Mitä teit itsesi eteen tänään?
Minä kävin salilla ja tein mealpreppiä seuraavalle 5 päivälle.
Laitoin myös puhtaat lakanat. Nyt luen kirjaa ja kohta ajoissa nukkumaan, niin pääsee aamuaurinkoon lenkille.
Kommentit (46)
13 h työpäivä. Ostin pullan päivän piristykseksi.
Pesin hampaat ja levittelin psoriaasisvoidetta. Hyvä ois jos huomenna jaksais käydä postilaatikolla ja pestä naaman ja kainalot.
Vierailija kirjoitti:
Keitin kahvit. Varmasti paha sekin kun sain nautintoa siitä kahvista.
Alapeukkuja kahvista nauttimisesta. Aaah hah hah tämä palsta on niin mainio.
Aamupäivällä tein muutaman tunnin töitä (virallisesti vapaapäivä, mutta tuleepahan ylimääräistä rahaa). Olen käynyt koiran kanssa pari kertaa lenkillä, josta jälkimmäinen pidempi lenkki ja yhdessä siskoni kanssa. Tuli juteltua paljon ja alkaa selvitä nämä perinnönjakoasiatkin. Iltapäivällä laiskotti eikä huvittanut laittaa ruokaa, joten kävin syömässä paikallisessa Hawajin leikkeen. Lasillinen punaviiniä ruuan kanssa. Koska nyt alkoi selvitä perintöjutut, päivitin vuosibudjettini. Mullahan on ollut vuosibudjetti tehtynä jo 31.12.2027 asti, mutta samalla laskeskelin, mitä tarkoittaisi, jos irtisanoisinkin itseni jo tämän vuoden lopussa. Alin eläkeikäni tulee täyteen 1.8.2026 ja jos jatkan tässä vielä siihen asti, hyödyn siitä 114€/kk miinus verot. Jos lopetan työnteon vuotta aikaisemmin, häviän nettona vain 39,90€/kk. Jos heittäydyn tammikuun alussa työttömäksi, tällä uudellakin systeemillä tarvitsen äidin perinnöstä vain 1000€/kk ja elintasoni on sama kuin on nytkin ja mikä tulee olemaan sitten eläkkeelläkin. Jostain syystä työmotivaationi ei ole kovin korkealla nyt :D Niin joo ja ostin kaupasta Halloween-munkin. Kohta keitän kaakaon ja syön yhden munkin. Sen jälkeen menen suihkun kautta peiton alle ja katsomaan MAX:ilta jotain rentouttavaa sarjamurhaajasarjaa. Tänään on ollut hyvä päivä.
Otin rennosti. Kävin suihkussa ja shoppailin joulusuklaat netistä, myös joulukalenterit.
Kävin kaupassa kävellen ja tein illaksi red curry kanaa.
Mulla on vapaata muutama päivä.