Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko saada itseni hoikemmaksi ja treenatuksi 6-7 kuukaudessa?

Vierailija
27.10.2024 |

Nainen, mitat 168 cm ja 85 kg. 

Ainakin aikoinaan Jutta ja puolen vuoden superdieetit -ohjelmassa onnistuivat. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin vähän hoikemmaksi.

Vierailija
2/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos riippuu siitä, mitä syöt ja kuinka paljon ja paljonko treenaat ja mitä/miten treenaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada, mutta pitkällä tähtäimellä olisi kannattavaa tehdä hitaampaa ja pysyvämpää elintapamuutosta kuin yrittää saada tulosta mahdollisimman nopeasti. 

Vierailija
4/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat.Ja onnea häihin.

Vierailija
5/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada mutta pitää treenata sitten kunnolla. Ole laihtunut 30 kg puolessa vuodessa. Se on kaksi tuntia treenii joka päivä ja sitten syö terveellisesti. Itsekuria se vaatii mutta minä onnistuin.

Vierailija
6/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän lähtötasosta ja iästä, mutta hoikemmaksi aivan varmasti ja kuntokin kohoaa. Jos tarkoitat treenatulla selkeästi erottuvia lihaksia, niin sitä on tuossa ajassa hankala saavuttaa.

Vierailija
7/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka päivä jumppaa niin ehtii tuossa ajassa vaikka mitä

Vierailija
8/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada ihan järkyttävän hyvän kondiksen tossa ajassa.

Vierailija
9/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joka päivä jumppaa niin ehtii tuossa ajassa vaikka mitä

Ei ehdi, jos joka päivä jumppaa, eikä pidä lepopäiviä, eivät lihakset kerkiä kasvamaan missään välissä, mutta laihtua voi toki paljonkin.

Vierailija
10/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä Jutalta.

Vierailija
11/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit. Tossa ajassa saa oikein hyviä tuloksia aikaiseksi. 

Vierailija
12/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada, mutta pitkällä tähtäimellä olisi kannattavaa tehdä hitaampaa ja pysyvämpää elintapamuutosta kuin yrittää saada tulosta mahdollisimman nopeasti. 

Ei toi aika mun mielestä edes niin nopealta kuulosta. Joku kuukauden parin nälkädieetti on eri asia. Elämäntaparemontti ja treeni tuottaa ihan kivoja tuloksia jo 6-7kk ajassa.

Vierailija
13/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7kk ohjattua dieettiä+ salitreenin+ aerobinen kylkeen = vastaa keskiverto salilla kävijän 3-4 v kehitystä.

Vierailija
14/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit! Juomat pois ja paneminen kannattaa aina ;)

Vierailija
15/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ohjelmassa yhdelle naiselle asetettiin tavoitteeksi pudottaa 25 kg, ja hän onnistui. 

Ap

Vierailija
16/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes miettiä koska sinulla eikä muillakaan laihtumisesta haaveilevilla salkkarinarkeilla ei riitä itsekuri.

Vierailija
17/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saat. Itse laihduin sinun kokoisena mukavasti jo kuukauden tiukalla ketolla ja sen jälkeen oli kevyempi jatkaa treenaamista. Kaksi kokonumeroa pienennyin kahdessa kuukaudessa. Sitten lopetin dieetin, mutta normaalilla ruokavaliolla olen pysynyt vuoden samassa painossa. Nyt pitäisi ottaa uusi kuuri.

Vierailija
18/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityt varmasti paljonkin tuossa ajassa kunhan perusasiat on kunnossa. Eli suht stressitön elämä, hyvin nukkuminen, kasvispainotteinen säännöllisesti syöminen ja hyvä yhdistelmä lihaskunto- ja aerobista treeniä. Minulla meni nelisen kuukautta siihen, että kunto nousi, paino laski (74 kg -> 66 kg) ja vatsalihaksetkin erottuvat. Isoimpana muutoksena aloin tehdä 1-2 tunnin reippaita kävelylenkkejä käytännössä joka päivä, mikä selvästi tuki terveellisesti syömistä kun en oleskellut tylsistyneenä ja teki ns. kunnon ruokaa mieli. 

Vierailija
19/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan alkanut sulaa kun olen tehnyt seuraavaa, vaikka en tietenkään voi tietää johtuuko se pelkästään tästä, mutta luultavasti. Koskaan en ole syönyt hirveitä määriä, mutta olen pienikokoinen ja siksi lihon heti kun olen kotona päivät pitkät. Minä olen jo eläkeläinen joten tässä laihdutusasiassa iällä ja painonnousulla on merkitys. Vaihdevuosien jälkeen painoa tulee lisää ja vaikea päästä eroon. Entä lääkkeet - onko jotain? Mt-lääkkeet taitavat olla tosi pahoja painolle.

*Join valtavat määrät maitokahvia päivittäin ja nyt vain aamupäivällä pari kuppia

* Syön purkin ananaspaloja per päivä - poistavat nestettä? Poistavatko? Onko tämä joku oikea kikkakin?

* Aamulla avaan RadioSuomen aamuradion ja aina kun tulee joku biisi tanssin sen ja vedän oikein kunnon liikkeitä. Tähän saa mennä tansseja noin tunnin, ehkä jopa kahden tunnin edestä jos tulee hyvää musaa. Tosi kivaa ja virkistää mieltä ja samalla kuulee päivän asioita. Olen aina pitänyt jumppia ja sellaisia tosi tylsinä ja sen vuoksi ne eivät mulle sovi. Tykkään kyllä luistella ja hiihtää sekä uida ja ajaa vesisuksilla joten en ole mikään liikuntavastainen, mutta siis minun aivoilleni aivan liian tylsää.

Kaikki vaatteet alkoivat löystyä heti viikossa. Vaalle en aio mennä vielä pitkään aikaan vaan jatkan tätä ja vaatelinjaa.

Käyn joka päivä noin tunnin lenkillä. Minulle se on ehkä noin 3-4 km. Mutta tätä olen tehnyt koko ajan.

Minulla on suunnilleen säännölliset ruoka-ajat. En juo limuja, en juuri alkoa enkä oikein juuri syö makeisia ja leivonnaisia ja käytän paljon ruisleipää. Muuten ei mitään erikoista muutettua tässä tilanteessa. 

Vierailija
20/23 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveää perhettä ei saa hoikaksi millään