Miehet: miltä teistä tuntuu, kun nainen supistelee pimppiä yhdynnän aikana?
Olen synnyttänyt nainen, enkä enää varmaan mikään tiukkis, mutta hallitsen kyllä lantiopohjan lihakseni. Voiko puristelu esim. sattua kikkeliin?
Kommentit (11)
Meillä mies valittaa, että puristan liian kovaa! Hmm.. Väittää että sattuu jos kunnolla puristelee. Mutta oon sitten hellempi. Kiva kuitenkin tietää, että on lihakset kunnossa. :)
aivan jumalaiselta! Nuorena miehenä minulla oli ilo lemmiskellä naisen kanssa, joka pysyi puristelemaan meille molemmille orkut muuten lainkaan liikkumatta ja joskus useammankin ;)
t.mään
joo, lantionpohjalihaksien puristus kalun ympärillä on mannaa. niistä lihaksista kannattaa molempien sukupuolien pitää huoli.
Mitä paremmassa kunnossa nämä rakastelulihakset on sitä parempaa seksi on molemmille. Siis molempien täytyy harjoittaa lihaksia.
Mun miehestäni puristelu tuntuu kyllä hyvältä, mutta silloin kun mies on tulossa, kandee puristelun ajoituksessa ja rytmittämisessä olla tarkkana.
Joskus nuorempana, kun luin jostain, että puristelu tuntuu miehestä hyvältä, innostuin kokeilemaan. JÄlkeenpäin mies valitti, että oli karmeeta, kun ei meinannut enää päästä työntämään syvälle ja kunnolla.. Eli kunnon puristeluita ei juuri siinä vaiheessa vaan sitten vasta, kun mies on jo alkanut laueta. Näin voi muuten pidentää ja voimistaa miehen orgasmia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2006 klo 10:54"]
Olen synnyttänyt nainen, enkä enää varmaan mikään tiukkis, mutta hallitsen kyllä lantiopohjan lihakseni. Voiko puristelu esim. sattua kikkeliin?
[/quote] Suoraan sanottuna ei satu ja se puristelu tuntuu kiihottavan ihanalta. / vilivallaton
Nam nam. Hyvältä tuntuu. Itsellä oli vuosia sitten suhde parikymmentä vuotta vanhempaan Naiseen ja hän osasi kaiken muunkin lisäksi tämän. Aivan ihanaa.. huh kun ottaa eteen kun ajattelenkin sitä!
ihan parasta. toinen yhtä hyvä on vetää alavatsaa sisään samalla jolloin tuntuu
voimakas imu kalussa ja joskus ihan pusseissa asti!!!
kunnon pimppalihaksilla sais varmaan kuolleenkin miehen hetkeks kivikovaksi..
Tuntuu tosi hyvältä kun nainen osaa käyttää lantionpohja lihaksiaan.
Ai sitä tunnetta kun pillu kiristyy ja löystyy kullin ympärillä pakostakin saa kehon värähtämään mielihyvästä...aaah!