Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt! Työpaikalla on yksi, joka ei osaa työtehtävää

Vierailija
29.10.2024 |

Tekee koko ajan virheitä, mikä johtanut siihen, että jonkun toisen täytyy aina tarkistaa kaikki hänen työnsä. Eli vuoro kiertää tiimissä, että kuka toimii tarkistajana. En jaksa enää. Miksi tuollaiselle ei anneta potkuja? Muut kannattelevat häntä jotta selviytyy tyydyttävästi siitä hommasta, josta hänelle maksetaan!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että kyttääminen aiheuttaa paineita ja yhä lisää virheitä. Hoitakaa omat hommanne ja lopettakaa muiden kyylääminen. On esimiehen asia puuttua, jos joku ei selviä töistänsä.

Monessa tehtävässä on ihan normaali osa laadunvarmistusprosessia, että joku muu tsekkaa valmiin tuotteen virheiden varalta. Ei ole mitään kyttäämistä ja jos joku sen kyttäämisenä kokee, niin on vääränlaisissa tehtävissä.

Vierailija
42/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa hänet itse vastaamaan raporteistaan sinne minne hän ne toimittaa ja korjaamaan virheet kun valitetaan.

Oppii paremmin ja tarkemmaksi kun joutuu itse korjaamaan ja tekemään uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuntipalkalla ja teet töitä 7,5h/päivä niin väliäkö tuolla - osan päivää teet omia raporttejasi ja osan päivää tarkistat toisten raportteja. Teet kuten esimies sanoo ja saat palkkaa.

Vierailija
44/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten ap:n kaltainen nero ei ole vielä onnistunut auttamaan työkaveriaan pääsemään jyvälle työn luonteesta. 

Hirnahdin :D

Vierailija
45/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että kyttääminen aiheuttaa paineita ja yhä lisää virheitä. Hoitakaa omat hommanne ja lopettakaa muiden kyylääminen. On esimiehen asia puuttua, jos joku ei selviä töistänsä.

Monessa tehtävässä on ihan normaali osa laadunvarmistusprosessia, että joku muu tsekkaa valmiin tuotteen virheiden varalta. Ei ole mitään kyttäämistä ja jos joku sen kyttäämisenä kokee, niin on vääränlaisissa tehtävissä.

Jos ei pysty sitoutumaan ohjeisiin on kyllä väärä tekijä työssään. 

Vierailija
46/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkutarkkaa piperrystä, jonka tekemistä vielä kolleegat kyttää. Kuulostaa kauhealta työltä. Ei mulla muuta, kiitos. 

:D Meitä on onneksi moneen junaan.

olet siis se, joka tykkää kytätä kolleegojen työn jälkeä? 

Vierailija
47/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta se kuuluu työn prosessiin jaa kaikille on sama kohtelu. Tässä nyt vain seurataan yhden työntekijän työtäja korjataan ilmeisesti virheet. Onkohan tämä työntekijäkään tietoinen tästä. Aika noloa hänellekin. 

Vierailija
48/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi kyse ap:n työhön liittyvästä normaalista prosessista, niin eikös silloin myös ap:n tekemät työt katselmoidaan ja siten varmistetaan virheettömyys. Ap ei ole kai maininnut mitään sellaista.  Jos kytätään vain tuota yhtä työntekijää, niin ap:n työpaikassa on kyllä aika moni asia aivan pielessä. 

Vierailija
49/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nythän oli niin että tilanne johtanut siihen, että jonkun pitää aina tarkistaa. Eli kyttääminen on vain lisännyt virheitä. Ei puhuttu siitä, että olisi osa normaalia laadunvarmistusprosessia.

Vierailija
50/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten ap:n kaltainen nero ei ole vielä onnistunut auttamaan työkaveriaan pääsemään jyvälle työn luonteesta. 

Kuule on tehtäviä, joihin jotkut ovat yksinkertaisesti liian tyhmiä. Minulle on näitä esimiehenä tullut eteen ja olen ollut ikionnellinen eroon päästessäni. Sitten on tehtäviä, joissa virheet maksavat aina yritykselle ja voivat pahimmillaan maksaa paljon. 

Vierailija
51/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljän silmän periaate on yleensä hyvä tapa tarkastaa kriittisiä tehtäviä tai prosesseja. 

Vierailija
52/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi kyse ap:n työhön liittyvästä normaalista prosessista, niin eikös silloin myös ap:n tekemät työt katselmoidaan ja siten varmistetaan virheettömyys. Ap ei ole kai maininnut mitään sellaista.  Jos kytätään vain tuota yhtä työntekijää, niin ap:n työpaikassa on kyllä aika moni asia aivan pielessä. 

Totta hemmetissä siihen pitää puuttua, jos työntekijä jostain syystä on epäpätevä. Onhan se hänenkin etunsa että asiaa selvitellään.

Vierailija
53/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on hyvä esimerkki siitä, miksi kaikista ei ole pomoiksi tai edes minkäänlaisiksi tarkastajiksi. Itselleni töissä on todella iso punainen lippu, jos työkaverit suuttuvat ja ottavat liikaa painetta toisten tekemisistä. Onko pomo heikko tai taustalla?

Sinustako on ok, että yksi ei osaa työtään? Olisit itsekin aika hyvä pomo...

Toisaalta voidaan miettiä onko henkilö perehdytetty töihin, siinähän voi mennä kuukausia. 

Vierailija
54/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firmaan palkattiin ei kantasuomalainen henkilö joka ei ymmärrä suomea ja englantia.

Pomo käski perehdyttämään työhön. 

Oliko yllätys että työhösi kuuluu perehdyttää uusia työntekijöitä?

Vierailija
55/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut pitkään työpaikalla? Minkä tyyppistä työ on, itsenäistä, tiimi työskentelyä vai sekä että? Minkälainen ilmapiiri työpaikalla ylipäätänsä on?

Vierailija
56/56 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viimeisen parin vuoden aikana tehnyt paljon virheitä. Työ on stressaavaa ja ylitöitä joutuu tekemään paljon. Ihan hirveä olo kun huomaa että taas on töppäillyt jossain. Olen alkanut epäilemään että oon pahasti stressaantunut ja siksi teen virheitä, tosin työmääräkin on kasvanut ja pitäis multitaskata jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi