Autokoulu itse opetettuna kokemuksia
Onko kellään kokemuksia autokoulusta itse opetettuna lapselle? Paljonko maksoi, miten onnistui, polkimien asennus jne
Kommentit (179)
Pitääkö paikkansa? Millä perusteella?
Yleisesti ottaen kaikki muu oli helppoa paitsi inssiajo. 4 vuotta sitten kun oli korona-aika eivät autokoulut edes suostuneet järjestämään ajokertoja riittävän säännöllisesti vaan oli pakko alkaa opettaa itse.
Ajokokeentarkastajat pk-seudulla ovat nilkkejä jotka hylkäävät ajokokeen ihan pikkusyistä. 6 kertaa kävi ajokokeessa, sitten mentiin pikkukaupunkiin 100 km päässä jossa ei ollut liikenne niin kovaa kuin Helsingissä ja läpi meni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö koulussa opetettu välimerkkien käyttöä kunnollista kieltä mikä sinua oikein vaivaa jne.?
Kännykän automaattinen tekstin syöttö ei osa kirjoittaa yhdys sanoja oikein koskaan.
Käsi kädessä ei tarvitse katsoa ympäri.
Yksi syy lisää asua omakotitalossa.
Just tilasin polkimen :) lapsi kävi minimit ajokoulussa mutta jännitti liikaa inssissä ja oli turhan varovainen. Tästä on pari vuotta joten joutunee tekemään teorian ja jotain muuta uusiksi. Meillä on automaattivaihteisto joten ensi vaiheessa saa nyt sitten vain sen automaattiin oikeuttavan kortin.
Vierailija kirjoitti:
Olen opettanut pojalle jo mopo-, mopoauto- ja traktorikortin. Ensi kesänä aletaan opetusluvalla harjoitella b- korttia, joka tarkoitus ajaa kun täyttää 17. Tytölle otetaan samat vuoden päästä ja 2-v päästä b-kortti.
Hyvin on sujunut. Ensimmäiset kirjalliset meni monta kertaa uusiksi ennenkuin kompakysymykset oli selvitetty.
Kaksi opettajaa saa olla, mutta meillä mies ei halua opettaa niin kysyn jotain tuttua sitten toiseksi.
17-vuotiaat on TODELLA yliedustettuina onnettomuuksissa. Toisaalta poikasi osaa jo paljon kun on harjoitellut traktorilla (maatilalla?) ja mopoautolla, mutta asennekasvastus ja varovaisuuden ja vastuullisuuden korostaminen on tarpeen.
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
opettele lukemaan ja opettele vielä kerran lukemaan
Todella hieno ja avaava vastaus
Terapiaa jo 7 vuotta ja sairauslomalla. Syytän todellakin muita.
Ei tullut kyllä mieleen ennen kuin luin kommnettisi
Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!