Selasin Tinderii ja kaikilla naisilla joku tatuoinyi keholla
Mikä juttu? Tuntuu kun miehiä swaippailisi kun on niin äijämäisiä naisia.Missä naisellisuus?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole. Algoritmi on vain määritellyt sinut alemman tason mieheksi ja vastaavasti näyttää sinulle vain alemman tason naisia.
Miksi haukut tatuoituja naisia alemman tason naisiksi?
Minulle on näytetty kaikki alueeni naiset jo moneen kertaan. Ei ne algoritmit estä ketään näkymästä minulle, vaikka saattaakin painottaa välillä tietynlaisia naisia. Sitten toki eri asia, jos maksullinen käyttäjä on rajoittanut omaa näkymistään, jos Tinderissä sellainen ominaisuus on.
-eri
Koska pitää olla aika tyhmä, että menee laittamaan jotain pysyviä töherryksiä ihoonsa. Oletko joskus nähnyt puskuritarran Ferrarissa? Et niin.
-eri
Hyvä tietää että tatuointikuvalla karsiintuu tinderissä nämä huonommat miehenkaltaiset suoraan pois kummittelemasta. Pidetään mielessä ja kiitos tiedosta.
Minulla ei ole tatuointeja, mutta olen jo keski-ikäinen.
Ei mitään jos on tatuointeja mutta kun kaikilla on ne samat kuvat 🥴
Rintakehässä pääkallo on pelottava 😬
Yllätyin kun MTV:n uutistenlukijalla on tatuointi, joka nyt näkyy aika selkeästi. Ihan hyvän näköinen nainen mutta ei oikein herätä luottamusta. Hiukan lutkamainen vaikutelma. No ei kai se kaikkia häiritse.
Miksei naiset ymmärrä käyttää sellaisia vaatteita mitkä peittää tatuoinnit. Ei pitäisi olla vaikeaa.
Tinderin käyttäjistä 70% on miehiä. Se kertoo meille sen, että naisista suurin osa on paennut sovelluksesta. Jos sovelluksessa on vain tietyn tyyppisiä naisia niin oletan sen johtuvan siitä, että he on ainoita ketkä sitä Tinderiä jaksaa. Se, että Tinderistä löytyy tietyn tyyppisiä naisia, ei tarkoita etteikö muunlaisia naisia olisi olemassa.
Mulla ei ole edes oikeaa tatuointia, mutta laitan niitä tatuointikuvia iholle, jos otan kuvia tinderiin, ettei yksikään "oman arvonsa tunteva vauvispalstamies" ota yhteyttä:P
Jännä että some tyrkkää fiidiin hästägeillä #billionaires #monaco rotunaisia joille on yhteistä ettei heillä ole yhtäkään sotkua iholla. Ei taida suominainen tietää mitä miehet tietävät.
Täytyy itekki naisena sanoo et naisista on tullut äjiämäisiä. Noi tatskat on niiiiiin rumia. Ois ees joku pieni naisellinen kukka tai jotain.
Äidillisyys ja naisellisuus ovat niin kauniita asioita.
Runsaat tatuoinnit kertoo mt ongelmista ja tietää pysyä erossa.