Nyt kun hinnat on nousseet, varastatko enemmän?
Kommentit (46)
Ei ihme että tapot lisääntyy suomessa kokoajan yrityksetkin ovat melkoisia kusettajia ja varkaita joten takaraivoon...katsotaan sitten onko raha tärkeintä maailmassa kun rakkaat teloitetaan ympäriltä...
Vielä en ole niin heikossa tilanteessa, että varastaminen olisi vaihtoehto. Mutta kun köyhiä ja vähävaraisia potkitaan päähän kiihtyvällä tahdilla, niin saatan pikkuhiljaa ymmärtää, miksi joku, ainakin harkitsee varastamista(kin). - Mutta yhtälailla varastamista harkitsevat nekin, joilla syy on jokin muu kuin taloudellinen tilanne ja jatkuva huoli pärjäämisestä
Vierailija kirjoitti:
Olen varastanut jo yli 30 vuotta jokaiselta työnantajalta millä olen ollut ja aijon jatkossakin varastaa.
Sama. Hutaisen hommat nopeasti pois alta ja loppuajan selaan puhelinta.
en tietenkään, oon säästänyt nk pahan pvän varalle
Varastaisin jos tietäisin etten jää kiinni.
Vielä en oo varastanu mutta kohta on pakko. Ei siis tietty mitään koruja tai merkkivaatteita vaan RUOKAA!
en ikinä varasta.me rehelliset maksamme varkaitten tekoset.se vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä en oo varastanu mutta kohta on pakko. Ei siis tietty mitään koruja tai merkkivaatteita vaan RUOKAA!
100e ruokakassi uudella alv:lla 101. 21e tiukaksi oot talouden vetänyt
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nyt kannattaa paremmin kun esimerkiksi kahvipaketin ja häränfileen hinta on pilvissä.
Kun varastan kaiken, niin kaikki huor##malla ansaitemani rahat voin käytää huum#isiin.
Ainoa huono tuossa myyntityössä on se, että nyt minulla on kuppa ja tippuri, mutta niin on myös miltei puolella itähelsingin miehistäkin.
Missä haaraliikeesi sijaitsee...?
Nuo nyt on ihan ammattitauteja. Huomenna sinulla olisi edellä mainittujen lisäksi myös aids ja rutto.
Tottakai otan osan tavaroista oikeaan hintaan eli ilmaiseksi. Tänäänkin kaupasta lähti pari tuotetta repussa ohi kassan. Se on tyhmää maksaa kaikesta. Otan oman alennuksen kysymättä keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai otan osan tavaroista oikeaan hintaan eli ilmaiseksi. Tänäänkin kaupasta lähti pari tuotetta repussa ohi kassan. Se on tyhmää maksaa kaikesta. Otan oman alennuksen kysymättä keneltäkään.
Tälle on minun siunaukseni. Teet oikein.
t. Oikea Jeesus
Vierailija kirjoitti:
Mites olet varautunut tilnteeseen? Keräsitkö kesällä ja syksyllä ruokaa pakastimeen? Kävitkö tai menetkö kalastamaan?
ai niin sori.. helpompi kävellä sinne kauppaan ja varastaa kuin nähdä itse vaivaa yhtään. jostain kummasta syystä en arvosta kaltaisiasi ihmisiä lainkaan eikä teidän nälkänne hetkauta.
En varasta, riittää että työnantajani maksaa ihan ok palkkaa, tarjoaa työterveyshuollon ym, kahvit töissä, paskapaperit vessassa, kokoustarjoilut ja pikkujoulut.
En varasta, tulisi kalliimmaksi sakot. Valitsen halvimpia ruokia.
En tietenkään kaupasta, en haluaisi jäädä kiinni, se olisi järkytyävän noloa. Joskus penskana varastin purkkaa ja kun köin kiinni sain oikeasti srlkääni.
Mutta, jollain tapaa ja millon mitäkin olen "varastanut" työnantajalta vuodesta 93 alkaen. Nuorempana, yksineläjänä, pienituloisena pääkaupunkiseudun hurjissa vuokrissa se auttoi selviämään seuraavaan tiliin. Toisaalta olen aina tehnyt palko töitä myös varsinaisen työajan ulkopuolella, en ole esihenkilö tai päällikköroolissa laskenut tunteja, joten eiköhän puntit ole menneet tasan.
En varasta koska yhteiskunta nöyristelee minua ja antaa kaiken mukisematta.