Tiesittekö miehet, että teidät on NIIIN mukava saada hämilleen? ;) ;)
Ei se paljon muuta vaadi kuin että pukeutuu töihin nätisti ja flirttaa hyvin hienovaraisesti. Johan tulee ukkoihin vipinää. :)
Mutta mikäpä siinä - hämilleen meno on oikeastaan aika söpöä. Paljon mukavampaa kuin rasvaisten katseiden kohteeksi joutuminen!
Kommentit (9)
että vähänflirtailee, myönnän että aika helposti tulee mieleen.....mikäs sen mukavampaa kun alkaa sykkii[i
]Ei se paljon muuta vaadi kuin että pukeutuu töihin nätisti ja flirttaa hyvin hienovaraisesti. Johan tulee ukkoihin vipinää. :)
Mutta mikäpä siinä - hämilleen meno on oikeastaan aika söpöä. Paljon mukavampaa kuin rasvaisten katseiden kohteeksi joutuminen!
[/quote]
m42
on ihanan seksikästä että mies on kiinnostunut naisista, voi vähän nostaa rintsikan olkainta tai lattialta tavaroita ihan suorin jaloin ;) tai voi vaikka vähän aukaisita hiukset ja laittaa uudelleen soljella, tai vaikka unohtaa yhden napin liian alhaalta auki... ja katsoa kuinka katseet harhailee ;)
kyllä mukavaa saada toimiston vanhat lehmät sekaisin kun tulee vessasta ja hakee keittiöstä lisää kahvia ja huomaa vahingossa unohtaneensa laittaa vessassa käydessä kullin takaisin housuihin.
kyllä siinä on taas seuraavissa pikkujouluissa vipinää tiedossa ja vanhojen karvaisten ruttureikien astumista niin että heikkokuntoisempaa jo pyörryttäisi.
m22 24cm
kuin mun suusta! Eiks ookki oikeesti tosi hauskaa katsoa mitä reaktioita saa aikaan? Vaikkei siis sen kummemmasta ole kysymys ja vaikka on ihan vaatteet päällä. Toi yks mies ei taas nyt ymmärtänyt tätä ollenkaan... :)
Joskus ollut töissä vähän liian avonainen kaula-aukko ja on häirinny tosi paljon kun palaverissa ukko tuijottaa vaan mua rintojen väliin. Siinä tulee sellanen olo, että kuuntelitko yhtään? Jotenkin arvovalta säilyy kun saa ukon tuijottamaan silmiin. Itse pidän sanallisesta flirtistä, mutta rajansa silläkin. Omaa ukkoa härnään milloin mitenkin, mutta muilta saatu huomio lähinnä ällöttää.
Onhan näitä naisia riittänyt maailman sivu, jotka tykkäävät saada miehet hämilleen
Joskus ollut töissä vähän liian avonainen kaula-aukko ja on häirinny tosi paljon kun palaverissa ukko tuijottaa vaan mua rintojen väliin. .
Jotkut miehet tuijottavat palaverissa vain naisen rintoja, vaikka naisella olisi aivan normaalit ja sovinnaiset vaatteet.
Olen nimittäin huomaavinani, että eräs työkaveri saattaa tehdä. Ellen väärin tulkitse.
Jotkut nelipymppisetkin voivat olla tasokkaita ja saada alle 30 v miehen hämilleen.