Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkätyyppinen naisen vartalo miellyttää sinun silmääsi?

Vierailija
17.02.2007 |

Vastatkaa, naiset ja miehet :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mikään anorektinen mallinvartalo, eikä myöskään höllyvä ja pursuileva. Vaan jotain siltä väliltä. :)

N32

Vierailija
2/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta timmi tiukka vartalo pienillä rinnoilla on myös kiihottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin sellainen tosi laiha mallikroppa on älyttömän hyvännäköinen, jos tyyppi on pitkä ja kaunis.

Sitten sellainen täyteläinen kroppa: kurveja, kunnon rinnat, vyötärö ja lantio plus pitkät hiukset -> näyttää hyvältä.

Ja sitten tyttömäisen söpö Vanessa Paradise -kroppa on ihana myös.

Olen hetero ja mietin näitä ihan kateusmielessä. Itse olen alapainotteinen persjalka.

Vierailija
4/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet päällä, tai pienissä vetimissä. Rinnat on plussaa, etenkin jos on luomut.

Alastomina, hyvältä näyttää kurvikas ja hoikka, jolla on hyvät rinnat (oma kroppa taitaa kuulua tähän kastiin).

Tykkään myös sporttisesta kropasta, josta näkee että voimaa löytyy. Vahvat reidet, litteä maha, ruskettunut iho.

Vierailija
5/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikat sääret. Omat mittani ovat 90-74-91. Vyötärönlinjaa pitää vielä muokata kapeammaksi synnytyksen jälkeen.

Vierailija
6/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuhtaiset vartalot eivät mielestäni niin kauniita, kuten esim. kapea yläosa ja leveä alaosa.

Vierailija
7/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran treenattu ja jäntevä, käsivarsissa pitää olla vähän lihasten muotoa, samoin jaloissa.

Vierailija
8/8 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beyoncélla, naisen kroppa näyttää niin vahvalta ja naiselliselta samaan aikaan ja ihana pylly..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi