Huonotkin omat hampaat olisi paremmat kuin proteesit
Kommentit (28)
Niinhän ne varmaan on, mutta mitä tuossa tilanteessa sitä enää kannattaa valittaa, kun tekohampaat jo on? Ainahan niitä voi olla myös käyttämättä, mutta luulen ettet kuitenkaan ainakaan ihmisten ilmoilla halua ilmankaan olla. Joten ei siinä oikein ole vaihtoehtoja kuin sietää se epämukavuus.
Monella meistä iän myötä tulee erilaisia vaivoja ja hankaluuksia elämään, joiden kanssa on vaan pakko elää. Ei niiden kannata antaa koko elämää pilata sillä, että niitä alkaa koko ajan ajattelemaan ja miettimään mitä on menettänyt. Vaan mennä eteenpäin niistä huolimatta, keskittyen muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Tekohampaat on muotia Kaikilla julkkiksilla on jonkinlaiset muokatut hampaat.
Joo, enää kuulemma ei monelle riitä edes laminaattikuoret omien hampaiden päälle vaan tosiaan voidaan ottaa kaikki hampaat pois, ja laittaa sellainen kokonainen implanttihammasrivistö, joka kiinnitetään jokusella ruuvilla. Ei siis jokaista hammasta erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ottaa yhteyttä teknikkoon jos niitä voisi jotenkin muotoilla paremmiksi?
Ei näitä voi määräänsä enempää muotoilla. En osaa selittää, mikä näissä on vikana. Nämä kun on muovia eikä aidot hampaat, niin se tunne on hyvin omituinen suussa.
Ruoka ei maistu samalta, kun kitalaessa on muovinen levy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt kerran viikossa kaupassa ja vastaat kassalle, kun se kysyy, että kortilla vai käteisellä. Ja tuskin puhut näköpuhelimessa.
En vastaa missään kassalla. Turha ilkeilyä, kun et asioita käsitä.
Sori, unohdin että mies maksaa, joten sun ei tarvitse puhua edes kassalle mitään.
Mulla on ihan oma tili ja ihan itse maksan ostokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ottaa yhteyttä teknikkoon jos niitä voisi jotenkin muotoilla paremmiksi?
Ei näitä voi määräänsä enempää muotoilla. En osaa selittää, mikä näissä on vikana. Nämä kun on muovia eikä aidot hampaat, niin se tunne on hyvin omituinen suussa.
Minulle myytiin rankaproteesi. Piti olla kevyt ja huomaamaton. Metallia kitalaki täynnä ja etuhampaiden takaa menee paksu metallinen kaari. Puhe sössööntyy pakostakin. Tosin nyt olen kehittänyt taidon huomata kenellä muulla on myös proteesi. Kaikilla sama sössöässä kun suussa on liikaa tavaraa.
Itekään ei ennen tajunnut kuinka yleisiä nuo proteesit ovat, siellä ne langat vaan pilkistelee joka toisen tutun suussa
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti totu niinhin jos otaa niitä vähän väliä pois.
pari viikkoa päivittäin suussa, alkaa tuntua jo paremmalta. Ja jos kipua tuottaa, silloin valmistajaan yhteys.
Tähän kun laittaa mukaan sisukkaan positiivisen asenteen niin varmaan tottuu. Mutta todellakin kun alkaa tuntua vastenmieliseltä, taukoa puoli päivää ja taas uusi treeni.
Vierailija kirjoitti:
Tekohampaat on muotia Kaikilla julkkiksilla on jonkinlaiset muokatut hampaat.
Joo, ei kellään ole sellaisia luonnottoman valkoisia hampaita. Ennen niistä vitsailtiin, nykyään ne on ihan normaaleja
Sori, unohdin että mies maksaa, joten sun ei tarvitse puhua edes kassalle mitään.