Jos Korpimuija olisi Korpimies, kuinka paljon katsojia hänellä olisi?
Jos Kari Ekroth, 40, asuisi maalla sähkölämmitteisessä talossa jossa vesi tulee kaivosta. Karilla olisi työpaja sivurakennuksessa. Naapurit olisivat muutaman kilometrin päässä.
Kari hakkaisi halkoja maastohousut päällä, ja ajelisi kaupunkiin kaupoille jenkkilava-autolla. Karilla olisi kolme isoa koiraa.
Olisiko Kari vahva ja voimaantunut selviytyjä joka ei ole riippuvainen naisesta, koska haltsaa omakotitalon hommat itsekin?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on hyvä pointti.
Nainen helpommin nähdään selviytyjänä, vahvana, osaavana. Mies olsi lähtökohtaisesti vain yksi tavallinen maalla asuva luuseri jolla ei ole naistakaan.
Minulla ei sinänsä ole mitään Katri Ekrothia vastaan.En usko tuohon jankutukseesi ollenkaan.
Tutkitustikin yksineläviin naisiin suhtaudutaan kielteisemmin kuin yksineläviin miehiin.
Suomen maaseutu ja korpimaat ovat täynnä iäkkäitä naisia, jotka asuvat yksin taloissaan eivätkä suostu muuttamaan sieltä muualle, eikä kukaan pidä heitä minään.
En tiedä, kuka tämän ketjun aiheena oleva korpimuija on, mutta veikkaan hänen olevan joku nuori ja kaunis nainen, jota miehet itse palvovat ja sitten uhriutuvat siitä omasta palvomisestaan. Ei tavallinen iäkkäämpi mökinmuija saa mitään ihailua osakseen.
Olisiko "miehet" yhtä kiinostuneita katsomaan, jos Korpimuija olisi 86v, kuten minun sukulaisnainen, joka asuu samanlaisissa oloissa. Ai niin, eihän 86v ole nainen.
Tuollaista korpiäijää voisin vaikka somesta katsellakin toisin kuin jotain korpimuijaa. Tosin ihan mieluiten asuisin itse jossain jumalanseläntakana enkä tasan varmasti somettaisi elämästäni mitään kenellekään.
Katsoin aluksi hetken, itsekin kun mökkeröisessä keskellä korpea asustelen, mutta sitten kaupallinen tuotesijoittelu yhdistettynä tähän Paulo Coelhomaiseen banaaliin filosofointiin päätti katseluni.
Jos olis KorpiTransu niin seuraisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäisikö miehet häntä vahvana selvityjänä ja seuraisi voimaannuttavaa selvitymistarinaa? Ja pitäisikö naiset häntä komeana mutta erilaisena kuin suurinta osaa miehistä? Veikkaan että korpinuijan seuraajista suurin osa on edellämainittuja.
Ensimmäiseen kysymykseen vastaus on ei.
Asuin itse vastaavalla tavalla viitisen vuotta, eikä kukaan pitänyt sitä kummoisena asiana. En pitänyt itsekään.
Miehen pitäisi muuttaa oikeasti metsään, ehkä sitten.
ent. "korpimies"Niin tai olisiko mies enemmän mukavuusalueen ulkopuolelle mennyt selviytyjä jos hän olisi yh+perhepäivähoitaja ja käyttäisi vapaa-ajan vapaaehtoistyöhön?
Sellainen mies ei olisi päivääkään sinkkuna.
Hieman vanhemmassa kirjoituksessa kertoo hänen luonaan mökissä öitään viettävästä korpiäijästä. Mainitsee tarvitsevansa miehen kosketusta, että jaksaa taas elää yksinäistä elämää. Ehkä heidän suhteensa on hiipunut ja jäljelle on jäänyt katkeruus miehiä kohtaan. On ainakin voimakkaasti julistanut, että ei ollenkaan kaipaa miesten seuraa.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064713109185
Vierailija kirjoitti:
Jos olis KorpiTransu niin seuraisin.
KorpiTrans(port) löytyy
Jos nainen on riittävän hyvännäköinen, kaikessa on kerroin. Nainen voi hakata klapeja, tehdä ASMR-videoita, tai mitä tahansa. Katsojien määrä on aina eri luokkaa kuin miehellä.
Ja tuo on totta, että nainen nähdään vahvana selviytyjänä niin paljon miestä helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä korpeen muuttaneita on nykyisin joka paikassa. Halutaan korpeen erakoksi ja sitten tubetetaan se someen. Muutenhan ei kukaan tietäisi että erakkona elelee.
Halutaan eroon hektisestä elämästä ja muutetaan metsään, jossa saa olla rauhassa luonnon keskellä, mutta sitten tulee tarve kertoa se kaikille, että täällä minä asustelen.
Itse lopetin Korpinuijan seuraamisen, koska videot alkoivat jokseenkin toistamaan itseään. Alussa videot olivat tosi kivoja ja niissä oli ihana tunnelma. Eikä siinä, itseltäni ei ole millään muotoa pois, jos/kun joku tykkää ja seuraa hänen videoitaan. Uskon, että hän on suosittu tubettaja jatkossakin ja mistä sen tietää, jos sattuu vielä esiintymään jossain muissakin tv-ohjelmissa, josta tulee enemmän tunnettavuutta. Jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Jenkki Mary pinoaa halkoja 3,2 miljoonaa katselukertaa.
Daisy laittaa farkkuhaalarit kireälle ettei daisarit karkaa ja puita pinoon. Helppoa olla nainen ja tienata videoilla.
Yksin elävistä miehistä ymmärretään helpommin ettei he kenellekkään kelpaa. Ei heihin silti positiivisesti suhtauduta. Heitä säälitään ja pidetään onnettomana reppanana. Naisen yksinelämistä ihmetellään koska hän kyllä halutessaan löytäisi lämänkumppanin toisin kuin useimmat miehet.