Suomen miss Universum -asut. Mitä mieltä?
Minusta muutama on ok, joskaan eivät mitään ihmeellistä, ja loput ovatkin sitten ihan kauheita.
Iltsikassa juttua.
Kommentit (900)
Mä en ymmärrä tuota Tanskan hypetystä. Ehkä se vetoaa lattareihin, kun on olemukseltaan kuin blondi pastissi niistä latinoista, jotka tuolla vuodesta toiseen paistattelevat kärjessä. Ihan lähtien vaikka nyt siitä friikistä fantasia-asusta, jolla oli Tanskan kanssa yhteistä punainen väri, ei mikään muu.
Moneltako Suomen aikaa kisat alkaa? Mä en jaksa kuumeisena etsiä tietoa. :D
Vierailija kirjoitti:
2.30 eteenpäin sunnuntaiaamuna. Pikaista paranemista! <3
Miksiköjän mun kommentti poistettu?
Kysyin mistä te katsotte noita kisoja? Palasin katsomaan onko joku vastannut. Ei ole.
Ja sanoin,että iltalehden klipissä näytti vaate joltain naamiaiskaupan asulta. Paitsi pellava osio. Ja juonto kuulosti kamalalta.
Joku poisti sen kommentin? Miksi?
Saako tänne vaan hehkuttaa tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2.30 eteenpäin sunnuntaiaamuna. Pikaista paranemista! <3
Kiitos. Olisi pakko parantua maanantaihin mennessä kun alkaa opiskeluihin liittyvä työharjoittelu. Huonolta näyttää ainakin tällä hetkellä, että ehtisi kunnolla parantua.
Enpä taida jaksaa valvoa ja katsoa kisoja. Varmaan kestävät kuitenkin aika kauan.
Kisaajilla järjestään värilliset piilarit? Tai sitten muokatut silmät. Mikä tämä hassunhauska trendi on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matildan iltapuku lavalla
https://www.instagram.com/p/DCYSMSEN_Xk/
Tuossa valaistuksessa se näyttää ihan hyvältä! Ja toki hän on kaunis
Näkyy, että jännittää todella paljon. Ilmeet myös hyvin väkinäisiä. Väsymystä havaittavissa. Ei varmaan ole helppoa näyttää mahdollisimman kauniilta koko ajan. Kunnon selviytyjät tuo miss universe kilpailu :D
Minun mielestä ei näy lainkaan väsymystä. Kauniisti sujui uimapukukierros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen finaalin näkee?
Viime vuonna oli suora stream YouTubessa.
Se on vain jäsenille.
Vierailija kirjoitti:
Pitää myös muistaa, että tuomaristo tekee lopulliset valintansa nimenomaan preliminar competition-shown perusteella. Varsinainen finaali on pelkkä show, joka on tarkoitettu yleisölle. Siinä ei juurikaan enää voi vaikuttaa lopputuloksiin, vaikka kuinka säteilisi. Siksi preliminar-osuuteen olisi kannattanut satsata ikään kuin finaaliin.
Ne 30 valitaan prelissä. Finaali on sitten oma kisansa näiden kesken. Preliminääriin tulee satsata kunnolla kaikilla osioilla eli national costume, iltapuku, hiukset, meikki, kävely, jotta paikka finaalissa on varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Miss Finland kisan ajankohta on erittäin epäreilu kisaajalle, niin lyhyt aika valmistautua matkaan jossa jokainen asukokonaisuus parin viikon ajan on tärkeä. Jo tässä kohtaa tapahtuu suurin virhe. Järjestäjillä. Kilpailija työnnetään bussin alle kilpailemaan.
Siksi ensi vuoden missi täytyy lähettää vasta seuraavan vuoden MU-kisoihin.
Niin kuin Venezuela tekee joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Miss Finland kisan ajankohta on erittäin epäreilu kisaajalle, niin lyhyt aika valmistautua matkaan jossa jokainen asukokonaisuus parin viikon ajan on tärkeä. Jo tässä kohtaa tapahtuu suurin virhe. Järjestäjillä. Kilpailija työnnetään bussin alle kilpailemaan.
Siksi ensi vuoden missi täytyy lähettää vasta seuraavan vuoden MU-kisoihin.
Kukas ensi vuonna lähetetään? Matilda uudelleen, vai jääkö kisat kokonaan väliin?
Haittaisko mitään, jos yksi vuosi jäisikin välistä? Minusta ei haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää myös muistaa, että tuomaristo tekee lopulliset valintansa nimenomaan preliminar competition-shown perusteella. Varsinainen finaali on pelkkä show, joka on tarkoitettu yleisölle. Siinä ei juurikaan enää voi vaikuttaa lopputuloksiin, vaikka kuinka säteilisi. Siksi preliminar-osuuteen olisi kannattanut satsata ikään kuin finaaliin.
Eikö niitä finalisteja kuitenkin vielä arvioida koko finaalilähetyksen ajan, kun mukana on kuitenkin myös haastatteluosuus ja muutenkin helpompi vertailla kun määrä on pienempi. Tuntuu erikoiselta, jos voittaja päätetään jo ennakkoon.
Kisan VOITTAJA päätetään jo todella aikaisin. Siihen ei enää finaalissa voi vaikuttaa.
Eikä päätetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo ovat tosi noloja! Näkee, että itse suunniteltu tai äiti. Andiatan myös liian vanhanaikainen. Kuka näistä on vastannut? Miksi edes lähettää edustajaa, kun ei ole satsattu pukuihin.
- Ja pahaa pelkään, että hiukset ovat aina samannäköiset.
Mitä väliä? Kerta kaikkiaan. Eihän ihmisten ulkonäköä edes ole eettisesti oikein arvioida?
Jatkossa Suomi tekee arvovalinnan, eikä osallistu.
Ei kyse ole pelkästä ulkonäöstä vaan myös persoonasta, luontaisesta sharmista, kyvyistä edustaa maailman naisia ja osata tehdä hyväntekeväisyyttä. Yritä nyt tulla nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin uimapukuosuutta ja harvemmalla eurooppalaisella on rintaimplantit kun taas noilla latinoilla niitä näyttää olevan
Kaikki latinomissit käyvät kirurgin kautta kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tekoblondi. Miksei aitoblondi?
Noloa myös käyttää rautakautista solkea väärin. Ei sen vertaa voi tutustua muinaispukuihin? Sekä käyttää sen ajan kalevalaisen vihollisen solkityyppiä. Olisikin hienoa ammentaa tarkistetuilla faktoilla ja esittää kansainvälisesti oikein. Aino, joopa.
Kuinkahan moni ulkomaalainen huomaa väärin käytetyn soljen?? Tuskinpa kukaan ja tuskin ketään kiinnostaa.
Siis toi Matilda on upea! Ei ole kukaan kuten hän. Tyyli ja charmi on ihan omaa luokkaansa. Kuningatar ja muut ovat prinsessoja. En ota kantaa pukuihin mutta ällistyin kun katsoin Instasta pätkiä kisasta.
Mua harmittaa toi iltapuku, kun se ei valitettavasti ei oikein istunut! Muuten tähän asti ollut klassinen linja katkesi siinä. Samaten kampaus ei kyllä ollut paras mahdollinen. Matilda itse on kaunis ja niin upea!
Katsoisin muuten ehkä finaalin, mutta maksaa 20e, että pääsee katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin muuten ehkä finaalin, mutta maksaa 20e, että pääsee katsomaan.
Pitää siis maksaa aamuyöhön valvomisesta? Ei kiitos. Netistä varmaan saa kuitenkin lukea, kuinka joku pers-Chile voitti.
Tekoblondi. Miksei aitoblondi?
Noloa myös käyttää rautakautista solkea väärin. Ei sen vertaa voi tutustua muinaispukuihin? Sekä käyttää sen ajan kalevalaisen vihollisen solkityyppiä. Olisikin hienoa ammentaa tarkistetuilla faktoilla ja esittää kansainvälisesti oikein. Aino, joopa.