Vanhat karamellit peukutusketju!!
Mä laitan ekan. Linnun löysät tikkari.
Peukku ylös pidät alas et. Muut jatkaa.
Kommentit (347)
Viiden pennin irtokarkit. Oli kirjavassa kääreessä. Oli vara ostaa ja maistui hyvälle.
Pk-purkka, terveleijonapastillit peltirasiassa, Bingo-salmiakit
Vierailija kirjoitti:
Merenneitosalmiakki. R-kioskilla myytiin, tosi ammoniakkinen.
Joo! On sietämätöntä, ettei näitä enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne alkuperäiset, oikeat merkkarit. Hedelmämerkkarit myös.
Hyvä, että kielsivät nuo. Joku voisi vaikka tukehtua niihin.
Minä olen melkein tukehtunut. Vanhempani pelasti viime hetkillä.
Vierailija kirjoitti:
Viiden pennin irtokarkit. Oli kirjavassa kääreessä. Oli vara ostaa ja maistui hyvälle.
Pennin hedelmä-nallekarkit, myytiin irtona !
Nyt mennään 50-luvulle. Mau-mau .
jos suklaa luokitellaan karamelliksi,ei niinkään,mutta sanon
siesta patukka, sen veroista ei ole tullut ikinä. oli vielä 80 l alussa. ja toinen oli alppisuklaapatukka
Muistanko väärin vai onko 70-luvulla ollut mansikka- ja suklaa (tai kaakao) -versio Omarista??
Ne Leafin (?) hedelmänmuotoiset karkit, joiden valmistuksessa oli käytetty aitoa hedelmämehua. Pussissa oli mansikan, päärynän ja appelsiinin makuisia karkkeja.
Cola tikkari vai oisko ollut Rio cola - nimellä. Neliön mallinen ja tosi paksu - kohoraitainen. Kyllä oli hyvää kun sellaisen harvoin sai.
Vierailija kirjoitti:
Turkinpippuritanko
Purressa lohkeili niin että saattoi tuurilla viiltää kieleen kunnon haavat niistä terävistä lohkeamisreunoista. Silti tykkäsin kyllä.
Suklaanaksut eli suklaapopcornit.
Se kunnollinen sitruunalaku.
Oranssi Pluto- limukka.
Vierailija kirjoitti:
Läpinäkyvä kääre jossa tummia pilkkuja?
Kovat kermakaramellit. Valkoisia, kovia sukkulanmuotoisia (näyttivät kyllä suppo-puikoilta, mutta pinta oli epätasainen).