Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan selville viehätänkö fyysisesti miestäni?

Vierailija
28.10.2024 |

Olemme seurustelleet muutaman vuoden ja en pääse eroon ajatuksesta, että en ole mieheni mielestä viehättävä tai hänen naismakuun sopiva. Olen kysynyt suoraan ja mies kaartelee mm. Sanomalla, että luonne on tärkeintä ja että eihän hän enää ole itsekään mikään erityisen komea. En kuitenkaan halua olla suhteessa, jossa en ole fyysisesti kelpaava. Mies on mielestäni komea ja olen sen hänelle sanonut. Mies sanoi minua alkuun kauniiksi ym. mutta ei enää. 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ap kelpaa seksiin, ei vielä tarkoita, että hän olisi enää samalla tavalla miehensä mielestä viehättävä kuin suhteen alussa. Enkä ap laittaisi niin sanoille painoarvoa (kaikki eivät ole hyviä puhumaan ja osa taas liiankin hyviä eli valehtelevat), vaan tapaan miten mies katsoo, kohtelee ja koskettelee sinua. Ovatko pienet kohteliaisuudet ja huomaivaisuudet jääneet  - kokonaan - pois jne, Kyllä naisen pitäisi ymmärtää koska on ihailtu ja haluttu, eikä vain turvallinen panopatja.

Moni tavallisempi mies katsoo, ettei uuden parisuhteen löytäminen ole helppoa (ja ovat varmaan oikeassa), joten tyydyttävä suhde kelpaa heille paremman puutteessa. Ja samaa järkeilyä voi harrastaa moni nainenkin.

Vierailija
22/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kerron miehille ja he kertovat minulle, jos pitävät ulkonäöstäni.

Kutsuin yhtä exääni joka päivä komeaksi, toista exää taas en koskaan, koska en pitänyt häntä komeana. Tätä ei-komeaa exää pidin kuitenkin hyvin seksikkäänä omalla tavallaan ja sitten kerroin hänelle, että hän on kuuma ja puristelin hänen peppuaan aina ohimennen :D olen siis nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos seksiä on, eli vehje seisoo seurassasi, olet riittävän viehättävä. Mitä ihmettä tämmöisestä ongelmaa tekemään.

Fakta lienee sinun, kuten 99,9% ihmisistä tapauksessa, että olet aika tavis, etkä maailman kaunein ihminen. Varmaan mies pitää jotain kuumaa elokuvatähteä tai missiä tai mallia sua kauniimpana, koska ei ole sokea. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettet kelpaa hänelle tai että hän yöt ja päivät haaveilisi saavansa semmoisen jonkun 22 v kaunottaren. Jos teidän suhde on henkisellä pohjalla riittävän vahva, hän ei todennäköisesti edes vaihtaisi sinua sellaiseen, edes siinä epätodennäköisessä tapauksessa että mahdollisuus aukenisi. En itsekään naisena näin tekisi, vaikka ei mun mies toki, varsinkaan nyt keski-iässä tai muutenkaan, ole komeimmasta päästä miehiä. Paras minulle kuitenkin!

Vierailija
24/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika säälittävää kysellä mieheltä tuollaisia. Mutta jos vastaus ei ole pikainen kyllä, niin eipä tuo vissiin sinua kauniina pidä. Toisaalta fiksu mies valehtelisi. 

Katso peiliin. Oletko kaunis? Suurin osa ihmisistä, varsinkaan nuoruusiän ohittaneista, ei ole. 

Vierailija
25/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ennemminkin se miten ihminen itsensä kantaa. Itsevarmuus siis. Ja se tulee sisältä päin. 

Vierailija
26/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättyy, jos yhdyntä onnistuu.

Vierailija
27/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö spermat ??

Vierailija
28/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kommentteja olisi kiva kuulla.

-ap

Itsetunto-ongelmaiset naiset eivät viehätä. Pieni karuus ulkonäössä ei haittaa, jos selkäranka ja luonne on rautaa.

Terv. Mies

Vierailija
29/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies laukee suhun, niin ei ole hätää.

Vierailija
30/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että ap kelpaa seksiin, ei vielä tarkoita, että hän olisi enää samalla tavalla miehensä mielestä viehättävä kuin suhteen alussa. Enkä ap laittaisi niin sanoille painoarvoa (kaikki eivät ole hyviä puhumaan ja osa taas liiankin hyviä eli valehtelevat), vaan tapaan miten mies katsoo, kohtelee ja koskettelee sinua. Ovatko pienet kohteliaisuudet ja huomaivaisuudet jääneet  - kokonaan - pois jne, Kyllä naisen pitäisi ymmärtää koska on ihailtu ja haluttu, eikä vain turvallinen panopatja.

Moni tavallisempi mies katsoo, ettei uuden parisuhteen löytäminen ole helppoa (ja ovat varmaan oikeassa), joten tyydyttävä suhde kelpaa heille paremman puutteessa. Ja samaa järkeilyä voi harrastaa moni nainenkin.

Omituinen kommentti. Aivan kuin pystyisi vetämään jotkin yhdysmerkit viehättävän kumppanin ja tyydyttävän suhteen välille. Yleensä silloin ensimmäisinä vuosina, kun ihaillaan kumppania kaikkein eniten, myös riidellään rajuimmin. Sitten lakataan ehkä ihailemasta ja haluamasta yhtä dramaattisesti, mutta suhde voi olla silti aiempaa parempi. Ja jos saa pitkässä suhteessa elää, ymmärtää että itse rapistuu ihan samaa tahtia kuin kumppani.

Vierailija
31/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kysynyt suoraan ja mies kaartelee mm. Sanomalla, että luonne on tärkeintä ja että eihän hän enää ole itsekään mikään erityisen komea."

Eli siis hänen mielestään et ole mitenkään erityisen kaunis.  Häntä ei myöskään kiinnosta miellyttää kehumalla sinua että saisit hyvän mielen. Palstalla on näitä totuudentorvia joiden mielestä pitää kertoa objektiivinen totuus joka tilanteessa joten ketjun kommentit eivät yllätä.

Kutsumalla aluksi kauniiksi mies sai sinut pysymään rinnalla ja sen jälkeen ei tarvitsekaan panostaa enää... Miehellähän on asiat sinun kanssasi mukavasti kun saa säännöllistä seksiä ja kenties muitakin palveluita. Se että mies pystyy harrastamaan seksiä kanssasi ei valitettavasti automaattisesti tarkoita että hän viehättyisi sinusta.

Vierailija
32/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän olikin paljon vastauksia. Kiva:) Mies kyllä huomioi mm. Antaa pusuja ja kyselee päivän kuulumisia. Tykkää olla lähellä ja nukkua lähekkäin. Mutta olen silti epäileväinen sen suhteen, pitääkö hän minua viehättävänä ja harmittaakin kun en siitä tunteesta pääse eroon.

-ap

Vierailija
33/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies kaartelee mm. Sanomalla, että luonne on tärkeintä ja että eihän hän enää ole itsekään mikään erityisen komea."

Tuosta voidaan jo 99,9% varmuudella päätellä, että miehesi ei pidä sinua viehättävänä. Jos pitäisi, hän ei todellakaan kaartelisi poliitikkomaisesti asian ympärillä, vaan sanoisi suoraan että olet kaunis. 

T. Mies

Vierailija
34/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on homo, ellei kerro sitä sanoin sinulle.

Sanat ovat tärkeitä.

Eikö hän sano sinulle viehättävyydestäsi? 

O ou. Huono merkki.

Vierailija
35/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän olikin paljon vastauksia. Kiva:) Mies kyllä huomioi mm. Antaa pusuja ja kyselee päivän kuulumisia. Tykkää olla lähellä ja nukkua lähekkäin. Mutta olen silti epäileväinen sen suhteen, pitääkö hän minua viehättävänä ja harmittaakin kun en siitä tunteesta pääse eroon.

-ap

En minä ainakaan pusuttelisi epämiellyttävän näköisiä ihmisiä. Todennäköisesti mies on vain kyllästynyt jankkaamiseesi ja pinnallisuuteesi.

Vierailija
36/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan on vaikea käsittää, että alkuun hän kehui kauniiksi. 

-ap

Vierailija
37/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

En minä ainakaan pusuttelisi epämiellyttävän näköisiä ihmisiä. Todennäköisesti mies on vain kyllästynyt jankkaamiseesi ja pinnallisuuteesi.

Tämäkin voi olla totta, koska olen asiaa aika usein tiedustellut. Olen myöskin tottunut samaan kehuja ulkonäöstäni aiemmissa suhteissa.

-ap

Vierailija
38/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä, kultaseni, kysymällä!

Vierailija
39/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän vastasi kysymykseesi: en itsekään ole erityisen komea -> sinä et ole miehen mielestä erityisen kaunis.

Miehesi ei siis ole pinnallinen ääliö, vaan arvostaa enemmän muita ominaisuuksiasi.

Mahtaa lohduttaa ap:ta.

Vierailija
40/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutuuden viehätys ja ihastumisvaihe jo kadonnut. Seuraava kaunis kiikarissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi