Äkäinen kumppani masentaa.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010786779.html
Tämä tuli vastaan ja aloin lukee. Jos mä mieheltä kyselen tollasia niin hän saattaa suuttua tai kattoo minua todella ikävällä ja inhottavalla ilmeellä.
Saattaa vastata tyyliin että " mitäää sää kyselet, ahdistaa kun kysyt, emmä jaksa muistella mitä oon tänään tehnyt jne jne jne". Vastaa hyvin tylysti ja ikävästi. Ilmeet on ne pahimmat, hän on saanut minua itkee useita kertoja kun on ilkeä.
Viikonloppusin ollaan täysin hiljaa ja ite en uskalla ottaa häneen kontaktia kun pelkään hänen reaktiota. Saattaa raivostua ihan siitä kun kysyn siltä et pitäiskö joku homma tehä yhessä.
Hän on tosi mukava sitten mies kavereille tai omalle perheelle. Mulle ei.
Musta on tullut arka, masentunut ja ehkä jopa pelokas. Ollaan ihan töissäkäyviä ja päihteettömiä.
Kommentit (23)
Joo ei se muutu. Välillä on kausia kun se on rauhallisempi. Hän taitaa olla vähän masentunut itsekkin sanoi.
Kysyisin et miten saada mies huolehtii ittestään? Hänvei ymmär kuinka hieno mies hän on. Taitaa tosiaan olla masis taustalla vaikka kaikki on hyvin.
Tuommonen puoliso ei muutu.Sinä ap et ole tilanteeseen tyytyväinen, kaipast muutosta, tee se, eroa.
Tuohon ei muu auta.