Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan selville viehätänkö fyysisesti miestäni?

Vierailija
28.10.2024 |

Olemme seurustelleet muutaman vuoden ja en pääse eroon ajatuksesta, että en ole mieheni mielestä viehättävä tai hänen naismakuun sopiva. Olen kysynyt suoraan ja mies kaartelee mm. Sanomalla, että luonne on tärkeintä ja että eihän hän enää ole itsekään mikään erityisen komea. En kuitenkaan halua olla suhteessa, jossa en ole fyysisesti kelpaava. Mies on mielestäni komea ja olen sen hänelle sanonut. Mies sanoi minua alkuun kauniiksi ym. mutta ei enää. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän olikin paljon vastauksia. Kiva:) Mies kyllä huomioi mm. Antaa pusuja ja kyselee päivän kuulumisia. Tykkää olla lähellä ja nukkua lähekkäin. Mutta olen silti epäileväinen sen suhteen, pitääkö hän minua viehättävänä ja harmittaakin kun en siitä tunteesta pääse eroon.

-ap

En minä ainakaan pusuttelisi epämiellyttävän näköisiä ihmisiä. Todennäköisesti mies on vain kyllästynyt jankkaamiseesi ja pinnallisuuteesi.

Tämäkin voi olla totta, koska olen asiaa aika usein tiedustellut. Olen myöskin tottunut samaan kehuja ulkonäöstäni aiemmissa suhteissa.

-ap

Miksi samaa asiaa pitää tiedustella monta kertaa? 

Vierailija
42/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän olikin paljon vastauksia. Kiva:) Mies kyllä huomioi mm. Antaa pusuja ja kyselee päivän kuulumisia. Tykkää olla lähellä ja nukkua lähekkäin. Mutta olen silti epäileväinen sen suhteen, pitääkö hän minua viehättävänä ja harmittaakin kun en siitä tunteesta pääse eroon.

-ap

En minä ainakaan pusuttelisi epämiellyttävän näköisiä ihmisiä. Todennäköisesti mies on vain kyllästynyt jankkaamiseesi ja pinnallisuuteesi.

Tämäkin voi olla totta, koska olen asiaa aika usein tiedustellut. Olen myöskin tottunut samaan kehuja ulkonäöstäni aiemmissa suhteissa.

-ap

Miksi samaa asiaa pitää tiedustella monta kertaa? 

En osaa sanoa. Ehkä mies ei osaa vakuuttaa minua.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä on joten siitäkään ei ole kyse. 

-ap

Sitten pitää riittävän hyvännäköisenä

Vierailija
44/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap kysyy asiaa tältä miesvihapalstalta.

Kertoo kaiken tarvittavan ap:n tasosta noin muuten. 

Kannattaa ap vinkata sun jutuista tuolle miehelle. Ehkäpä se tajuaa häipyä ihan itse jolloin sun toive täytyy.

Vierailija
45/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on helppo selvittää. Mieheltä housut pois ja alat stripata miehen edessä. Muna ei valehtele.

Vierailija
46/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on helppo selvittää. Mieheltä housut pois ja alat stripata miehen edessä. Muna ei valehtele.

Kehoitat naista r_iskaamaan miehen?

Vierailija
47/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mene nyt hyvä ihminen juttelemaan jonkun terapeutin kanssa. Ei tämä ongelma ole nyt siinä, miten mies sinut näkee, vaan ongelma on korviesi välissä.

Vierailija
48/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on seksiä, niin et ole ainakaan epäviehättävä. Ei kai meillä Suomessa ole tapana jatkuvasti vakuutella toiselle rakkauttaan, tai että kylläpä näytät kauniilta. Se kuulostaa vähän teennäiseltä. Toivottavasti et kysele tätä usein, se voi tuntua painostavalta ja miehellesi tulee siitä epämukava olo, jos hän on luonteeltaan suorapuheinen totuudentorvi. Ehkä et ole enää ihan niin hehkeä kuin ennen, mutta tarpeeksi viehättävä silti. Miksei se riitä sinulle?

Vierailija
49/51 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan on vaikea käsittää, että alkuun hän kehui kauniiksi. 

-ap

Tähän pätee varmaan se sama vanha vitsi, kun vaimo ihmettelee miksei mies enää sano, että rakastaa. Ja vastaus on, "olen sen jo alttarilla sanonut, ja kerron kyllä, jos asiain tila muuttuu." Me suomalaiset ollaan tällaisia, koeta nyt vaan elää sen kanssa ja lopeta miehesi kiusaaminen.

Vierailija
50/51 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihminen ei tämän palstan mukaan enää rakasta aidosti. Ollaan omasta mielestä huonon näköisen kumppanin kanssa, kun ei uskalleta tavoitella sitä mikä miellyttää eniten.

Itse en ole koskaan ollut ruman miehen kanssa, vaikka joku niin on saattanut ajatella. Kauneus on katsojan silmässä. Aito rakkaus saa sen oman kullan näyttämään parhaalta. Rakkaus on kokonaisvaltainen kokemus.

En halua koskaan olla miehen kanssa, joka ei rakasta aidosti. Etsiköön sitä omaan silmäänsä kauneinta. En aio olla mikään tyytymisvaihtoehto.

Vierailija
51/51 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies panee sinua paremman puutteessa. Jättää heti kun löytää kauniimman naisen.

On miehiä, jotka eivät uskalla tai menevät ällikällä kauniin naisen edessä. Ei silloin tärppää kauniimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän