja sitäkään ei tää faija millään pysty käsittämään. Ei tietenkään, kun hänen motiivina on vaikka väkisin saada puserrettua pojasta itselleen edullista materiaalia käräjille.
Isällä varmaan pitääkin kiirettä näiden hommien kanssa kun poika on nyt 11? ja 12-vuotiaana lapsella on jo itsellään enemmän sanavaltaa siihen, kenen luona ha
Oletko ihmetellyt miksi äiti ei ole jutellut näistä asioista isän kanssa? Miksi kaikki tehdään pojan välityksellä tai viranomaisnilmoitusten kautta. Se, että juhis ei ole määrännyt uhkasakkoja äidille oikeuden määräyksen rikkomisesta kertoo muun muassa, että juhis ei halua äidille pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on asianajaja joka hoitaa keissiä. Me emme, tai minä ainakaan, ymmärrä miltä tuntuu olla erossa lapsestaan, vielä tietäen että lapsi kaipaa kovasti. En usko että kannattaa miettiä miksi joku täss
Sehän on hienoa, että on asianajaja hoitamassa, niin kuin kannattaakin, mutta voihan sitä silti kerätä voimia myös asianosaisena koitokseen?
Ainakaan tämä somevouhotus ei anna sellaista mielikuvaa, että isä olisi valmis luopumaan pojan asioista somettamisesta, vaikka se vaikuttaisi olevan myös pojan toive (myös ammattilaiset ohjeistavat, että on lapsen yksityisyydensuojalle haitallista joutua vanhempien toimesta someen).
Ei ole mitään mystisiä papereita. Kirjoitatko siis tänne tietämättä edes mitä on tapahtunut? Arvailua ja vieraan vanhemman haukkumista, onpa fiksua.