Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri soitti ja lasku tuli perästä

Vierailija
27.10.2024 |

Vaikka en ollut edes varannut mitään soittoaikaa!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ns ilmainen terveydenhoito.

Vierailija
2/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Näin kävi mullekin. Mä kyllä tykkään siitä lääkäristä, kun osallistuu mun hoitoon ja soitti tuollai extemporee.

Hän myös viestittelee Maisan välityksellä. Siitäkin odotin laskua, muttei ole vielä näkynyt.

Eihän tuo laskutussysteemi lääkärin oma vika ole, vaan systeemin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa!

Vierailija
4/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko oikeasti olla näin? kuulostaa laittomalta

Vierailija
5/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ei kauaa juttele, se on 32 sekunttia max. Ja lasku yli 40€. 

Aika messevä tuntitaksa.

Vierailija
6/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voiko oikeasti olla näin? kuulostaa laittomalta

Tietysti voi. Ja onkin.

Vierailija
7/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä tapa lääkäreille, soittaa pyytämättä ja kilahtaa lääkärin tuntiliksalla lasku :D

Vierailija
8/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kirjoitinkin jo viikon sisään. Olin haavahoidossa ja hoitaja mietti haavan paranemista, että tarvisko antibioottikuurin vai ei. Mumisei jotain itekseen ja soitti lääkärille ja tuo pyörähti huoneessa. Vilkas mun haavaa ja lähti pois.

Lääkäristä laskutettiin 23 euroa. Eli normaalin 20 minuutin verran.

Mua jäi korpeamaan tuo. Ei kysynyt multa mitään. Tai olisi ensin toista hoitajaa kysynyt katsomaan. Puhdas haavahan se oli. Mäkin olisin osannut sanoa, ettei tarvii kuuria.

Vierailija
9/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvä ja treenattu perä?

Vierailija
10/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman perästä se lasku tuli. Lääkärin vai sinun perästä?

Vierailija
11/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli siis toimii !

Vierailija
12/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli just vuosimaksu terveydenhuollosta. Jonotin infoon näyttämään luomea. Olisin halunnut varata ajan luomen poistoon, se on iso ja huonossa paikassa. Hoitaja pyysi lääkärin katsomaan joka totesi että ei poisteta. Mitään aikaa en ollut varannut ja nyt en saa palvelua, jonka olisin tarvinut ja tämä ei poisteta 1min maksaa 50€. Varmasti soitan perään ja kysyn perustelut millä laskuttavat😃

Vierailija
13/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensi vuonna saat maksaa vielä enemmän.

Vierailija
14/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä tapa lääkäreille, soittaa pyytämättä ja kilahtaa lääkärin tuntiliksalla lasku :D

Ei tuossa ollut varmasti mistään yksityislääkäristä kyse, vaan julkisen puolen lääkäristä. Ei yksityiseltä oteta yhteyttä ilman varattua aikaa. Julkisella sen sijaan voidaan ottaakin, jos potilas on siellä seurannassa ja tuli vaikka joku yllättävä tulos verikokeessa. Julkisen puolen lääkärit eivät saa mitään soittopalkkioita erikseen mutta sairaala kyllä laskuttaa potilaita soittoajoista.

Vierailija
15/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän laskuttavat. En mene lääkäriin, niin minkäs voivat.

Vierailija
16/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ne laskuttaa siitäkin että olet ylipäätään lääkärissä joskus käynyt.

Vierailija
17/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hinnoittelu minuuttiperusteinen? Mitä pitempään se sun kanssa rupattelee, sitä kallimmaksi käy? Terveydenhuollolla on varmaankin sellainen operaattorisopimus että puhelut veloitetaan aikaperusteella, ei pakettina.

Vierailija
18/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta ne laskuttaa siitäkin että olet ylipäätään lääkärissä joskus käynyt.

Ehkä ei noin, mutta keksitään varmaan, että hyvinvointialue voi alkaa verottamaan kansalaisiaan

Vierailija
19/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna niille puhelinnumeroas, eivät voi sitte soitella!

Katsos, mullekin on käynyt niin, etten ole antanut työvoimatoimistoon sähköpostiosoitetta, mutta... kas kummaa siltikin mulle on nyt alkanut tulla sähköposteja te-toimistosta, lähinnä sellaisia ilmoitusluonteisia viestejä heidän järjestämistä tilaisuuksista. Mutta mitähän minä niihin rekrytilaisuuksiin menisin, kun mulla on jokaiseen henkilöstövuokrausfirmaan olemassa hakemus, eikä yhdestäkään firmasta ole muhun otettu yhteyttä. So?

Vierailija
20/37 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ollut edes lääkäri, voi olla opiskelijakin? Olen taistellut näitä maksuja vastaan kun opiskelija on arvuutellut miten hoitaa. Olen jopa ollut pietarinyliopiston valelääkärin potilaan terveyskeskuksessa, vaikka asia paljastui valvirallekin; en saanut maksua takaisin,48e.   Nuo puhelinlääkärit on hauskoja, soittelevat vaikka ulkomaanreissulta, mökiltä ym, vaikka kännissä-huumeissa-ja palkka juoksee.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän