Kasvissyöjät! Mitä syötte iltapalaksi?
Kaipaan ideoita. Myös kertokaa, jos jaksatte, muutenkin ruokavaliostanne, jospa joku muukin saisi ideoita!
Kommentit (45)
Kaurajogurttia, puolukoita, mustikoita, siemeniä ja pähkinöitä päälle.
Oon lakto-vege eli maitotuotteet käy mulle. Syön kaikkea mitä haluan, mutten lihaa, mereneläviä ja munia. Maitoa vaan suklaassa ja juustoissa, esim jätskit syön vegaanisina.
Syön paljon pastaa, pitsaa, keittoja, ja iltapalaksihan sopii hyvin esim pitsat, piirakat ja kakut. Suklaa ja irtokarkit (vegaaniset) sopii myös hyvin.
Kasvissyönti on helppoa kunhan ei aseta itselleen turhia vaatimuksia. Kaikki oman ruokavalion jutut on ok, saa syödä herkkuja ja mässäillä.
Tänään syön mantelimaitopannaria mansikkahillolla ja kasvisrasvajätskillä.
Paistoin köftiksiä eka kerran. Ne on 6 kpl pakastepussissa myytävänä prismassa.
Siinä on perinteisen lihan sijaan vöneriä.
Mausteinen kuoressa oleva piirakka.
Vierailija kirjoitti:
Oon lakto-vege eli maitotuotteet käy mulle. Syön kaikkea mitä haluan, mutten lihaa, mereneläviä ja munia. Maitoa vaan suklaassa ja juustoissa, esim jätskit syön vegaanisina.
Syön paljon pastaa, pitsaa, keittoja, ja iltapalaksihan sopii hyvin esim pitsat, piirakat ja kakut. Suklaa ja irtokarkit (vegaaniset) sopii myös hyvin.
Kasvissyönti on helppoa kunhan ei aseta itselleen turhia vaatimuksia. Kaikki oman ruokavalion jutut on ok, saa syödä herkkuja ja mässäillä.
Tänään syön mantelimaitopannaria mansikkahillolla ja kasvisrasvajätskillä.
Paljon paino/pituus sulla?
Ruisleipää avocadolla ja tomaatilla
Siemennäkkäri ja hedelmä
Raejuustoa ja kurkkua