Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Nousetko vaa'alle kun mies komentaa?

Vierailija
27.10.2024 |

Mies tahtoo tarkkailla painokäyräsi kehitystä. Suostutko mukisematta vai yritätkö peitellä salakavalaa painonnousuasi niin kauan kuin se on mahdollista? Vaikka mies voisi auttaa sinua saavuttamaan ihannepainosi jos toimenpiteisiin ryhdytään riittävän ajoissa ennenkuin rasva alkaa poimuttumaan valkeiksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa. Ikinä. Mulla on nyt ollu oma painonpudotus kolmisen kuukautta ja mies sen tietää mutta lukemia en kerro sille ikinä. Kerran se halua mut vaa'alle mutta en todellakaan mee sen aikana. Oon laihtunut 11-12kg.

Vierailija
2/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan nousen istumaan miehen naamalle ja komennan nuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaakaa

N32

Vierailija
4/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menen jos ollaan kahdestaan kottona mutta jos on muita ihmisiä niinkuin esimerkiksi anoppi miehensä kanssa niin en enää tee sitä. Se oli kyllä niin nöyryyttävää että ihan itketti.

Vierailija
5/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä.

Vierailija
6/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi komentaisi? Paremmin minä olen painoni pitänyt kurissa kuin hän näiden vuosikymmenien aikana. En muista, että kumpikaan meistä olisi koskaan kysynyt toistemme painoa. 

Vierailija
7/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kumppanin paino on samanlainen perustieto kuin nimi ja syntymäaika. En kyllä kyttäisi, mutta jos trendi näyttäisi huolestuttavalta, niin kysyisin nykytilannetta. Varhainen interventio on aina paras. Sillä jokaisen velvollisuus on pysyä normaalipainon puitteissa, mieluiten lähellä ihannepainoa. T.: terveysfasistiksin tituleerattu.

Vierailija
8/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn avaamassa oven ja kehotan miestä pakkaamaan kamansa, siirtymään oven ulkopuolelle ja sen jälkeen ulos ja etsimään itselleen uutta kotia.

Vierailija
9/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä vaakaan tai saa piiskaa. Jos on lihonu niin silloinkin saan piiskaa. Olemme sopineet että minun pitää laihduttaa 10kg ja olen itse pyytänyt piiskaamaan jos en pysy tavoitteessa. Olen 2 kertaa saanut että pakarat oli raitaset mutta motivoi kyllä ja pysyy tavoite mielessä. Tämän halusin ITSE mieheltäni hän sanoi kyllä  kiihottaa kun saa pitää minua kurissa ja valvoa. Mikaela 28.

Vierailija
10/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyn avaamassa oven ja kehotan miestä pakkaamaan kamansa, siirtymään oven ulkopuolelle ja sen jälkeen ulos ja etsimään itselleen uutta kotia.

Minun on miestäni toteltava. En voi noin tehdä. Mieheni omistaa asunnon jossa asumme. Minun taas on luottotiedottomana vaikea uutta asuntoa löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä