Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavat ihmiset, miten toivotte, että laihat suhtautuvat valitteluunne ylipainosta?

Vierailija
18.02.2007 |

Pitäisikö olla vain hiljaa, myönnellä vai vängätä kohteliaasi vastaan? Minulle tulee vain kiusaantunut olo, jos huomattavasti ylipainoinen valittelee läskejään. Niin... Onhan sinulla tuosta pudotettavaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän syyn miksi ja näin ja myös sen miten kutistuisin.

Viihdyn koossani.

Vierailija
2/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulisin että kannustus olisi paikallaan joko laihduttamaan tai hyväksymään itsensä sellaisena kuin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedän syyn miksi ja näin ja myös sen miten kutistuisin.

Viihdyn koossani.

Vierailija
4/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, mutta viihdyn tälläisenä. Olen muodokas pystyrintainen E 85. Jos laihtuisin, olisin varmaan patalapputissi =))) Miehiä pörrää ympärillä, nyt 30 kymppisenä en enää häpeä itseäni ja pukeudun nätteihin vaatteisiin ja avonaisiin toppeihin. Huvittavaa, kun laihojen naisten miehet pyyhkivät kuolaa poskeltaan silmät nauliintuneina mun hinkkeihin =)))

Vierailija
5/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaiset valittajat ovat niitä, joilla ei ole runsaasti ylipainoa. Todennäköisesti odottavat vastaukseksi että " ethän sä oo ollenkaan lihava" , tms... Minä oon aina vaan ihan hiljaa, kun en viitsi valehdella (=sanoa että et ole ylipainoinen), enkä kehtaa sanoakaan että joo, onhan sulla ainakin 5 kg ylipainoa, syö vähemmän ja liiku enemmän.

Vierailija
6/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 171 cm, 58 kg ja c-kuppi.

Vierailija:

Olen lihava, mutta viihdyn tälläisenä. Olen muodokas pystyrintainen E 85. Jos laihtuisin, olisin varmaan patalapputissi =))) Miehiä pörrää ympärillä, nyt 30 kymppisenä en enää häpeä itseäni ja pukeudun nätteihin vaatteisiin ja avonaisiin toppeihin. Huvittavaa, kun laihojen naisten miehet pyyhkivät kuolaa poskeltaan silmät nauliintuneina mun hinkkeihin =)))

Vierailija
7/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T: 171 cm, 58 kg ja c-kuppi.

Vierailija
8/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi olemaan lihavan miehen kanssa, hyi yök. Eikä mun mies pystyisi olemaan lihavan naisen kanssa.

Vierailija
9/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 160/54. mieheni on myös sanonut että lihavat on rumia

Vierailija
10/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo " loukkaaminen" (vaikka tosi asia onkin) sattuu valtavasti. Vaikka onhan se niin, että jos kaveri ruikuttaa ylipainoaan päivä toisensa jälkeen varmasti turhauttavaa

Vierailija
11/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia nyt kuitenkin on, että yksikään hoikka nainen ei haluaisi olla lihava, mutta suurin osa lihavista naisista haluaisi olla hoikkia. Voi olla että joku miesten marginaaliryhmä tykkää semmoisesta hyllyvästä rasvakasasta, mutta onhan niitä kaiken maailman sukkahousupervertikoitakin. Se heille suotakoon.

Vierailija
12/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
13/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

laihojen naisten miehet pyyhkivät kuolaa poskeltaan silmät nauliintuneina mun hinkkeihin =)))

Miehet eivät kuitenkaan kuolaa SINUN perääsi, vain rintojen ja siinä on selvä ero.

Minulla noin 30kg liikaa, enkä todellakaan viihdy niiden kanssa (en kyllä koskaan ole kellekään niistä valittanut, oma vikahan se on että ovat kertyneet) ja siksipä olen hyvää vauhtia menossa kohti hoikempaa minää =)

Vierailija
14/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen (168cm / 55kg). Olen lukenut herkku netistä niitä tarinoita, ja kummasti miesten kirjoittamissa fantasioissa on tosi usein pullea nainen, jolla isot hinkit. Taitaa olla aika yleinen fetissi fantasiatasolla ainakin.

Vierailija
15/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pukeudun nätteihin vaatteisiin ja avonaisiin toppeihin. Huvittavaa, kun laihojen naisten miehet pyyhkivät kuolaa poskeltaan silmät nauliintuneina mun hinkkeihin =)))

Vierailija
16/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiatasolla voi siis olla mitä vain.

Jos itse kiukuttelen lihavuudestani, niin parasta on joko ignorata tai sanoa suoraan että tarttis sitten varmaan tehdä muuta kuin ruikuttaa.

Vierailija
17/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua masentaa lihavaa ystävääni yhtään lisää, vaan kannustaa oikealla tavalla ja näyttää, että välitän.

Vierailija
18/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä sai hätistellä ympäriltä... et halukkaita olis ollut...

Sexy kaunotar oli oma tittelini illan.

Tietysti se hyvältä tunti, mutta en minä jippiitä huutanut suosiostani

Vierailija
19/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä, miten miehet puhuvat läskeistä naisista näille hoikille kumppaneilleen.. ei oo kaunista kuunneltavaa, ei.

Vierailija
20/31 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettu lihava nainen, joka kuvittelee olevansa jotenkin hehkeä.. uuh. Silmilläkin sen näkee, että mamma on syönyt liikaa ja on siis vetelä ja itsekuriton ja tarvitsee kipeästi liikuntaa.