Lihavat ihmiset, miten toivotte, että laihat suhtautuvat valitteluunne ylipainosta?
Pitäisikö olla vain hiljaa, myönnellä vai vängätä kohteliaasi vastaan? Minulle tulee vain kiusaantunut olo, jos huomattavasti ylipainoinen valittelee läskejään. Niin... Onhan sinulla tuosta pudotettavaa.
Kommentit (31)
Vierailija:
miehiä sai hätistellä ympäriltä... et halukkaita olis ollut...Sexy kaunotar oli oma tittelini illan.
Tietysti se hyvältä tunti, mutta en minä jippiitä huutanut suosiostani
Vierailija:
Niillä oli varmaan skaba siitä, kuka pokaa rumimman naisen.. tai sitten olivat lyöneet vetoa.
Vierailija:
miehiä sai hätistellä ympäriltä... et halukkaita olis ollut...Sexy kaunotar oli oma tittelini illan.
Tietysti se hyvältä tunti, mutta en minä jippiitä huutanut suosiostani
Parasta on että kysyy tosiaan vaan että oletko ajatellut laihduttaa? Itse nimittäin olen läski ja varmasti valitellut läskeistä vaikka kuinka paljon. Oikeasti en edes tajunnut kuinka läski olen, en vain jotenkin nähnyt peilistä sitä oikeaa kokoa. Kerran sitten siskoni tosiaan sanoi, että on varmasti jo hankala löytää sopivia vaatteita ja olenko ajatellut laihduttamista.. Vasta sitten jotenkin tajusin, että ei hitto, kyllä mä nyt ihan oikeasti olen aika pahoissa lukemissa..
No, nyt on siis tajuttu se oikea paino (joka on niinkin paljon kuin 113 kiloa!), mutta laihduttaminen ei vaan onnistu! En vaan saa ryhdistäydyttyä vaan mässytän ja mässytän koko ajan ihan liikaa..
Ja voivottelijoille olen sanonut, että minä päätin, että nyt jos ei koskaan! Olen siis kertonut oman tarinani
Tulee just mieleen yksi kaverini jolla 20kg ylipainoa ja on vielä ihan kauheen ruma! Oli kuulemma baarissa vientiä NIIN paljon, hehheh! Yhen kerran olin sen kanssa ja ei kuule ukot paljoa katelleet:D! korkeintaan et " kylläpä läski esittelee ihteesä" !
Kyllä se vaan niin on et läski on rumaa ja jos sitä vielä esittelee on se oksettavaa!!!
T: 162 ja 55 (c-kuppi ja kaunis naama:D!)
toivoisin että hoikat ystäväiseni käskisivät minun nostaa persaukseni penkistä ylös, ja mennä liikkumaan ja jättää herkut syömättä tai ainakin vähentää niitä. Ja lähteä kaveriksi lenkille tai jumppaan.
Mutta aina kun valitan läskeistäni, minulle sanotaan, että ehtiihän tuota laihduttaa/ethän sinä nyt niin paljoa paina, kun kerron paljonko painan, eli taulukoiden mukaan reilu 20 kg liikaa. No, olenkin ottanut itseäni niskasta kiinni, ja alkanut liikkumaan ja tarkkailemaan syömisiäni, nyt kauhistellaan että kauhea kun sinä noin paljon liikut, miten sinä jaksat enää mitään muuta.
Mieleeni tulee vain se, että ystäväni haluavatkin minun olevan lihava, että näyttävät itse varmasti hoikemmilta.
laihdutin painonvartioissa 25kg ja mulle lihavat kaverit on nyt tulleet valittelemaan omia läskejään. Jos kyseessä onneton läski, joka ei pysty laihtumaan, kerron laihtumisen huonot puolet. Mulla ne on naaman rupsahdus ja rypistyminen (en kehtaa sanoa, et rinnat rupsahti tosi pahasti myös). Lihavilla on usein rasvaisempi iho, siihen ei tule samanlailla pintaryppyjä- joista tulee oikeita ryppyjä- kun laihoille. Laihdutusaikana, kun painonvartijat on vähärasvainen, tuli ryppyjä 15 vuoden edestä silmien ja huulien yms ympäristöön =( esim Sari Siikander (näyttelijä, anteeksi jos nimi väärin) on pulska ja nuorekas. Hyvä esimerkki hieman ylipainoisesta, joka olisi tosi ryppyinen jos laiha + kuivakka, kuten esim Bettina S. (tämä talk show nainen)
Kauheinta laihtumisessani - ja tätä en koskaan sano ääneen- oli avioero (oli tosin paljon liitossamme ongelmia). Mieheni otti läskin uuden vaimon ja jätti minut, vaikka olin siis hoikka, muisti vielä lähtiessään pari mainintaa rupsahtaneista rinnoistani =(
Minulla on ehkä 10 kiloa pudotettavaa, mutta mitäs sitten? Olen ensimmäistä kertaa eläissäni lasten teon jälkeen hieman ylipainoinen, aiemmin olen ollut jopa alipainoinen (BMI 18-19). Enpä ota noista kiloistani niin suurta stressiä, sillä naamatauluni on edelleen rypytön 34 vuoden iästä huolimatta ja miehet pörrää ympärillä. Olen hankkinut itselleni hyvän koulutuksen ja toimin johtavassa asemassa. Näiden ulkoisten asioiden lisäksi minulla on uusi koti, hyvä aviomies ja ennen kaikkea ihanat ja hyväkäytöksiset lapset.
Niin että minulle merkitsee muut asiat paljon enemmän kuin omat tai toisten ihmisten kilot.
vähän typerinä niitä, jotka yrittävät sanoa, että ethän sä nyt lihava oo tai eihän sulla nyt vielä mitään hätää ole. Kyllä nää jo näkyy sokeallekin nää n.15 ylikiloa. Tulee mieleen, ettei voi olla kovin kaveri, jos pitää jotain typeriä teennäisiä kohteliaisuuksia ladella.
" Laitettu lihava nainen, joka kuvittelee olevansa jotenkin hehkeä.. uuh. Silmilläkin sen näkee, että mamma on syönyt liikaa ja on siis vetelä ja itsekuriton ja tarvitsee kipeästi liikuntaa. "
Ei ole todellakaan kyse vetelyydestä ja itsekurittomuudesta joka kerta, tällaisella yleistyksellä osoitetaan, miten on menty mukaan laihuutta ihannoivaan kaupalliseen ajatteluun. Mistä tiedät, mitkä kaikki syyt ovat johtaneet siihen, että ihminen on ylipainoinen? Niiden " läskien" alla voi olla hyvinkin mukava ihminen.
Jos joku valittelee läskejään, hän on ne huomannut. Voit sanoa jotain kannustavaa, vaikka että onhan tuota painoa liikaa, mutta ei se haittaa kaverruutta ja yritätkö pudottaa. ja jos toinen sanoo yrittävänsä, tsemppaa siinä.