Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hyviä asioita miehistä

Vierailija
26.10.2024 |

Vastapainoksi palstan vihamielisille ketjuille kertokaa hyviä asioita tai kokemuksia miehistä. Pienetkin jutut ovat hyviä.

Minä aloitan pienellä. Naapurin mies auttoi minua kantamaan ostokset sisään. :)

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me suomalaiset miehet olemme maailman tasa-arvoisimpia ja turvallisimpia.

Ja meillä suomalaisilla miehillä on hyvä tyylitaju.

Ja jos jotakin täytyy sanoa jostakin yksittäisestä miehestä, niin viimeisin taksikuski (suomalainen mies) oli mukavaa juttuseuraa. M28

Ootko sä se sama M28, joka tossa toisessa ketjussa kertoi kiusaavansa kissaansa?

Vierailija
42/64 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet ovat mukavia ja kohtelevat muita ihmisiä hyvin. Monet miehet ovat vahvoja ja monella tavalla lahjakkaita ja taitavia. 

Tavallinen feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos jotakin täytyy sanoa jostakin yksittäisestä miehestä, niin viimeisin taksikuski (suomalainen mies) oli mukavaa juttuseuraa. M28

Ootko sä se sama M28, joka tossa toisessa ketjussa kertoi kiusaavansa kissaansa?

Maailmassa on vain yksi M28. Kaikki muut ovat naisia.

Vierailija
44/64 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi ihanaa veljeä ja isä, tosi rakkaita mulle :)

Vierailija
45/64 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne penikset on kyllä herkullisia.

Vierailija
46/64 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaan miehen halaus on ehkä  parasta mitä tiedän. Kun pääsee kunnolla turvalliseen syleilyyn ja tuntee toisen lämmön.

Vierailija
47/64 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet ovat mukavia ja kohtelevat muita ihmisiä hyvin. Monet miehet ovat vahvoja ja monella tavalla lahjakkaita ja taitavia. 

Tavallinen feministi

Useimmat tietenkin täysiä sikoja.

Tavallinen feministi

Vierailija
48/64 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketjuun ei tule niin paljon viestejä kuin miesvihaketjuihin?

Vierailija
49/64 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. 

Turvallisia: Välituloksia eurooppalaisesta vertailututkimuksesta: Naisiin kohdistuva väkivalta hyvin yleistä Suomessa .

Suomea sitoo myös vuonna 2024 voimaan astunut EU:n naisiin kohdistuvan väkivallan vastainen direktiivi.

Huolimatta Suomen sitoutumisesta ihmisoikeussopimuksiin, tavoitteita jää toteutumatta. Suomi on saanut toistuvasti moitteita kansainvälisiltä ihmisoikeuselimiltä siitä, ettei naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ole kitketty riittävän määrätietoisesti.

Tässä jotain "turvallisista" suomalaisista miehistä.

Hyvä tyylitaju.  Tuota.  Asun ulkomailla ja olen asunut kolmisenkymmentä vuotta. Uskallan olla melkoisen paljon eri mieltä tyylitajusta. 

Taksikuskeista Suomessa:  olen aina saanut hyvää palvelua. Minulle on jopa puhuttu!  On mukavaa kun kuski uskaltaa jutella, mykkänä kivipatsaana oleminen on vaivaannuttavaa.

Niin ja nainen siis olen

Vierailija
50/64 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hyviä asioita. 🤗

Vierailija
51/64 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei lisäänny.

Vierailija
52/64 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on oikein ystävällisiä ja mukavia. Auttavat usein tuntematonta tarvittaessa, jos vain itse uskaltaa pyytää.

On monta tullut metsässä vastaan, yksikään ei ole ollut vaarallinen. On lähinnä helpottunut olo, jos samalle tulipaikalle osuu joku muukin yöksi, sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
53/64 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä asioita: miehet kuljettavat naisia kauppoihin ostoksille. 

Vierailija
54/64 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ovat. <3 En edes pysty erittelemään tähän mitään asioita.

Vierailija
55/64 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on lämpimiä, ystävällisiä ja turvallisia. 

Ovat usein käytännöllisiä ja osaavat korjata kaikkea. Arvostan. 

Vierailija
56/64 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään hyvää miehistä koska kaikki ovat minua pettäneet.

Vierailija
57/64 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen mukavia miehiä työn ja harrastusten kautta. Ovat leppoisia, hauskoja ja sovitut hommat hoituvat. Oma isä vielä vanhanakin neuvoo ja auttaa auton korjaus- ja remonttiasioissa. Nyt olen sinkku, mutta entiset kumppanit ovat olleet varsin kunnollisia ja turvallisia.

Jos ovat olleet kunnollisia ja turvallisia niin miksi olet sinkku? 

Vierailija
58/64 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kuolee paljon onnettomuuksissa, itsemurhissa ja päihteisiin. Tosin ei tarpeeksi paljon.

Sinäkin olet hieno ja rakastettava ihminen. Pus pus :)

Vierailija
59/64 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen mukavia miehiä työn ja harrastusten kautta. Ovat leppoisia, hauskoja ja sovitut hommat hoituvat. Oma isä vielä vanhanakin neuvoo ja auttaa auton korjaus- ja remonttiasioissa. Nyt olen sinkku, mutta entiset kumppanit ovat olleet varsin kunnollisia ja turvallisia.

Jos ovat olleet kunnollisia ja turvallisia niin miksi olet sinkku? 

Eihän se nyt vielä takaa onnistunutta suhdetta, että toinen on kunnollinen ja turvallinen. Ne ovat ihan perusoletuksia kumppanista, ei mitään erityisiä syitä parisuhteeseen.

Esim. oma eksäni oli kunnollinen ja turvallinen. Meillä oli hyvä ja onnellinen suhde seitsemän vuotta, kunnes tulimme siihen pisteeseen, että halusimme tulevaisuudeltamme erilaisia asioita. Mies halusi lapsia ja minä en, joten eipä noista spekseistä suhdetta voi jatkaa vaan siitä ilosta että toinen on kunnollinen ja turvallinen. Nyt tuo mies on kunnollinen ja turvallinen aviomies hänelle sopivammalle naiselle (ja kahden lapsen isä :D) ja minulla on uusi, kunnollinen ja turvallinen mies, joka ei myöskään halua lapsia.

Vierailija
60/64 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut usean hyvin empaattisen ja asiansa osaavan mieslääkärin vastaanotolla.

Miehen ääni on usein erittäin miellyttävä esimerkiksi äänikirjan lukijana.

Mies on usein ns. hyvällä tavalla simppeli otus, sellainen mutkaton ja suurpiirteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä