Miten tämä palsta vaikuttaa sinuun?
Minä olen istunut täällä nyt pari tuntia. Havahduin yhtäkkiä todella miettimään että mitä kirjoitan. Kamalaa, teksti oli provoilevaa ja juuri päinvastaista mieltä mitä itseasiassa olen. Nousin ylös tuolilta ja mietin, että miksi yhtäkkiä haluan ottaa kantaa johonkin asiaan, josta en varmasti kommentoi kenellekään. Samoin kieli, minähän olen suuttunut, kun kirjoitan...
Onko niin, että täällä viestien lukeminen vaikuttaa omiin ajatuksiin, artymyksen tilaan ja asenteisiin? Hyi kamalaa, olenko informaatio-sodankäynnin uhri, tietämättäni? Nyt salikamat takaisin kassiin ja koneet kiinni. Kivaa päivää kaikille.
Kommentit (29)
En hauku ketään, vastaan asiallisesti. Ei palsta vaikuta mielipiteisiini.
Vierailija kirjoitti:
V-käyrä täällä vaan nousee.
Molluskoita ei kannata ottaa tosissaan .Ne mäiskyttää sitä suppeaa omaa paskaa .
Minussa tämä palsta herättää toivottomuutta, näköalattomuutta. Aiheuttaa ahdistusta ja masennuksen oireita.
Täällä on tukahduttava fiilis.
Mut ku ei oo muita palstoja niin vähä pakko olla täällä.
Tänne pitää tulla tietyllä asenteella, viihde-nappi pohjassa. Ei todellakaan saa ottaa mitään todesta mitä vauva-sivuilla lukee. Mutta viihde-arvoa tällä on.
Tajunnut miten sekaisin kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä YLI puolet kävijöistä on miehiä.
No naisista täällä saa ainakin aivan uuden käsityksen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä YLI puolet kävijöistä on miehiä.
Ja niistäkin varmaan yli puolet geenijätettä edustavalta ylilaudalta.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä sivistymättömyys täällä.
Miksi sitten roikut täällä?
Jahas, ketjuihin ilmestynyt spämmäämään uusi hullu, pilluhullu.
Vierailija kirjoitti:
Minussa tämä palsta herättää toivottomuutta, näköalattomuutta. Aiheuttaa ahdistusta ja masennuksen oireita.
Täällä on tukahduttava fiilis.
Mut ku ei oo muita palstoja niin vähä pakko olla täällä.
Palsta on siis kuin suomi.
Ihmetyttää onko Suomessa siviostystasi todellakin noin alhainen?
Uskomatonta että maassa jossa ennen koulutus oli hyvää ja luku- ja kirjoitustaito huippuluokkaa. Opintoja ja sivistystä kunnioitettiin ja kansa halusi sivistää itseään - mihin se kansa on kadonnut?
Itse kävin aikoinani koulua Suomessa ja opetus oli hyvää, pari poikaa aina luokalla joille ei mikään uponnut mutta se ei ollut paljon tähän verrattuna mikä nyt on tilanne! Miksi kaikki on pilattu?
Aikuiset varsinkin miehet täällä, pelottaa mihin maa menee! Koko ajan on muistutetava itseään millä palstalla ollaan, tämä ei todellakaan anna oikeaa kuvaa suomalaisten sivistyksestä. Ainakin toivon niin..
Olen asunut reilun 30 vuotta ulkomailla, ja Suomen romahdus on ollut kyllä melkoinen. Karua seurattavaa.
Huvittavia ovat nämä itseoppineet besserwisserit jotka suoltavat omaa varmaa tietoaan. Mitään ei tiedetä. Mistään ei ole otettu selvää. Puhutaan sitä mitä naapurin koira sanoo. Toitotetaan totuutena. Ja yksi sakki uskollisesti jolkottaa perässä ja toistelee varmaa totuutta! :D
Silmään pistää myös valtava katkeruus ja naisviha. Eivät ressut tajua että omalla käytöksellään kaivavat syvemmäksi sitä kuoppaa missä itse seisovat. Eivät ainakaan asemiaan paranna naismaailmassa eikä parisuhdemarkkinoilla.
"Ei me huolittaiskan". Ihan kuin pettyneet pikkupennut kun jää ilman tikkaria. Mieli kuitenkin tekee.
On tämä mekoinen palsta täytyy sanoa. Tosikkona ja kaiken mölyn nielevänä tänne ei kannata tulla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
V-käyrä täällä vaan nousee.
Ja verenpaine.
Paljon hyödyllisiä neuvoja esim tuk... öhöhöm yritystukien hakuun liittyen.
Täytyy olla neuroottinen nainen tai girlyman jos ahdistuu täällä.
Just roll with the punches.
Vierailija kirjoitti:
Miehet palstalla ovat aivan autisteja.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei naurata vaan hämmästyttää.
Kyllähän täällä sympaattisinkin kaveri muuttuu parissa viikossa verenhimoiseksi kuolaavaksi hulluksi, vaan minkäs teet.