Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tehnyt isosta pahvilaatikosta lapselle taloa?

Vierailija
17.02.2007 |

ideoita kaipailen, kyseessä siis todella suuro laatikko jossa mahtuu sisällä kävelemään..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukolla tuplaovet ja ikkunat, joihin vanhat vetimet oikeiksi kahvoiksi. Sisälle imurinletku tankkausta varten ym. roinaa, jolla leikkiä, kassakone siellä on myös ja hella, kun nykyäänhän niis on noi kahvilatkin... Vai tarkoititko jotain nukketalon tyyppistä?

Vierailija
2/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sellainen kun olin itse pieni.

Laatikko käännettiin pohja ylöspäin. Päätyyn ovi ja kylkeen ikkuna. Jotain paperia tms taisi verhona olla. Koristelussa mielikuvitusta mukaan jos haluaa

väriä siihen laatikkoon. Sisälle matto tms pehmeähkö alusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin miten ikkunat laittaisin ja talon koristelisin, tapettia meinasin sisäpuolelle laittaa.. mitenkäs ovi kannattaisi tehdä jos haluaisi sellaisen suljettavan?

Vierailija
4/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisi olla sellainen oveksi leikattu luukku joka oli kiinni yhdeltä sivulta, taitettiin vaan sivuun kulkiessa. Mutta varmaan joku kangas ajaisi saman asian. -3-

Vierailija
5/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tehtiin sellanen alaslaskettava luukku (siis alaosasta kiinni, työnnetäään sillai " tarjottimeksi" ), siitä tykkäävät kovasti. Huoltsikassa ihan pariovet, pysyvät kiinni kun tosi ohuella terällä leikkaat, voit kiinnittää vaikka 2 nappia oviin, niin saa vaikka kumpparilla ovet suljettua. Muksut tykkää kun saavat ite maalata ja koristella, meillä ei ainakaan aikuisten ideat kelvanneet - anna siis lasten taiteilla, vaikkei sun taiteellista näkemystä vastaisikaan. Silloin se vasta rakas onkin.

Vierailija
6/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä lapsen kanssa tehdään, on vaan vielä niin pieni, että ei itse osaa ideoisa yms. paljon.. katsotaan mitä saan aikaiseksi, kivaa tekemistä tylsään viikonloppuun

Vierailija
7/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta pilaa hyviä leikkejä tekemällä laatikosta valmista mökkiä.

terv. Yksi monta vuotta pesukonelaatikolla itse leikkinyt

Vierailija
8/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kerääntyi valtavasti pitkäkoipisia lukkeja, loppuivat leikit siihen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme