Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniita juhlamekkoja?

18.02.2007 |

Mistä löytyisi 116 cm kokoisia kauniita juhlamekkoja? Aiemmin olen pitänyt Elloksen Theo&Pauline malliston mekoista, nyt ei oikein todella ihanaa ollut, ainakaan minun makuuni. Se valkoinen, missä on taakse solmittava rusetti oli ihan ok, mutta...

Exitin mallistossa oli myös pari kivaa mekkoa. En tiedä olivatko ne talvimallistosta tms. Mutta onko muita? Millä valmistajalla on mielestäsi kauniita juhlamekkoja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityyppisiä mekkoja löytyy esim. saitilta www.cyrillus.com. Ovat melko hintavia mutta laadukkaita. Sieltä löytyy sieviä perusmekkoja sekä klassisia " runsaita" suuren juhlan mekkoja (osa näistä aika over the top.....hm, makukysymys). Kannattaa tilata heidän kataloginsa.

Katso myös www.petitpatapon.dk. Saitilta www.petitepomme.dk ja muilta tanskalaissaiteilta saattaisi löytyä jotain (eri merkkejä) vielä alessa. Mielestäni kaupoista löytyy huonosti mekkoja, ja ketjujen valikoimissa aika arkisia mekkoja. Toivottavasti löydät mieluisesi.

Vierailija
2/2 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kolmen pojan äitinä on hyvä kommentoida mekkojuttuja. Ite olen ainakin ihastellut Kinderitin juhlamekkoja ja harmitellut, kun ei ole sitä tyttyöä =) Onneksi mekkoja voi ostella myös kummitytöille. Nallentassussa on ainakin myynnissä joku kinderitin juhlamekko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla