Kertokaa hyviä asioita miehistä
Vastapainoksi palstan vihamielisille ketjuille kertokaa hyviä asioita tai kokemuksia miehistä. Pienetkin jutut ovat hyviä.
Minä aloitan pienellä. Naapurin mies auttoi minua kantamaan ostokset sisään. :)
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vihaan miehiä. Nuorten naisten tulee tietää millaisia kusipäitä ja NARSISTEJA miehet todellisuudessa ovat.
Isossa kuvassa näin voi olla, mutta en halua suhtautua mieheenkään vain ryhmänsä edustajana. Jokaista kohdeltakoon omana yksilönään. Jos mies osoittautuu kunnon ihmiseksi, häntä sellaisena kohdeltakoon. Muuten joudutaan syrjinnän ja ennakkoluulojen haiseville vesille.
Tämä nyt koskee vain yhtä miestä, mutta minun aviomieheni on aivan ihana. Kehuu minua päivittäin, jaetaan jatkuvasti sellaisia pieniä kosketuksia (silittää minua hiuksista, halaa, suutelee poskelle...) Minun on hyvä olla hänen kanssaan.
Mun paras ystäväni on mies, luotettava, tukee ja kuuntelee. Ei vonkaa eikä ahdistele. Ylipäätään kunnioitan suomalaisia miehiä, ovat suoraselkäisiä ja rehtejä, taistelivat itsenäisyytemme puolesta, hyviä isiä.
Tunnen mukavia miehiä työn ja harrastusten kautta. Ovat leppoisia, hauskoja ja sovitut hommat hoituvat. Oma isä vielä vanhanakin neuvoo ja auttaa auton korjaus- ja remonttiasioissa. Nyt olen sinkku, mutta entiset kumppanit ovat olleet varsin kunnollisia ja turvallisia.
Vierailija kirjoitti:
Mun paras ystäväni on mies, luotettava, tukee ja kuuntelee. Ei vonkaa eikä ahdistele. Ylipäätään kunnioitan suomalaisia miehiä, ovat suoraselkäisiä ja rehtejä, taistelivat itsenäisyytemme puolesta, hyviä isiä.
Kiitos sulle kauniista sanoista yritän olla sen arvoinen.
Miehet on ihania. Varmaan joka päivä joku mies on minulle kohtelias. Avaa oven tai antaa mennä ratikkaan tai kaupan kassalle ensin. Enkä ole nuori kaunotar vaan 47v. Silti miehet hymyilee ja katsoo silmiin ja se piristää päivää.
Töissä on ihan mahtavat huoltomiehet, joiden taitoja ei voi kuin ihailla. He tulee, ovat mukavia ja hoitavat asiat kuntoon. Nostan hattua.
Isäni ja veljeni ovat miehekkäitä ja maskuliinisia, mutta lämpimiä, viisaita ja välittäviä miehiä, jotka pitävät huolta perheestään ja läheisistään.
Ja paras on tietenkin oma mies, jonka ihanuutta on mahdoton tässä tekstin sallitussa määrässä kuvata. Hän on herkkä ja tunteva, avoin, rehellinen, turvallinen, ymmärtävä, rakentava, ajattelevainen, rakastava, komea, seksikäs, huolehtiva, älykäs, hauskaa seuraa ja kerrassaan upea mies.
Miehet tuhisee ihanasti nukkuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat hyvin kohteliaita.
Meinasin tulla kommentoimaan samaa, suurin osa kohtaamistani miehistä on ollut kohteliaita. On aivan ihana tunne kun mies pitää kuin kukkaa kämmenellä.
Luotan mieheeni, isääni ja veljeni rajattomasti. He ovat luonteeltaan hauskoja vekkuleita, mutta muuttuvat vakaiksi viikinkisotureiksi, jos minulla tai lapsillani on hätä tai huoli. Jälkeenpäin kyllä saattaisivat minullr kuittailla, kun tilanne olisi hoidettu ja mieli rauhoittunut. Lapsille taas ei eivät missään tilanteessa kuittaile, vaan sanovat että aina saa ja pitää pyytää apua.
Myös kaverimiehet ja työpaikan miehet ovat luoteaatavia ja vakaita, apua saa aina pyydettäessä. Pyrin olemaan heille samanlainen kaveri ja kollega.
Hajulukon aukaisu
Renkaiden vaihto
Prinsessakanto + muu hellyys
Mahtavia työkavereita ja hyviä työntekijöiden 👍. N50, esihenkilö
Vierailija kirjoitti:
Vain miehellä on parta ja viikset. Todella komeita monet parrakkaat miehet. Samoin kalju on tosi komea monella miehellä. Mutta parta ykkösjuttu.
Hyvin treenattu vartalo mutta ei liian ja muutama tatska, esim toinen käsi tatskattu.
Totta, täällä toinen partojen ihailija. :)
Entisestä elämästä
Älykäs, laaja-alaisesti sivistynyt, komea, tyylikäs.
Osasi ja teki lähes kaiken. Osasi kaiken.
Olin kuin palveltava. Roolitus meni pieleen.
Olin rasite tuolloin.
Hienoja miehiä on olemassa. Ainakin yksi.
Hyvä muisto.
-vanhempaa rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Ja kuorsaa hyvin ja kuuluvasti 😀
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vihaan miehiä. Nuorten naisten tulee tietää millaisia kusipäitä ja NARSISTEJA miehet todellisuudessa ovat.
Voi harmi! Kommentistasi hohkaa sellainen lämpö, sivistys ja syvällinen ajattelu, että voisit olla jollekin miehelle kuin lottovoitto ja taivaan lahja samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuorsaa hyvin ja kuuluvasti 😀
Sekin voi olla joskus söpöä :)
Ja kaikki naiset ovat taivaan lahjoittamia enkeleitä?