Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: liian vähän kasviksia syövä mies yritti syödä rehuja suositusten mukaan

Vierailija
30.10.2024 |

Onko jollain tuo Hesarin plussa? Miten kävi?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt kasviksia vuosiin. Hengissä olen.

Oletko nyt ihan varma ettei sun ruuassa ole ikinä esim. sipulia, tomaattikastiketta tms? 

Tomaatti on hedelmä, tarkemmin marja.

Vierailija
42/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai rajun suolistotulehduksen, kun suoliston mikrobikanta ei ollut tottunut kasviksiin. Joutuivat poistamaan pitkän pätkän tuhoutunutta ohutsuolta ja mies sai elinikäisen lääkityksen.

Mä luin jutun, ei se mennyt noin. Mies yritti syödä suositusten mukaisesti jonkin aikaa ja palasi sitten vanhoihin tapoihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai rajun suolistotulehduksen, kun suoliston mikrobikanta ei ollut tottunut kasviksiin. Joutuivat poistamaan pitkän pätkän tuhoutunutta ohutsuolta ja mies sai elinikäisen lääkityksen.

Oikeesti?! Kasvikset siis tuhosi sen ohutsuolta? Saatiinko kukaan vastuuseen? Ruokavirasto?

Ei tietenkään tapahtunut mitään tuollaista, tuo oli typerä provo vaan. 

Vierailija
44/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?! Kasvikset siis tuhosi sen ohutsuolta? Saatiinko kukaan vastuuseen? Ruokavirasto?

:D :D   Ruokavirasto vastuuseen kun aikuinen (luultavasti) ajattelemaan kykenevä mies ahtaa itsensä yhtäkkiä täyteen kasviksia!

No juu, jonkun muun syyhän se täytyy olla.....

Jos minä joka olen kasvissyöjä vedän yhtäkkiä puoli kiloa lihaa miten käy? Miten luulet suolistoni reagoivan?

Pitäisi suurin piirtein täysjärkisen ihmisen ymmärtää että jos ahmii valtavan määrän jotain täysin uutta johon elimistö ei ole tottunut menee suolistofloora täysin se

Ei tässä mennyt kellään suolisto mitenkään sekaisin. Niin kuin ei ole mennyt kenelläkään tuntemallani ihmiselle kasvissyöjäksi ryhtyessä, eikä kasvissyöjän ryhtyessä sekasyöjäksi. 

Vierailija
45/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut suositukset. Liha kuuluu ihmisen ruokavalioon. En ole koskaan nähnyt onnellista kasvissyöjää.

Kasvikset kuuluvat myös lihansyöjän elämään.

Tyhmästä päästä kärsii koko ukko.

Vierailija
46/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut suositukset. Liha kuuluu ihmisen ruokavalioon. En ole koskaan nähnyt onnellista kasvissyöjää.

Eihän tuo suositus liity kasvissyöntiin, kun ihan nimenomaan ihan sekasyöjille suositellaan tuota määrää kasviksia. 

Mä oon kyllä ihan onnellinen kasvissyöjä. Mua et varmaan oo nähny, mutta muita aivan varmasti olet. 

Vierailija
47/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuseen? Ei kai se nyt ruokaviraston vika ole, jos joku on pilannut suolistonsa.

Ai syömällä kasviksia suositusten mukaan? Ruokavirasto (vai kuka näitä suosituksia nyt rustaakaan) on suositellut ja sitten henkilö on noudattanut suosituksia ja huonosti kävi. Kai siitä nyt joku on vastuussa?

Vierailija
48/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan helppoa huijata teitä. Uskotko, että olen lentäjä ja olen sinuun rakastunut?

Tietysti uskon, voinko lähettää sinulle tilinumeroni, oi elämäni rakkaus?

Vierailija
49/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuseen? Ei kai se nyt ruokaviraston vika ole, jos joku on pilannut suolistonsa.

Ai syömällä kasviksia suositusten mukaan? Ruokavirasto (vai kuka näitä suosituksia nyt rustaakaan) on suositellut ja sitten henkilö on noudattanut suosituksia ja huonosti kävi. Kai siitä nyt joku on vastuussa?

Olisi noudattanut suosituksia koko ikänsä, eikä ykskaks.

Pikku hiljaa alottanut, ettei kroppa järkyty.

Vierailija
50/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tapahtunut mitään tuollaista, tuo oli typerä provo vaan. 

Ei se typerä ollut, kun meni läpi jokaiselle joka tuota juttua ei päässyt lukemaan.

Vierailija
51/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön salaatteja yms jos niitä on valmiina. En tiedä miksi olen noin surkea ollut aina. Eikä hedelmätkään maistu automaattisesti..

Viikonloppuna pitkästä aikaa söin kaksi porkkanaa. Niin maukkaita ja makeita. Seurasi järjettömät vatsan väänteet ja ripuli.

Edellisen viikon syönyt höttöä, että ruuansulatus "järkytty" suuresta kuitumäärästä.

Nyt taas kaikki ok, kun vatsa tottu. Taas tulee syötyä kasviksia kunnolla muutaman päivän ajan.

Vierailija
52/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun alussa kerrotaan että hän oli pyytänyt neuvoja kuinka syödä 800 grammaa kasviksia päivässä. Tuo on aika iso määrä jos aikaisemmin ei ole paljoa kasviksia syönyt.

Jos oletetaan että joku syö päivän aikana 4 kertaa, niin tuo olisi ainoastaan 200 grammaa annosta kohden.

Vierailija
53/53 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole tapahtunut mitään tuollaista! Ei kenenkään suolisto hyvänen aika mene kasvisten syönnistä pilalle.