Harvinaiset limut
Tiedättekö mistä voisi ostaa tiettyjä harvinaisia limuja esimerkiksi mentos limuja, chupa chups limuja tai reeses juomia? Itse en löydä niitä mistään kaupoista, mutta olen nähnyt YouTube videoissa joidenkin juovan niitä ja haluaisin itsekin maistaa!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan saa Suomesta.
Samaa mieltä! Uskon että videoissa on voinut olle jotain laivakamaa ja jotain vastaavaa.
Kyllä mä olen niitä chupa chups limuja joskus jossain nähnyt mutta en muista missä. Todellakaan ei ole yleinen tuote.
Citymarketissa on Chupa chupseja paikkakunnasta ja kauppiasta riippuen.
Verkkiksessä on joitakin https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/muut-virvoitusjuomat
Urjalan makeistukku myy myös https://urjalanmakeistukku.fi/juotavat/amerikan-juomat.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan saa Suomesta.
Samaa mieltä! Uskon että videoissa on voinut olle jotain laivakamaa ja jotain vastaavaa.
Juuri niin. En usko että tuollaisia voi Suomesta löytää!
Vierailija kirjoitti:
Citymarketissa on Chupa chupseja paikkakunnasta ja kauppiasta riippuen.
Ai oikeasti! Onko siis chupa chups LIMUJA?
Vierailija kirjoitti:
Verkkiksessä on joitakin https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/muut-virvoitusjuomat
Urjalan makeistukku myy myös https://urjalanmakeistukku.fi/juotavat/amerikan-juomat.html
Kiitos vinkeistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan saa Suomesta.
No kyl voi itse asias löytää suomest just nout limui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan saa Suomesta.
Nout??
Cittareista kannttaa kurkata, saattavat tosin olla jossain omalla osastollaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen niitä chupa chups limuja joskus jossain nähnyt mutta en muista missä. Todellakaan ei ole yleinen tuote.
Candy town, mutta hyi hitto se oli pahaa ja sellaista valkoista litkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan saa Suomesta.
Nout??
No siis et niinku noit limui ei nout! Ei tarvi ain nipottaa kaikest pienest ymmärsit kyl!
Juu, näyttää olevan citymarketissa chupa chups limonadeja, kokeile oman alueesi sittarin verkkokauppaa onko siellä, se sittarin sovellus ainakin mulle näytti lähimmän sittarin, jossa sitä on, jos valitsemassasi kaupassa ei ole.
Turussa ainakin Kupittaan cm myy noita.
Vierailija kirjoitti:
Juu, näyttää olevan citymarketissa chupa chups limonadeja, kokeile oman alueesi sittarin verkkokauppaa onko siellä, se sittarin sovellus ainakin mulle näytti lähimmän sittarin, jossa sitä on, jos valitsemassasi kaupassa ei ole.
Turussa ainakin Kupittaan cm myy noita.
Ja googlen mukaan Asian foodmarket, chupa chups valmistusmaa kun on e-korea.
Vierailija kirjoitti:
Cittareista kannttaa kurkata, saattavat tosin olla jossain omalla osastollaan
Joo katson sieltä. Kiitos todella paljon!
Luin otsikosta ensin että harvinaiset linnut ja ajattelin jonkun bongarin tehneen erikoisen havainnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Candy town, mutta hyi hitto se oli pahaa ja sellaista valkoista litkua
oliko se siis se chupa chups limun mansikka kerma maku vai?
Vierailija kirjoitti:
Luin otsikosta ensin että harvinaiset linnut ja ajattelin jonkun bongarin tehneen erikoisen havainnon.
🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤭
Huvittavaa!!
Ei varmaan saa Suomesta.