Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi poden huonoa omatuntoa että menee HYVIN vastasyntyneen kanssa?

27.10.2024 |

Raskaus meni hyvin, ei mitään ongelmia. Synnytys meni hyvin ja nopeasti ensisynnyttäjäksi, ei repeämiä, kesto 8h, ja ponnistusvaihe alle 10min. Yli 4kg lapsi syntyi. Imetys sujuu ja vauvan kanssa muutenkin kaikki luonnistuu. Tulee kuin selkärangasta. Olen itse saanut nukuttua, vauva on varsin "helppo" (jos mikään vauva on helppo). En tarvinnut synnytyksen jälkeen särkylääkettä enkä ole tarvinnut vieläkään - vauva on kuukauden ikäinen.

Miksi minua hävettää kertoa muille äideille että meillä menee todella hyvin? Häpeä on suurempi etenkin jos tiedän heillä olevan tai olleen vaikeampaa vauvansa kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä on vauvan isä?

2/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä... Varmaan huumepsykoosissa, mutta joskus sitä pärjää paremmin kaksin vauvan kanssa ilman ylimääräistä päänvaivaa miehestä.. :) Toki olen surullinen lapseni puolesta, jos isänsä ei tee ryhtiliikettä niin itsensä kuin jälkikasvunsa kanssa. Toisaalta suhde hänen kanssaan oli niin sairas että jopa pelottaa jos ikinä tulee olemaan lapsensa elämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä... Varmaan huumepsykoosissa, mutta joskus sitä pärjää paremmin kaksin vauvan kanssa ilman ylimääräistä päänvaivaa miehestä.. :) Toki olen surullinen lapseni puolesta, jos isänsä ei tee ryhtiliikettä niin itsensä kuin jälkikasvunsa kanssa. Toisaalta suhde hänen kanssaan oli niin sairas että jopa pelottaa jos ikinä tulee olemaan lapsensa elämässä. 

No ei se mitään. Tärkeintä että synnytit hänelle.

Vierailija
4/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono omatunto johtuu elämänvalinnoistasi, jotka on aiheuttanut lihavuutesi.

Vierailija
5/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikäs tämä nyt taas on?

Äiti, jonka nimimerkki läski...

Vierailija
6/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIva. Mulla oli sektio, mutta ei mitään ongelmia. Imetys oli hauskaa, lapsi oli kiva ja nukkui hyvin. Nauti vaan. Osa porukasta valittaa vaan huomion takia, tai lapsi oikeasti valvottaa tms

Vierailija
7/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvan johdosta, ap! Mullakin oli helppo vauva: terve ja nukkui ja söi ja kasvoi hyvin.

8/9 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vauvan johdosta, ap! Mullakin oli helppo vauva: terve ja nukkui ja söi ja kasvoi hyvin.

kiitos:) 

9/9 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono omatunto johtuu elämänvalinnoistasi, jotka on aiheuttanut lihavuutesi.

Olen nyt hoikempi kuin ikinä, raskauskilotkin jäivät synnärille :P