Autokoulu itse opetettuna kokemuksia
Onko kellään kokemuksia autokoulusta itse opetettuna lapselle? Paljonko maksoi, miten onnistui, polkimien asennus jne
Kommentit (179)
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Mjustalainen opettelee itse. Ei kortilla ajella.
Olen opettanut kolme lastani ajamaan ajo-opetusluvalla. Silloin piti opettajan ensin suorittaa teoriakoe ja se oli hyvä asia! Tuli kerrattua liikennesäännöt ja opittua uuttakin.
Opettaessa tulee tuntemaan lastaan syvällisemmin ja itseäänkin. Ajotunteja pystyy antamaan hurjan määrän ennen inssiä, kun ei se maksa kuin vaivan ja polttoaineen.
Vaikka välit lapsiin on alun pitäen hyvät, niin ajokortin saaminen oli hieno yhteinen kokemus. Oli haastavia hetkiä ja palkitsevia hetkiä.
Suurin motivaattori opetukseen oli varmaan raha. Olin silloin pienipalkkainen ja kaikki raha tuntui menevän ruokaan. Jälkeenpäin olen onnellinen ja vähän ylpeäkin, että opetin lapset ajamaan.
Tuosta äskeisestä jäi kertomatta, että polkimen asennus onnistui kaksi kertaa hyvin ja kerran huonosti. Ei mennyt katsastuksesta läpi vaan piti korjauttaa asennus. Taskuun peruutustunnit otin lapsille autokoulusta, jotta saavat hyvän opetuksen ja liukasradalla kyllä pelkäsin. Oppilailla tuntui olevan hauskaa.
on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..
"Vahva on voimakkain yksinään" - Roope Ankka
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Nähtävästi W.T porukan kokoontumisajot menossa
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
Itsellä meni inssiajo ekalla yrittämällä.
Hymyile, huomenna voi olla huonompi päivä.
Kuulostaa siltä, että joku tarvitsee halauksen.
No mikä tässä sitten on ongelma.
Kukaan ei pyytänyt sun mielipidettä, mutta kiitos kuitenkin.