Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun hinnat on nousseet, varastatko enemmän?

Vierailija
27.10.2024 |

Tai oletko alkanut varastaa viime aikoina?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varasta koska yhteiskunta nöyristelee minua ja antaa kaiken mukisematta. 

Vierailija
22/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en elä yli varojeni 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että tapot lisääntyy suomessa kokoajan yrityksetkin ovat melkoisia kusettajia ja varkaita joten takaraivoon...katsotaan sitten onko raha tärkeintä maailmassa kun rakkaat teloitetaan ympäriltä...

Vierailija
24/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole niin heikossa tilanteessa, että varastaminen olisi vaihtoehto. Mutta kun köyhiä ja vähävaraisia potkitaan päähän kiihtyvällä tahdilla, niin saatan pikkuhiljaa ymmärtää, miksi joku, ainakin harkitsee varastamista(kin). - Mutta yhtälailla varastamista harkitsevat nekin, joilla syy on jokin muu kuin taloudellinen tilanne ja jatkuva huoli pärjäämisestä

Vierailija
25/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varastanut jo yli 30 vuotta jokaiselta työnantajalta millä olen ollut ja aijon jatkossakin varastaa.

Sama. Hutaisen hommat nopeasti pois alta ja loppuajan selaan puhelinta. 

Vierailija
26/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietenkään, oon säästänyt nk pahan pvän varalle

Vierailija
27/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaisin jos tietäisin etten jää kiinni.

Vierailija
28/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en oo varastanu mutta kohta on pakko. Ei siis tietty mitään koruja tai merkkivaatteita vaan RUOKAA!

Vierailija
29/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä varasta.me rehelliset maksamme varkaitten tekoset.se vituttaa.

Vierailija
30/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä en oo varastanu mutta kohta on pakko. Ei siis tietty mitään koruja tai merkkivaatteita vaan RUOKAA!

100e ruokakassi uudella alv:lla 101. 21e tiukaksi oot talouden vetänyt 

Vierailija
31/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nyt kannattaa paremmin kun esimerkiksi kahvipaketin ja häränfileen hinta on pilvissä.

Kun varastan kaiken, niin kaikki huor##malla ansaitemani rahat voin käytää huum#isiin.

Ainoa huono tuossa myyntityössä on se, että nyt minulla on kuppa ja tippuri, mutta niin on myös miltei puolella itähelsingin miehistäkin.

Missä haaraliikeesi sijaitsee...?

Nuo nyt on ihan ammattitauteja. Huomenna sinulla olisi edellä mainittujen lisäksi myös aids ja rutto.

Vierailija
32/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otan osan tavaroista oikeaan hintaan eli ilmaiseksi. Tänäänkin kaupasta lähti pari tuotetta repussa ohi kassan. Se on tyhmää maksaa kaikesta. Otan oman alennuksen kysymättä keneltäkään. 

Vierailija
33/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai otan osan tavaroista oikeaan hintaan eli ilmaiseksi. Tänäänkin kaupasta lähti pari tuotetta repussa ohi kassan. Se on tyhmää maksaa kaikesta. Otan oman alennuksen kysymättä keneltäkään. 

Tälle on minun siunaukseni. Teet oikein. 

t. Oikea Jeesus

Vierailija
34/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oksettava rikollinen 

Vierailija
35/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olet varautunut tilnteeseen? Keräsitkö kesällä ja syksyllä ruokaa pakastimeen? Kävitkö tai menetkö kalastamaan?

ai niin sori.. helpompi kävellä sinne kauppaan ja varastaa kuin nähdä itse vaivaa yhtään. jostain kummasta syystä en arvosta kaltaisiasi ihmisiä lainkaan eikä teidän nälkänne hetkauta. 

Vierailija
36/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varasta, riittää että työnantajani maksaa ihan ok palkkaa, tarjoaa työterveyshuollon ym, kahvit töissä, paskapaperit vessassa, kokoustarjoilut ja pikkujoulut.

Vierailija
37/46 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta kai. 

Vierailija
38/46 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
39/46 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varasta, tulisi kalliimmaksi sakot. Valitsen halvimpia ruokia.

Vierailija
40/46 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kaupasta, en haluaisi jäädä kiinni, se olisi järkytyävän noloa. Joskus penskana varastin purkkaa ja kun köin kiinni sain oikeasti srlkääni. 

Mutta, jollain tapaa ja millon mitäkin olen "varastanut" työnantajalta vuodesta 93 alkaen. Nuorempana, yksineläjänä, pienituloisena pääkaupunkiseudun hurjissa vuokrissa se auttoi selviämään seuraavaan tiliin. Toisaalta olen aina tehnyt palko töitä myös varsinaisen työajan ulkopuolella, en ole esihenkilö tai päällikköroolissa laskenut tunteja, joten eiköhän puntit ole menneet tasan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän