Mies: Kun kumppanisi tuli ensikerran raskaaksi, niin kuinka päätös tehtiin:
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppani vuosikaudet jankkasi, toivoi, halusi ja vänkäsi. Idioottipäissäni heikolla hetkellä suostuin ja kerrasta tärppäsi.
Kävikö sulla niiden vuosien aikana missään vaiheessa mielessä sellainen mahdollisuus, että olisit lopettanut suhteen, jotta kumppanisi olisi voinut etsi miehen joka haluaa lapsia hänen kanssaan? Ja itse etsinyt naisen, joka ei halua lapsia? Se on nimittäin teidän lapselle todella ikävästi tehty, että hänellä on nyt isä joka ei häntä halua.
Kyllä kävi mielessä varmaan molemmilla, mutta hölmöön päätökseen päädyimme. Tässä sitä nyt ollaan sitten, ei auta kuin taapertaa suossa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Tarkoitatko AP, että kumpi teki aloitteen yrittää raskautta? Siis kumpi halusi vauvan ?
Tarkoitin että: Kun kumppanisi tuli raskaaksi ensikerran, niin kuinka päätös tehtiin. Vahinkoahan ei yleensä päätetä ennalta eikä yritetä, ellei se ole yksipuolinen vahinko.
Ei raskautta saa aikaan päätöksellä! Kun joku tulee raskaaksi, voi päättää vain siitä, haluaako lapsen vai abortin. Ja vaikka haluaisi lapsen, voi raskaus keskeytyä.
Jos tulee raskaaksi vahingossa, niin mikä päätös sitä sinusta edeltää? Päätetään yhdessä, että kierukka pettää?
Jaa, no kyllä meillä ihan järjellä päätettiin että nyt raskaus alulle, ja ihan tekemällä se myös laitettiin alulle. Mitään korkeampaa kohtaloa tai hallelujaa-johdatuslahjaa ei tässä ollut missään vaiheessa - pelkkää biologiaa.
Uusi naisystäväni sai lapsen. Puitteet olisivat olleet hyvät koska olen varakas ja kiltti luonne. Ikävä kyllä minulle on tehty vasektomia joten naisen unelmat murskaantuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Tarkoitatko AP, että kumpi teki aloitteen yrittää raskautta? Siis kumpi halusi vauvan ?
Tarkoitin että: Kun kumppanisi tuli raskaaksi ensikerran, niin kuinka päätös tehtiin. Vahinkoahan ei yleensä päätetä ennalta eikä yritetä, ellei se ole yksipuolinen vahinko.
Ei raskautta saa aikaan päätöksellä! Kun joku tulee raskaaksi, voi päättää vain siitä, haluaako lapsen vai abortin. Ja vaikka haluaisi lapsen, voi raskaus keskeytyä.
Jos tulee raskaaksi vahingossa, niin mikä päätös sitä sinusta edeltää? Päätetään yhdessä, että kierukka pettää?
Jaa, no kyllä meillä ihan järjellä päätettiin että nyt raskaus alulle, ja ihan tekemällä se myös laitettiin alulle. Mitään korkeampaa kohtaloa tai hallelujaa-johdatuslahj
Entä jos et olisi tullut raskaaksi päätöksestä huolimatta? Biologisesti kun raskaus ei ole mikään subjektiivinen oikeus. Tosin lapsettomuushoidot voidaan lopettaa, jos pelkkä päätös todella riittää.
Vierailija kirjoitti:
Uusi naisystäväni sai lapsen. Puitteet olisivat olleet hyvät koska olen varakas ja kiltti luonne. Ikävä kyllä minulle on tehty vasektomia joten naisen unelmat murskaantuivat.
Naisen unelmat murskaantuivat, koska hän sai lapsen? Siis pettikö sun vasektomia, vai mitä tässä yritetään sanoa?
Ruuttasin rasvat laakerin sisään rakkauden rasvaprässillä
"Entä jos et olisi tullut raskaaksi päätöksestä huolimatta? Biologisesti kun raskaus ei ole mikään subjektiivinen oikeus. Tosin lapsettomuushoidot voidaan lopettaa, jos pelkkä päätös todella riittää."
Jos alat miettimään noin, niin eihän ihminen voi ikinä päättää mitään. Jos mä sanon, että "Päätettiin ajaa kesällä Tervakoskelle ja vierailla Puuhamaassa", niin sun vastausko on että "Entä jos olisitte ajanut kolarin ja kaikki kuolleet tai jos Puuhamaa olisi ollut suljettu tulipalon vuoksi?? Korkeintaan voitte yrittää ajaa Tervakoskelle ja toivoa että pääsette käymään Puuhamaassa." Ei tuossa hirveästi järkeä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen unelmat murskaantuivat, koska hän sai lapsen? Siis pettikö sun vasektomia, vai mitä tässä yritetään sanoa?
Nainen yritti saada elättäjää lapselleen rikkaasta ja kiltistä miehestä vaikka isä onkin joku muu. Ilmeisesti joku jännämies.
Kumi petti. Vahinko oli, mut paras vahinko mitä on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen yritti saada elättäjää lapselleen rikkaasta ja kiltistä miehestä vaikka isä onkin joku muu. Ilmeisesti joku jännämies.
Noniin, eli turha enää väittää etteikö kilttimies saisi naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, eli turha enää väittää etteikö kilttimies saisi naista.
Saavathan he jos suostuvat elättämään jännämiehen tekemät lapset.
Juu älä vaan tommosta takas ota. Minunkin exä lähti lasten kanssa ja halus myöhemmin tulla takas. Juu ei. T. Mies