En ole kertonut nettitutulle olevani todella lihava, tuntuu että huijaan
Olen jutellut jo pari vuotta erään miehen kanssa netissä ja hän myönsi nyt, että on ihastunut minuun ja haluaisi tavata. Minulla on erittäin photoshopattuja kasvokuvia joissa näytän vain vähän ylipainoiselta, ehkä jopa söpösti pyöreältä. Totuus on aivan toinen. Olen 160 cm/97 kg.
En ole mitenkään suunnitellut että haluan huijata ketään tai saada ketään ihastumaan valeminääni. Se vain tuntui niin hyvältä kun sain olla netissä parempi versio itsestäni.
Mies on oletettavasti omilla muokkaamattomilla kuvillaan profiilissaan, koska hänen kavereidensa profiileistakin löytyy hänen kuviaan ja näyttää kaikissa (ihan liian) hyvältä, ainakin minun tasooni nähden.
Laihdutan koko ajan ja olen saanut kahdeksan kiloa pudotettua, mutta matkaa on vielä valtavasti edes normaalipainoon. Miten voin ikinä kertoa tämän hänelle? Olen ehkä itsekin ihastunut, mutta... no, tämä paino. En voi uskoa että hän (tai kukaan) haluaisi minusta yhtään mitään enää sen jälkeen kun on nähnyt minut livenä.
Toisaalta haluaisin nähdä hänet, toisaalta pelkään kuollakseni. Mitä ihmettä tässä voi tehdä?
Kommentit (50)
Tyypillinen mt-ongelmainen kusettaja. Tosin mieskään ei ole mikään penaalin terävin kun on mennyt ihastumaan johonkin tuiki tuntemattomaan jota ei ole edes nähnyt kuin kuvista
No siis aika paha tuo on sinällään, kun mies on ihastunut naiseen, joka et ole.
Vierailija kirjoitti:
Tapaat vaan omana itsenäsi. Jos et kelpaa miehelle, ei vika ole sinussa. Rohkea rokan syö 🙂
?? Todellakin vika on aloittajassa, tsiisus nyt :D
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin kerran juttelemaan netissä mukavan naisen kanssa ja hän oli isompi kuin sinä. Ihastuttiin ja tavattiin ja seksi oli loistavaa. Ei mua hävettänyt yhtään kulkea hänen kanssa, olen voimakas mies, myös henkisesti. Välimatka ajoi meidät erilleen. Tsemppiä sulle, ole oma rohkea itsesi, se kyllä kantaa.
😂 Ihan selkeästi naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Jos toisella ei ole jotain feeder-fetissiä, niin tuskin hän haluaa tavata sotanorsua. Sairaalloisen lihava nainen kertoo jo kaiken itsestään. Ei ole tahtoa eikä itsekontrollia vaan kaikki pitää saada heti. Toisaalta minkään eteen ei olla valmis tekemään töitä. Miksi siis parisuhteenkaan?
En ole valmis tekemään töitä? Miten sitten olen opiskellut korkealle? On tahtoa ja on itsekontrollia. Ei lihavuus kerro minusta muuta kuin että olen lihava.
Eri
No kannattaa vaan hyväksyä, ettei siitä tule mitään juttua livenä koskaan. Se on sen hinta, että halusit esiintyä "parempana" kuin olet.
Olen itsekin noin tehnyt, ja mulla on jonkun minnesotalaisen maanviljelijän kanssa etäromanssi nytkin. Painan 125 kg ja olen lyhyt nainen. Lisäksi olen 30 vuotta vanhempi kuin somepersoonani. Mutta ei mulla olekaan mitään aikomusta häntä koskaan livenä nähdä, pitää videopuheluita tms. Olen tämän myös tehnyt selväksi, että en hae etäsuhdetta, saati tapaamista, mutta voidaan yksityisviestitellä. Onhan se ihan mukavaa olla edes jonkun silmissä hottis nuori nainen, parantaa itsetuntoani paljon silti vaikka tiedänkin että ei se ole varsinaisesti minulle vaan someavatarilleni. (Olen myös epäillyt keskustelukumppanistani joskus, ettei ole sitä mitä sanoo olevansa. Epäilykseni on, että asuu oikeasti vanhempiensa tilalla sen sijaan että omistaisi sen tilan, ja on mahdollisesti hyvinkin nuori poika, vaikka esiintyy 28-vuotiaana)
Vierailija kirjoitti:
Jos toisella ei ole jotain feeder-fetissiä, niin tuskin hän haluaa tavata sotanorsua. Sairaalloisen lihava nainen kertoo jo kaiken itsestään. Ei ole tahtoa eikä itsekontrollia vaan kaikki pitää saada heti. Toisaalta minkään eteen ei olla valmis tekemään töitä. Miksi siis parisuhteenkaan?
Tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Esim. itse olen sairaalloisen lihava nainen, ja olen saanut elämässäni aikaan paljonkin. Esim. minulla on kumppanini kanssa it-alan yritys joka on kivasti menestynyt ja kasvaa. Olen todellakin tehnyt tämän startupin eteen paljon työtä. Ennen yrityksen perustamista olen opiskellut korkeakoulututkinnon, ollut alan töissä kovissa paikoissa myös ulkomailla, yh:na kasvatan kahta lasta, viime kesänä tuli hankittua mökki ja vene... Joo en ole vaan sipsiä sohvalla mässyttäen näitä saavuttanut. Lihavuus ei kerro mistään muusta kuin lihavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole valmis tekemään töitä? Miten sitten olen opiskellut korkealle? On tahtoa ja on itsekontrollia. Ei lihavuus kerro minusta muuta kuin että olen lihava.
Eri
Mitkä ne syyt sinun lihavuuteesi ovat?
Tuollainen huijaaminen on somessa lähes normi. Esim. Twitterissä lähes kaikki joiden kanssa olen yksityisviestitellyt, on osoittautuneet ihan keksityiksi hahmoiksi, joilla nyt tyyppi haluaa esiintyä siellä ettei tule tunnistetuksi itsenään. Itse ainakin ihan oletan, että ovat keksittyjä fantasiahahmoja, enkä kuvittele mitään suhteita niidenkään kanssa, joiden kanssa on kiimaisempaa viestinvaihtoa. En minä siellä itsekään omalla nimellä ja kuvalla ole, vaan olen kehittänyt itselleni hahmon. Hauskaa tuokin, täytyy vaan pitää varansa ettei ala kuvitella mitään suhdejuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Esim. itse olen sairaalloisen lihava nainen, ja olen saanut elämässäni aikaan paljonkin. Esim. minulla on kumppanini kanssa it-alan yritys joka on kivasti menestynyt ja kasvaa. Olen todellakin tehnyt tämän startupin eteen paljon työtä. Ennen yrityksen perustamista olen opiskellut korkeakoulututkinnon, ollut alan töissä kovissa paikoissa myös ulkomailla, yh:na kasvatan kahta lasta, viime kesänä tuli hankittua mökki ja vene... Joo en ole vaan sipsiä sohvalla mässyttäen näitä saavuttanut. Lihavuus ei kerro mistään muusta kuin lihavuudesta.<
Väärin. Lihavuus kertoo aina siitä että joko psyykkisessä ja/tai fyysisessä terveydessä on jotain vakavasti vialla. Työnarkomaniahan on muuten tosi yleistä ns. elämänhallintaongelmaisilla.
Vierailija kirjoitti:
No kannattaa vaan hyväksyä, ettei siitä tule mitään juttua livenä koskaan. Se on sen hinta, että halusit esiintyä "parempana" kuin olet.
Olen itsekin noin tehnyt, ja mulla on jonkun minnesotalaisen maanviljelijän kanssa etäromanssi nytkin. Painan 125 kg ja olen lyhyt nainen. Lisäksi olen 30 vuotta vanhempi kuin somepersoonani. Mutta ei mulla olekaan mitään aikomusta häntä koskaan livenä nähdä, pitää videopuheluita tms. Olen tämän myös tehnyt selväksi, että en hae etäsuhdetta, saati tapaamista, mutta voidaan yksityisviestitellä. Onhan se ihan mukavaa olla edes jonkun silmissä hottis nuori nainen, parantaa itsetuntoani paljon silti vaikka tiedänkin että ei se ole varsinaisesti minulle vaan someavatarilleni. (Olen myös epäillyt keskustelukumppanistani joskus, ettei ole sitä mitä sanoo olevansa. Epäilykseni on, että asuu oikeasti vanhempiensa tilalla sen sijaan että omistaisi sen tilan, ja on mahdollisesti hyvinkin nuori poika, vaikka
Mutta ap:lla ja sulla on se ero, että hän on ilmeisesti antanut miehelle kuvan, että he voisivat tavata ja aloittaa suhteenkin. Se on aika julmaa huijaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vuotta on pitkä aika. Ongelma ei mielestäni ole paino. Ongelma on photoshopatut kasvokuvat sekä tarkoituksellinen asioiden salailu. Minulle rehellisyys ja luotettavuus on parisuhteen tärkeimpiä asioita.
Mutta eihän ap:llä ole mitään parisuhdetta. On vain nettituttava, joka on vasta äskettäin kertonut olevansa ihastunut. Ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen huijaaminen on somessa lähes normi. Esim. Twitterissä lähes kaikki joiden kanssa olen yksityisviestitellyt, on osoittautuneet ihan keksityiksi hahmoiksi, joilla nyt tyyppi haluaa esiintyä siellä ettei tule tunnistetuksi itsenään. Itse ainakin ihan oletan, että ovat keksittyjä fantasiahahmoja, enkä kuvittele mitään suhteita niidenkään kanssa, joiden kanssa on kiimaisempaa viestinvaihtoa. En minä siellä itsekään omalla nimellä ja kuvalla ole, vaan olen kehittänyt itselleni hahmon. Hauskaa tuokin, täytyy vaan pitää varansa ettei ala kuvitella mitään suhdejuttuja.
;D
Itse laittaisin ilman isompaa hälyä itsestäni muokkaamattoman kuvan jonnekin somealustalle, missä mies sen varmasti näkee. Jos olet kovasti kasvokuvaasi photoshopannut, voi olla, että riittää ihan sekin ilman muokkausta, ei välttämättä tarvitse kokovartalokuvaa laittaa.
Jos mies vielä kuvan nähtyään ehdottaa tapaamista, voit varmaan mennä ihan hyvillä mielin, eikä tarvitse erikseen ilmoittaa, että hei, olen melkein yhtä leveä kuin pitkä. Jollei hän ole sinusta tähänkään saakka nähnyt kuin kasvokuvan, etkä ole antanut ymmärtää, että olisit hoikka tai sporttinen tms., hän lienee ihastunut persoonaasi, eikä ulkonäköön. Sekin on nimittäin mahdollista, vaikkei palstalla kukaan sitä uskoisikaan. Kaikki miehet eivät ole pinnallisia kspäitä, joille kelpaa suhteeseen vain joku leikelty ja täytelty instabeibe, vaan heidän joukostaan löytyy ihan täysjärkisiäkin yksilöitä.
Et kai halua sellaista miestä jolle et kelpaa lihavana?
Ei se mitään huijaamista ole jos ei kerro kaikkea ihmiselle, jota ei ole koskaan edes tavannut. Vähän eri asia olisi jos olisit sanonut olevasi hoikka.
Olette jutelleet pari vuotta. Ei hän siihen kuvaasi ole ihastunut, vaan persoonaasi ja ajatuksiisi.
Jos olet kuvissa aivan eri näköinen kuin todellisuudessa, niin kannattaa siitä varmaan mainita ennen tapaamista, ettei tule hämmennystä ja kiusallista tilannetta, jos hän ei edes tunnista sinua.
Jos mies tietää, että olet suomalainen nainen niin hän varmasti osaa odottaa, että treffipaikalle vyöryy mursu. 🤣🤣🤣🤣🤣
Ap, ottakaa videopuhelu eka. Ei ole ollenkaan niin kiusallista siinä nähdä jos ei synkkaakaan kuin että naamatusten näkisitte jossain kahvilassa tms. Siinä ei näy koko kroppa mutta hän huomaa jo pyöreämmät kasvot ja leveämmät hartiat. Näette sanalla toistenne eleet ja ilmeet. Olet tehnyt hienoa työtä painonpudotuksessa, tsemppiä!
Oletko kertonut muissa asioissa totuuden itsestäsi?