Mikä on sun selityksesi että et ole tänäänkään liikkunut?
Antaa tulla miksi olet maannut sohvannurkassa koko päivän sipsejä ja muita herkkuja mussuttaen?
Kommentit (81)
Alkava työviikko masentaa niin etten päässyt ylös edes ostaakseni sipsejä
Jaa, kyllä me tein aamulla 1,5h treenin. Sen jälkeen menin töihin ja äsken tulin kotiin. Chipsejä olen syönyt viimeksi vuosi sitten, joten sekään ei taida olla ongelma. Miksi ihmeessä luulet, että kaikki maailman ihmiset vain istuu sohvalla ja syö? Sinun oma tapasi viettää aikaa?
Hieman provosoiva kysymys, mutta tänään en ole liikkunut, koska mulle nousi kuume. Herkkujakin olen syönyt lohdutukseksi. Normaalisti olisin käynyt salilla tai lenkillä.
Olen läski jolla on lävistyksiä ja tatuointeja ja huomenna menen iltapäivällä terapiaan.
Odotan polvileikkausta. Hedelmiä syönyt.
Olen liikkunut koko päivän. Mikäs tissiposki siellä huutelee? Lenkille siitä possu
Koiran kanssa 2km lenkki. Lauloin kirkossa
Vierailija kirjoitti:
Olen läski jolla on lävistyksiä ja tatuointeja ja huomenna menen iltapäivällä terapiaan.
Kehopositiivisuus kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on joku pakkomielle noista sipseistä
Ei saanut pienenä sipsejä vaikka muut saivat. Nyt traumat ovat avautuneet. Itkuisin silmin ja kyyneleitä nieleskellen kirjoittaa avauksia sipsien vaarallisuudesta.
Nykyään kukaan syö sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Koiran kanssa 2km lenkki. Lauloin kirkossa
Lauloitko kirkkokuorossa vai seurakunnan jäsenenä?
Syyni miksi en ole liikkunut 1,5 viikkoon on että olen ollut flunssassa. Edelleen on niin paha yskä että oksennan useamman kerran päivässä.
Siitä huolimatta olen siivonnut vähän, laittanut ruoan, leiponut sämpylöitä ja pannukakun, katsonut lapsen kanssa matikantehtäviä, kysellyt siltä huomiseen ruotsin kokeeseen ja tehnyt omia opiskelutehtäviä.
Normaalisti liikun lähes joka päivä. Uintia, lenkkeilyä, joogaa ja pilatesta.
Liikuin mä fillarilla ostoksille ja sieltä fillaroin vanhempieni luokse ja vielä sieltä fillaroin kotiin.
Eilen ulkoilutin koiraa tunnin, joten tänään on lepopäivä. Huomenna taas koiran kanssa tunniksi lenkille.
On sitä hyvä löhöilläkin, jotta palautuu.
Lepopäivä. Pihatöitä tosin tein, mutta treenausta nyt ei vain tarvitse tehdä joka päivä, eikä se ole aina optimaalistakaan.
Ei rapulassa saa harrastaa liikuntaa. Se on jopa vaarallista!
Kävin kaupassa kahden kilsan päässä kävellen ja ostin kolme kiloa banaaneja tarjouksesta. Siinä tuli kivasti askelia ja loppuillan olenkin löhönnyt tässä sohvalla.
Miksi minä sitä sinulle selittäisin?