Milloin saa mielestäsi laittaa kynttelikön esille? Entä muut jouluvalot?
Tykkään kaikista kausivaloista, mutta en tiedä onko vielä sopivaa laittaa kaikkia ns jouluvaloja päälle.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että ikkunoihisi heitetään kananmunia niin laita vaan heti.
Tule kokeilemaan heittelemään niitä kananmunia meidän ikkunaan ...
Tuo oli selvästi kutsu. Tulen ja heitän samalla muutamia kiviäkin niihin.
No, kerrohan tässä meidän kesken, mikä sinua riipoo? Mitä kaikkea vihaat? Tässä on nyt muutakin taustalla kuin yhdet jouluvalot. Puhuminen voisi helpottaa pahaa oloasi. Olet jäänyt vaille huolenpitoa ja vaalimista? Jos näin on olen tosi surullinen puolestasi. Ehkä tilanteesi voisi muuttua traumoja käsittelemällä.
Vaikka juhannuksena, jos niin haluaa.
Selvästi jouluiset valot 1. adventtina, muut valot ja nauhat vaikka heti. Ihan älytöntä kaikkien valojen kanssa odottaa, kun ovat kuitenkin ihan tarpeeseenkin. Toki oikea tuli lyhdyissä on aina kaunein.
Vuodessa on 365 päivää ja aloittaa voi minä tahansa päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Laita Ap nyt samantien valot esille. Tulee hyvä mieli sekä sinulle että minulle. Nyt talviajassa ilta pimenee tuntia aiemmin, valoa tarvitaan.
Aivan.
Talviajan alku on hyvä kohta laittaa valot esiin.
Sääli jos ihmiset laittavat valot vasta joulukuussa. Silloin on tosi pimeä marraskuu.
Ite alan marraskuun lopulta laittelemaan valoja ja koristeita pikkuhiljaa. Mutta jokainen tehköön tyylillään. Kyllä meidän taloyhtiössä monella on jo ulkovaloja ja nättejähän ne on, kun alkaa olla niin pimeääkin.
Ei-jouluisia valoja voi laittaa jo nyt. Ne jouluiset valot kannattaa säästää adventin aikoihin.
Laitetaan 7.1. ja otetaan pois 6.1.