Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sun selityksesi että et ole tänäänkään liikkunut?

Vierailija
27.10.2024 |

Antaa tulla miksi olet maannut sohvannurkassa koko päivän sipsejä ja muita herkkuja mussuttaen? 

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kamala yskä ja keuhkot vinkuu. Olishan tuo hyväksi käydä pienellä kävelyllä vaan kun nyt ei jaksais. Huomenna pitää kaydä ulkolemassa.

Vierailija
42/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on joku pakkomielle noista sipseistä

Ei saanut pienenä sipsejä vaikka muut saivat. Nyt traumat ovat avautuneet. Itkuisin silmin ja kyyneleitä nieleskellen kirjoittaa avauksia sipsien vaarallisuudesta.

Nykyään kukaan syö sipsejä.

Eipä tietenkään, muuten vaan kauppojen sipsihyllyt vain kasvavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollut sohvalla minuuttiakaan tänään, saati syönyt sipsejä. En oo kyllä käynyt treenaamassakaan, en minivaellukselta ehtinyt.

Vierailija
44/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulosairaus. Kehittelen jatkuvasti uusia sairauksia itselleni niin ei tässä jouda liikkumaan.

Vierailija
45/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pihalla puutarhatöitä, oli riittävästi haravoimista ja kottikärryilyä.

Vierailija
46/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla 4 salitreeniä a 1-1,5 h, 2 HIITtiä, 2 pidempää aerobista, 2 uinti kertaa. Eli palautuspäivä vkl ennen kuin sama normisetti ensi viikolla. Tai no, jonkin verran kehopainokikkailuja tänään kyllä tehnyt.

Vierailija
47/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt ap mutta mulla ei ole minkäänlaista sohvaa.

Vierailija
48/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula ja masennus.

Vierailija
49/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelloon pleikkaa ja välillä haukkaan. Tilasin uudet vehkeet kiinasta ja teen vähän livee

Vierailija
50/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikkunut, enkä syö sipsejä ikinä. Ovat pahoja. Mikä on apn mielenhäiriön nimi?  Vai taitaakin olla uusi palstahullu. Sipsihullu. Projisoi omaa sipsinhimoaan muihin. 

Vierailija
51/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin päivällä kauppaan ja katsoin kuinka ihmiset taas hikoilivat paikkallisen gymin näyteikkunassa, enkä voinut välttyä miettimästä, että mikä ihme ajaa ihmisen salille vaihtamaan persehikeä toisten lajitovereiden kesken. Kreatiinia ja protskua shakeristä päälle, jotenkin maanisen oloista touhua.

Vierailija
52/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Herkkuja syön päivittäin, olen korvannut niillä normaalin ruoan. En ole mikään himoläski, mutta olotila ei ole paras mahdollinen.

Vierailija
53/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ollut tarvetta käydä kaupassa. Kauppapäivä on huomenna ja pyörälyä tulee 18 kilometriä, kun käyn kaupassa. Sipsejä en ole syönyt koskaan, mutta jäätelöä ja suklaata söin jälkiruuaksi. Enkä ole maannut sohvannurkassa, vaan istunut keittiönpöydän ääressä. Minulla on pöytäkone keittiössä.

Vierailija
54/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin vajaa kilometrin leikkipuistoon ja takaisin. Lasketaanko se? Muuten selitys on, että olen ollut kuoleman väsynyt koko päivän 

Vierailija
55/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin viettää puolisoni kanssa jokaisen minuutin ennen kuin lähti nyt illalla 7 viikon työreissulle

Vierailija
56/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuume :(

Vituttaa, kun vasta hiljattain alkanut liikuntainnokkuus ja sen myötä kunnon kohoaminen silmissä uhkaa nyt valua ihan hukkaan.

Vierailija
57/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tehdä mieli sipsejä.

Vierailija
58/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin eilen Halloweeneis ja tänään oli pano/zillauspäivä

Vierailija
59/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy kuin eilen ja toissapäivänä eli flunssa nosti kuumeen. Kuumeessa yritän vältellä turhaa fyysistä rasitusta kun tulevalla viikolla olisi sitä tiedossa harrastuksen merkeissä muutenkin.

Normisti kävelen yli 10000 askelta päivässä.

Vierailija
60/81 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyni miksi en ole liikkunut 1,5 viikkoon on että olen ollut flunssassa. Edelleen on niin paha yskä että oksennan useamman kerran päivässä. 

Siitä huolimatta olen siivonnut vähän, laittanut ruoan, leiponut sämpylöitä ja pannukakun, katsonut lapsen kanssa matikantehtäviä, kysellyt siltä huomiseen ruotsin kokeeseen ja tehnyt omia opiskelutehtäviä. 

Normaalisti liikun lähes joka päivä. Uintia, lenkkeilyä, joogaa ja pilatesta.

Eli tartutit mukulas joka vie taudin kouluun haahas että semmosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme