Mitä ajattelet tupakoivasta naisesta?
Mä ajattelen heti, että alemman sosiaaliluokan tyyppi.
Kommentit (10)
Itse poltan ihan fiilispohjalta. Aski saattaa kulua yhdessä illassa - tai kestää koko kuukauden.
- aivan kuten alkoholiongelmaisistakaan tai ravintolassa juovista ei voi yleistää, että olisivat alempaa luokkaa. Juominen ja polttaminen ovat osa kaikkien yhteiskuntaluokkien elämää, tiedoksi mustavalkoista maailmankuvaansa vaalivalle ap:lle...
ei sita hirveesti kannata tupakoivia pilkata. se on riippuvuus kuten huumeriippuvuus ja siita voi olla todella vaikea paasta eroon. mun sympatiat ihan niiden puolella jotka yrittavat eroon.
Mutta saatan ajatella että onneks en itse ole koskaan alkanut polttamaan tupakkaa.
lopetettuani tupakoinnin n.15 vuoden sauhuttelun jälkeen.
Raskaana oleva tupakoiva nainen herättää epäuskon ja vihan tunteita.
naista ajattelemaan, niin eipä sitä paljoa muuta kerkiäis ajatella.
Mutta ylesesti ottaen ajattelen tupakoitsijoista, että aika rajoittavaa elää siirtämällä tunnista, päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen vieroitusoireita, sillä sitähän se tupakointi on, tupakoidaan ja odotetaan milloin on taas pakko tupakoida, ettei tule vieroitusoireita..
Teen sitä salaa kotona, tosin noin 2 per päivä.
ajattelen, että onpa tyhmä, kun myrkyttää avuntonta vauvaansa, joka on hänestä riippuvainen.
Itse en polta, mutta olen kyllä ennen raskautta/ lasta lopettanut. Tosin lopetin jo pitkästi ennen raskautta, jo ennenkuin aloimme lasta yrittämään.
en ymmärrä miten tupakointi voidaan rinnastaa johonkin alempaan luokkaan? minä en ainakan ole mistään alaluokasta taikka ylipainoinen vaikka poltan! tyhmä silti olen kun poltan, sitä en kiistä
En osaa arvioida omaa tyhmyyttä ja junttimaisuuttani, mielestäni olen " tavallinen" kuitenkin; ammatin kannalta vähän noloa esimerkkiä, olen sairaanhoitaja...